Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 1 września 2016

Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły kota. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Kolejne diagramy teoretycznie możesz odnajdywać w dowolnej kolejności, ale lepiej jest podążać zgodnie z kolejnymi krokami tego questu, dzięki czemu Geralt oprócz nowych diagramów będzie odnajdywał również podpowiedzi odnośnie lokalizacji kolejnych tego typu obiektów.

Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:

  1. Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły kota - Silny atak zwiększa obrażenia następnych szybkich ataków przez 5 sekund o 10% za każdą część zestawu.
  2. Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły kota - Atak w plecy zadaje obrażenia zwiększone o 50%, dodaktowo ogłusza przeciwnika kosztem punktu/punktów adrenaliny.

Uwaga - Wytworzenie arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły kota będzie możliwe tylko jeśli Geralt dysponuje mistrzowskimi obiektami z tej wiedźmińskiej szkoły. Jeśli nie posiadasz tego typu przedmiotów to będziesz musiał przeznaczyć dodatkowe składniki rzemieślnicze na ich wyprodukowanie.

Mapa elementów rynsztunku szkoły kota

Oznaczenia z mapy - Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Oznaczenia z mapy:

1 - Willa Bartolomego de Launay - Diagram zbroi szkoły kota

2, 3 - Ruiny pałacu Arthach - Diagramy spodni i butów szkoły kota

4-6 - Duszne Doły - Diagramy stalowego miecza, srebrnego miecza i rękawic szkoły kota

Diagram zbroi

Udaj się do domu Bartolomego de Launay

Willa Bartolomego znajduje się w północnej części księstwa Toussaint, niedaleko Faktorii kupieckiej - Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Willa Bartolomego znajduje się w północnej części księstwa Toussaint, niedaleko Faktorii kupieckiej. Po dotarciu na miejsce okaże się, że zamknięta jest główna brama i w rezultacie zmuszony zostaniesz do odnalezienia alternatywnego sposobu dotarcia na dziedziniec posiadłości. Udaj się w prawo i w pokazanym na powyższym obrazku miejscu wdrap się na mur.

Przeszukaj posiadłość

Sprawdź jeden z obrazów - Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Sprawdź jeden z obrazów

Na dziedzińcu przebywa dość liczna grupa 40-poziomowych bandytów, z którymi Geralt musi się uporać. Staraj się nie dać im zapędzić w jeden z narożników z racji na niewielkie rozmiary dziedzińca. Po wygranej bitwie możesz porozmawiać z uratowanym (automatycznie) sprzedawcą (Clerk) i wypytać go o wiedźmińskie diagramy. Skieruj się do mniejszego lewego budynku i odszukaj z pomocą wiedźmińskich zmysłów interaktywny obraz. W miejscu tym ukryto diagram arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu kota (Diagram: Grandmaster Feline armor) oraz list (Letter to Bartolome de Launay), z którego treścią należy się od razu zapoznać. Tereny willi możesz opuścić odnajdując na dziedzińcu sakiewkę z kluczem (Key to Villa Vedette) do głównej bramy lub ponownie wdrapując się na mur.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie