Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start League of Legends poradnik, porady

Podstawowe informacje - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

Podstawowe informacje

Zalety

Wady

Klasa: Mag eksplozywny

Atak: Dystansowy

Typ obrażeń: Magiczne

Poziom trudności: Średni

Obrażenia: Wysokie

Wytrzymałość: Niska

Kontrola tłumu: Wysoka

Mobilność: Niska

Preferowane role: Środkowa Aleja

Kolejność umiejętności:

R > Q > W > E

+ Silniejszy im dłużej trwa rozgrywka

+ jego [E] ma wiele zastosowań

+ [R] działa jak egzekucja i zadaje ogromne obrażenia

- Brak umiejętności do ucieczki

- duże koszty many w początkowej fazie gry

- bardzo słaby przeciwko zabójcom

Veigar, Panicz Zła to bardzo silny Mag eksplozywny, z którym można stanąć oko w oko na Środkowej Alei. Jest to jeden ze starszych bohaterów w League of Legends, co można zauważyć po jego przestarzałym (choć wciąż skutecznym) zestawem umiejętności. Umiejętność Pasywna Veigara, Niezwykle Nikczemna Moc, przyznaje mu moc umiejętności za każde trafienie przeciwnika oraz udział w zabójstwach. Jak się można domyślić, jest to bardzo cenny walor który swoją największą moc pokazuje podczas naprawdę długich rozgrywek. [Q] Złowrogie Uderzenie i [W] Ciemna Materia wyróżnia ich prostota działania oraz duże przeliczniki, z kolei [E] Horyzont Zdarzeń to bardzo silna umiejętność, która potrafi przydać się w każdej sytuacji. Może posłużyć się do ogłuszenia wroga, co ułatwia trafienie zabójczą kombinacją, lub do zablokowania przejścia podczas ucieczki czy ganków. [R] Przedwieczny Wybuch to bardzo silna egzekucja, która nie wymaga od gracza celowania - wystarczy namierzyć przeciwnika i wcisnąć odpowiedni guzik. Czasami można odnieść wrażenie, że Veigar praktycznie kasuje z Summoner's Rift oponenta. Niestety, tak jak to było wspominane wcześniej, Panicz zła cierpi na brak jakiejkolwiek umiejętności ucieczki czy uniku. Musi on bardzo ostrożnie rozgrywać wymiany na linii oraz umiejętnie dobierać swoją pozycję podczas Walk Drużynowych. Przez swój brak mobilności jest on szczególnie podatny na wszelkie doskoki od strony bardziej ruchliwych zabójców czy szturmowców. Na koniec pozostają jego wysokie koszty umiejętności, choć jest to wada dotycząca tylko kilku pierwszych minut, zanim kupi on przedmioty przyznające Manę oraz jej regenerację.

Umiejętności

Ikona

Opis

[Pasyw] Niezwykle Nikczemna Moc - Trafienie wrogiego bohatera zaklęciem lub wzięcie udziału w zabójstwie trwale zwiększa moc umiejętności Veigara - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

[Pasyw] Niezwykle Nikczemna Moc - Trafienie wrogiego bohatera zaklęciem lub wzięcie udziału w zabójstwie trwale zwiększa moc umiejętności Veigara.

[Q] Złowrogie Uderzenie - Veigar strzela pociskiem mrocznej energii, który zadaje obrażenia magiczne pierwszym dwóm trafionym celom - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

[Q] Złowrogie Uderzenie - Veigar strzela pociskiem mrocznej energii, który zadaje obrażenia magiczne pierwszym dwóm trafionym celom. Veigar na stałe zyskuje trochę mocy umiejętności, gdy zabije w ten sposób jednostkę.

[W] Ciemna Materia - Veigar przywołuje z niebios wielką masę ciemnej materii, która w momencie lądowania zadaje obrażenia magiczne w wybranym miejscu - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

[W] Ciemna Materia - Veigar przywołuje z niebios wielką masę ciemnej materii, która w momencie lądowania zadaje obrażenia magiczne w wybranym miejscu. Ładunki Niezwykle Nikczemnej Mocy skracają czas odnowienia Ciemnej Materii.

