Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Grupą zadań Komu w drogę, temu w czas możesz zająć się po ukończeniu kontraktu wiedźmińskiego Zlecenie: Łaciate kłopoty, które dotyczyło zbadania tajemniczego wypadku w Kamieniołomie Ardaiso (Ardaiso Quarry) i pokonania dwóch latających bestii zwanych oszluzgami (Slyzard). Po ukończeniu tego questu możesz ponownie spotkać się z brygadzistą (Quarry foreman) w kamieniołomie (M3,6) i wypytać go o szczegóły nowego zlecenia. Geralt zostanie poproszony o pomoc w budowie ogromnego pomnika Proroka Lebiody. Zadaniem głównego bohatera będzie odnalezienie pięciu zaginionych transportów z ludźmi i sprzętem i sprawienie żeby dotarły one na plac budowy.

Z każdym z zaginionych transportów powiązany jest oddzielny mini-quest i ich opisy znajdują się w dalszej części tekstu. Zanim zajmiesz się odnalezieniem transportów możesz odwiedzić plac budowy (M2,9) i zaliczyć w ten sposób opcjonalny cel misji.

Ukończony posąg - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Ukończony posąg

Po tym jak ukończysz wszystkie mniejsze zadania spotkaj się z brygadzistą w lokacji Posąg Proroka Lebiody (Prophet Lebioda Statue) (M2,9) żeby odebrać zapłatę w wysokości 800 koron.

Mapa zaginionych transportów

Powyższa mapa prezentuje lokalizację transportów - jest to północno-zachodnia część księstwa Toussaint - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Powyższa mapa prezentuje lokalizację transportów - jest to północno-zachodnia część księstwa Toussaint. W każdym z tych miejsc do rozwiązania jest jeden krótki mini-quest, których opisy znajdują się w dalszej części tekstu. Miejscówki z obrazka możesz oczywiście odwiedzać w dowolnej kolejności (niekoniecznie od 1 do 5).

Komu w drogę: pierwsza grupa

Musisz wziąć udział w bitwie z bandytami - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Musisz wziąć udział w bitwie z bandytami

Dotrzyj do znacznika 1 z naszej mapy. Po tym jak zbliżysz się do wskazanej lokacji powinieneś zauważyć, że toczy się w tym miejscu duża bitwa pomiędzy ludźmi z karawany oraz bandytami, którzy napadli na transport. Dołącz do walk i uważaj w trakcie nich na najsilniejszych 43-poziomowych przeciwników. Po wygranej bitwie otrzymasz krótkie podziękowania i quest dobiegnie końca.

Komu w drogę: druga grupa

Dotrzyj do znacznika 2 z mapy - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Dotrzyj do znacznika 2 z mapy. Przyczyną nie dotarcia karawany na plac budowy okaże się upojenie alkoholowe. Geralt musi obudzić wszystkich pięciu pracowników i możesz mieć jedynie kłopoty ze zlokalizowaniem tego z powyższego obrazka - śpi on za jednym z krzaków przy wodzie.

Komu w drogę: trzecia grupa

Jedną ze słabości borowego jest ogień, tak więc polegaj na znaku Igni - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Jedną ze słabości borowego jest ogień, tak więc polegaj na znaku Igni

Dotrzyj do znacznika 3 z mapy. W zaznaczonym na mapie miejscu Geralt spotka watahę 40-poziomowych wilków, które będzie musiał najpierw pokonać. Po zabezpieczeniu okolicy uaktywnij wiedźmińskie zmysły i odszukaj z ich pomocą ślady krwi. Zacznij podążać za śladami, które doprowadzą bohatera do miejsca pobytu borowego (Spriggan). Przed rozpoczęciem pojedynku z tym potworem nałóż na srebrny miecz olejek przeciw reliktom. Dodatkowo sprawdź czy nie masz w inwentarzu bomby dwimerytowej i jako aktywny znak wiedźmiński ustaw Igni. Staraj się podpalać borowego i wyprowadzać serię ciosów. Unikaj jego ataków w walce wręcz i bądź gotowy na to, że może szybko przemieszczać się z miejsca na miejsce.

Po zabiciu potwora odszukaj dziurę, w której skrywają się członkowie karawany i poinformuj ich o wyeliminowaniu zagrożenia.

Komu w drogę: czwarta grupa

Przeszukaj gniazdo po zabiciu kikimor - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Przeszukaj gniazdo po zabiciu kikimor

Dotrzyj do znacznika 4 z mapy. Po odnalezieniu zaginionego transportu uaktywnij wiedźmińskie zmysły i zbadaj z ich pomocą ogromną kałużę krwi. Zacznij podążać za śladami, które pozostawiły po sobie kikimory. Geralt wkrótce zmuszony zostanie do stoczenia walki z tymi potworami (są one na 36 poziomie). W pozbyciu się ich Geraltowi mogą pomóc olej przeciw insektoidom, Biały Mód oraz wiedźmiński znak Igni. Po wygranej bitwie zbadaj gniazdko kikimor, dzięki czemu odnajdziesz zaginione osoby.

Komu w drogę: piąta grupa

Musisz zabić wszystkich bandytów - Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Musisz zabić wszystkich bandytów

Dotrzyj do znacznika 5 z naszej mapy. Po dotarciu na miejsce okaże się, że transport napadnięty został przez bandytów. Musisz się z nimi wszystkimi rozprawić i nie powinno to przysporzyć Geraltowi większych kłopotów, przy czym warto zaznaczyć, że bandyci znajdują się na 38-42 poziomie doświadczenia i kilku z nich używa tarcz. Po wygranej bitwie porozmawiaj z uratowanym kupcem żeby zakończyć quest.