Tajemnicze ulepszenia - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne
Aktualizacja:
Zadanie to odblokowywane jest pod koniec głównej misji Powrót do formy. Pojawi się ono konkretnie w Twoim dzienniku po spotkaniu się z Vaclavem Kollerem w jego lochu (czarnorynkowej klinice), która znajduje się w księgarni Wehikuł Czasu w południowej części Pragi (M5,1).
Zestawienie celów misji
1. OBOWIĄZKOWY - Konfrontacja z Sarifem (Confront Sarif in my apartment) - Powróć do mieszkania Jensena w Pradze i odbądź wideorozmowę z Sarifem.
2. OBOWIĄZKOWY - Zbadaj mieszkanie naukowca (Investigate the scientist's apartment) - Mieszkanie jest w północnej Pradze niedaleko siedziby TF29 (M3,10).
3. OBOWIĄZKOWY - Skontaktuj się z Sarifem za pośrednictwem domowego telewizora (Use my home TV to contact Sarif) - Musisz powrócić do mieszkania Jensena po tym jak Sarif zadzwoni do niego w trakcie trzeciej wizyty w Pradze.
Porozmawianie z Sarifem

Quest ten dotyczy porozmawiania z Davidem Sarifem na temat odkrytych przez Kollera eksperymentalnych wszczepów. Musisz w tym celu powrócić do bloku mieszkalnego Zelen (mapa M4) i udać się do mieszkania Jensena na najwyższym piętrze. Po dotarciu na miejsce wejdź w interakcję z telewizorem i potwierdź chęć odbycia wideorozmowy z Davidem Sarifem. Wspomni on o Vadimie Orlovie i obieca przyjrzeć się bliżej całej sprawie. Otrzymasz 350 punktów doświadczenia. Zadanie zostanie teraz wstrzymane i będziesz musiał awansować dalej w głównej fabule żeby odblokowała się jego kolejna część.
Zbadanie mieszkania naukowca

Zaliczeniem kolejnej części tego zadania będziesz mógł zająć się po powrocie z Kompleksu Utulek, w którym do ukończenia był główny quest Cel: Rucker. Tuż po znalezieniu się z powrotem w Pradze z Jensenem powinien skontaktować się Sarif i poinformować go o odnalezieniu Vadima Orlova. Od Sarifa otrzymasz namiary na kryjówkę naukowca i znajduje się ona w północnej Pradze obok siedziby TF29 (M3,10).

W celu zbadania kryjówki musisz przedostać się na balkon mieszkania na piętrze. Możesz tego najłatwiej dokonać dzięki skorzystaniu z Ulepszenia skoku Kozica. Jeśli nie posiadasz tego wszczepu to możesz przesunąć w to miejsce jakiś duży obiekt albo otworzyć jeden z garaży i wdrapać się na jego podniesioną bramę.
Przy okazji możesz też zajrzeć do prawego garażu (ma on zamek z zabezpieczeniem drugiego stopnia). Znajdziesz w nim tablicę m.in. ze zdjęciem Jensena i Vegi. Możesz także poluzować pokazany na obrazku kamień. Ukryto za nim palmtopa z kodem 3608, który wkrótce ci się przyda.

Po wkroczeniu do mieszkania otrzymasz 750 punktów doświadczenia i odnajdziesz martwego Orlova. Warto zbadać jego zwłoki, dzięki czemu odnajdziesz kartę dostępu do skarbca Tai Yong Medical (więcej informacji na temat jej zastosowania poniżej).
Postaraj się włamać do komputera Orlova (zabezpieczenie drugiego stopnia) i do komputera Madame Photographe (zabezpieczenie zaledwie pierwszego stopnia) celem przeczytania wszystkich wiadomości. Dodatkowo powinieneś zajrzeć do sejfu. Ma on zabezpieczenie aż piątego stopnia, ale możesz użyć zdobytego wcześniej kodu 3608. W sejfie odnajdziesz m.in. przedmiot questowy - poufny wywiad lekarski na temat Jensena (Confidential Medical Report).

W oczekiwaniu na odblokowanie się kolejnej części opisywanego questu możesz złożyć wizytę w banku Palisade Property w północnej Pradze. Konkretnie powinieneś dotrzeć do jego dolnych poziomów gdzie znajdują się skarbce - dokładne instrukcje przedostania się do tej części banku są na stronach z opisami map M12 oraz M14 (wejście do skarbców jest od strony garażu). Skarbiec, który powinien Cię zainteresować, to oczywiście ten należący do Tai Yong Medical zlokalizowany na poziomie 5 banku (M3,44). W skarbcu tym odnajdziesz przede wszystkim przedmiot questowy - schemat prototypowego nanoostrza (Prototype Schematic Diagram). Oprócz tego składowany jest w nim m.in. bardzo cenny zestaw Praxis.

Schemat prototypowego nanoostrza (Prototype Technical Diagram) możesz również pozyskać w trakcie eksploracji placówki G.A.R.M. w Alpach Szwajcarskich, co ma miejsce podczas zaliczania głównego zadania GARM. Schemat ten znajduje się mianowicie w małym południowym pomieszczeniu w hangarze 2 (M24,21) i pokazuje go dołączony obrazek.

Jakiś czas po ponownym powrocie do Pragi (jest to ta wizyta, w trakcie której musisz radzić sobie z ustanowioną godziną policyjną) z Jensenem ponownie powinien skontaktować się David Sarif i poprosić o odbycie wideokonferencji. Raz jeszcze powróć do mieszkania głównego bohatera w bloku mieszkalnym Zelen w południowej Pradze. Podczas rozmowy warto wyczerpać wszystkie dostępne opcje dialogowe oraz poruszyć temat odnalezionego schematu/schematów. Rozmowa ta zakończy quest i za jego zaliczenie otrzymasz 1100 punktów doświadczenia plus premię jeśli przekradłeś się do bloku Zelen pozostając niewykrytym przez siły policji.
0
- Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
- Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
- Praga - Zadania poboczne
- Złoty bilet - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne | Deus Ex
- Tajemnicze ulepszenia - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne
- Kult osobowości - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne | Deus Ex
- Neonowe noce - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne | Deus Ex
- Kalibrator - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne | Deus Ex
- Samizdat - zadanie poboczne | Praga - Zadania poboczne | Deus Ex
- Praga - Zadania poboczne
- Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany784443 Generał
Dziekuje.Jednoczesnie prosze Admina o usuniecie mojego wpisu z 23.08.2016 jako,ze sprawa jest niebyla.Pozdrawiam.
Seanevar Junior
Zestaw Praxis z pokoju Allison Stanek (#11) zebrałem po powrocie z GARM, podczas godziny policyjnej w Pradze. Wcześniej wykonałem misję "Napad". Kościół obklejony taśmą, coś tam trzeba zhakować, ale dostać na górę się da.
best.nick.ever Generał
Jest gdzieś w poradniku coś na temat "użyteczne miejsca"?
JÓZEK2 Generał
2. możliwość. Namotałem się przy tym 5. serwerze i w końcu wlazłem nań po tych kostkach, które leżą w okół niego :)
Shira Junior
Jak można włączyć polskie napisy dialogów w grze? Cały interfejs mam po polsku, ale napisy wcale się nie pojawiają podczas dialogów np. jak Adam coś mówi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