[E] Horyzont Zdarzeń - Po krótkim opóźnieniu Veigar zagina krawędzie przestrzeni na wybranej lokacji na 3 sekundy i ogłusza przeciwników, którzy przejdą przez granicę tego efektu - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

[E] Horyzont Zdarzeń - Po krótkim opóźnieniu Veigar zagina krawędzie przestrzeni na wybranej lokacji na 3 sekundy i ogłusza przeciwników, którzy przejdą przez granicę tego efektu.

[R] Przedwieczny Wybuch - Poraża wybranego wrogiego bohatera, zadając dużą ilość obrażeń magicznych, które są tym większe, im więcej zdrowia brakuje celowi - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

[R] Przedwieczny Wybuch - Poraża wybranego wrogiego bohatera, zadając dużą ilość obrażeń magicznych, które są tym większe, im więcej zdrowia brakuje celowi.

Runy, Czary Przywoływacza, Przedmioty

Runa Kluczowa

Czary Przywoływacza

Przedmioty Startowe

1 - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry
2 - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry
Przykładowy Zestaw Przedmiotów - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

Przykładowy Zestaw Przedmiotów

Veigar świetne się sprawuje przeciwko innym niemobilnym Magom - Veigar (Panicz Zła) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start - League of Legends - poradnik do gry

Walka w Alei

Veigar świetne się sprawuje przeciwko innym niemobilnym Magom. Może on wyłapać nieostrożnego gracza zamykając go w [E], dzięki czemu łatwiej będzie mu trafić innymi umiejętnościami. Sprawa wygląda znacznie gorzej przeciwko takim bohaterom jak Zed czy Talon. Przewaga zasięgu jest tutaj złudna - zabójcy wystarczy podejść o centymetrów za blisko, żeby doskoczyć i zużyć całą kombinację. Jedyną obroną na taką szarżę jest atak - po inicjacji oponenta trzeba starać się trafić swoją kombinacją, żeby wymiana wyszła przynajmniej na równo. Inaczej lepiej jest po prostu odpuścić i skupić się na bezpiecznym zabijaniu minionów w Alei. Po uzyskaniu dostępu do poziomu 6 Panicz Zła jest w stanie zabić ogłuszonego wroga przy całym pasku zdrowia. Jako że [R] Przedwieczny Wybuch skaluje się z brakującym zdrowiem przeciwnika, najlepiej jest wyczekać do ostatniej chwili z użyciem tego Ultimate'a, żęby zmaksymalizować prawdopodobieństwo egzekucji.

Porada - już od pierwszych chwil trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie - czy grać agresywnie, czy pasywnie? Veigar potrafi czerpać korzyści z obu stylów gry, jako że jego [Q] Złowrogie Uderzenie przyznaje moc umiejętności również za zabijanie minionów w alei. Najlepszą możliwą opcją jest zabicie stwora I trafienie z [Q] jednocześnie.

Walki Drużynowe

Veigar bardzo dobrze sobie radzi podczas Walk drużynowych, o ile ma przed sobą odpowiednio silnych Obrońców. Grając Paniczem Zła trzeba o sobie myśleć ja o Strzelcu, jako że bez Błysku stanowi on bardzo łatwy cel do zlikwidowania dla drużyny przeciwnej. Jego silną stroną są wysokie obrażenia, które zadaje wszystkim bohaterom, nawet tym najtwardszym. Dzięki temu, że jego umiejętność pasywna zapewnia mu moc umiejętności, może on skupić się na takich przedmiotach jak Kostur Puski, który drastycznie obniża efektywność odporności na magię. Czasami grając na bardziej agresywnych bohaterów, lepiej jest wymienić wymienić Teleport na Barierę, oraz kupić wczesną Klepsydrę Zhonyi.

Porada - Jeśli wróg źle oceni odległość od Veigara, można przycelować jego [E] Horyzontem Zdarzeń w taki sposób, żeby od razu dotknął on ściany klatki, natychmiastowo nakładając Ogłuszenie.