Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Malzahar | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Czary Przywoływacza/Summoner Spells

Opis

Błysk/Flash

Bariera/Barier

Pierwsza opcja defensywna

1 - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Opis - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Opis

Błysk/Flash

Heal/Uzdrowienie

Druga opcja defensywna

2 - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Opis - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Opis

Błysk/Flash

Podpalenie/Ignite

Opcja ofensywna

3 - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Jeżeli dopiero zaczynasz grać Malzaharem, sugerowałbym zaczęcie od którejś z opcji defensywnych - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Jeżeli dopiero zaczynasz grać Malzaharem, sugerowałbym zaczęcie od którejś z opcji defensywnych. Bariera i Uzdrowienie zdecydowanie zrekompensują Ci brak jakiejkolwiek ucieczki poza Błyskiem, który jest konieczny zawsze, inaczej będziesz martwy całą grę. Po rozegraniu kilku gier i przyzwyczajeniu się do tej postaci, powinieneś wybrać Podpalenie, które świetnie łączy się z Uściskiem Piekieł i jest zwieńczeniem combosa, który powinien złożyć każdego przeciwnika w pojedynku 1v1 (poza tankiem).

Kolejność rozwoju

Główną maksowaną umiejętnością powinna być Złowieszcza Wizja (E), jednakże na starcie zalecałbym wziąć Zew Pustki (Q) i użyć go 3 razy zanim wyruszymy na swoją linie - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Główną maksowaną umiejętnością powinna być Złowieszcza Wizja (E), jednakże na starcie zalecałbym wziąć Zew Pustki (Q) i użyć go 3 razy zanim wyruszymy na swoją linie. Dzięki temu będziemy mieli w pogotowiu Pusklę, np. do obrony naszego junglera, samo (Q) na starcie wyrządzi także większe szkody drużynie przeciwnej, aniżeli (E). Kolejnym plusem jest to, że nawet gdy nie dojdzie do żadnej potyczki, możemy poczekać spokojnie na 2 lvl, dzięki czemu po użyciu Zwłowieszej Wizji (Q) tworzymy od razu Pusklę, dzięki któremu łatwiej dobijamy miniony zarażone naszym (E). Malzaharem podczas gry łatwo się pushuje i powinniśmy to w pełni wykorzystywać. Rzucamy Złowieszczą Wizje (E) i atakujemy zatrute jednostki by Wizja przeskakiwała dalej.

Przywołanie Pusklęcia

Przywołanie Pusklęcia (umiejętność pasywna) - Po rzuceniu 4 zaklęć Malzahar przywołuje pusklę, które atakuje przeciwników przez 21 sekund - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Przywołanie Pusklęcia (umiejętność pasywna) - Po rzuceniu 4 zaklęć Malzahar przywołuje pusklę, które atakuje przeciwników przez 21 sekund. Pusklęta mają 200 + 5 x pkt. zdrowia oraz zadają 20 + 5 x pkt. obrażeń od ataku. Pusklęta rosną po 7 sekundach (+50% obrażeń od ataku / pancerza) i wpadają w szał po 14 sekundach (+100% prędkości ataku).

Zaawansowane:

Nie jest to jakaś niesamowita umiejętność pasywna, ale potrafi wyrządzić bardzo duże szkody przeciwnemu bohaterowi zwłaszcza we wczesnym etapie gry. Gdy trucizna (E) przeskoczy na wrogiego bohatera to Pusklak zacznie go atakować, gdyż rzuca się on w pierwszej kolejności na zarażone cele. Wrogi bohater dostaje wtedy w 1 momencie zarówno obrażenia z AP i AD, co na pierwszych poziomach może mu zabrać pół życia. Pamiętajmy żeby gonić wroga i tłuc go z naszego AA.

Zew Pustki (Q)

Zew Pustki (Q) - Malzahar otwiera dwa portale do Pustki - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Zew Pustki (Q) - Malzahar otwiera dwa portale do Pustki. Po chwili zostają wystrzelone pociski, zadające 80/135/190/245/300 (+80% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i uciszające bohaterów na 1.4/1.8/2.2/2.6/3 sek.

Zaawansowane:

Zdecydowanie jest to nasza najbardziej użyteczna umiejętność w walkach drużynowych. Staramy się tą umiejętnością trafić jak największą grupę przeciwników zaraz po zainicjowaniu walki przez kogoś z naszej drużyny. Poza ogromnymi obrażeniami, Zew Pustki wyciszając wrogów na 3 sekundy sprawia, że nie zabiją wtedy ani Ciebie, ani ADC z Twojej drużyny.

Strefa Nicości (W)

Strefa Nicości (W) - Malzahar tworzy na 5 sek - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Strefa Nicości (W) - Malzahar tworzy na 5 sek. strefę negatywnej energii. Strefa zadaje przeciwnikom obrażenia, równe 4/5/6/7/8% (+[1% mocy umiejętności]%) maksymalnego zdrowia co sekundę (obrażenia, zadane potworom nie mogą przekroczyć 120 na sekundę).

Zaawansowane:

Umiejętność, która zabiera przeciwnikowi kilka % z jego maksymalnego życia na sekundę, a więc kapitalne zaklęcie do robienia Dragona i Barona. Nie marnujemy tej umiejętności na falę minionów, chyba że w połączeni z (E).

Złowieszcze Wizje (E)

Złowieszcze Wizje (E) - Malzahar zatruwa umysł celu, zadając mu 80/140/200/260/320 (+80% mocy umiejętności) pkt - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Złowieszcze Wizje (E) - Malzahar zatruwa umysł celu, zadając mu 80/140/200/260/320 (+80% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych w czasie 4 sekund. Jeśli w tym czasie cel zginie, wizje przechodzą na innego pobliskiego wroga, a Malzahar odzyskuje 10/14/18/22/26 pkt. many. Zarażone jednostki przyciągają Pusklęta Malzahara.

Zaawansowane:

Złowieszcze Wizje, czyli zaklęcie, które sprawia że Malzahar jest Malzaharem. Pozwala nam bezpiecznie trzymać się za naszymi minonami i jednoczesne farmienie. Rzucamy Wizje na miniona i atakujemy go by po jego śmierci mogła przeskoczyć dalej. Nie odpuszczaj atakowania zarażonych jednostek z AA, bo znając okrutny los trucizna się skończy, a wrogi minion przeżyje.

Uścisk Piekieł (R)

Uścisk Piekieł (R) - Przez Malzahara przepływa esencja Pustki, przygważdżając cel oraz zadając 250/400/550 (+130% mocy umiejętności) pkt - Umiejętności | Malzahar | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Uścisk Piekieł (R) - Przez Malzahara przepływa esencja Pustki, przygważdżając cel oraz zadając 250/400/550 (+130% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych w przeciągu 2,5 sek.

Zaawansowane:

Samo w sobie ulti nie jest tak potężne, żeby kogoś zabić jedynie przy jego pomocy, chyba że cel ma niewiele życia. W innych przypadkach używaj go w combo: Q,E,W,R i na końcu Podpalenie.