League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sposób gry | Ashe | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Early Game

Ashe od początku rozgrywki może mieć pewne problemy na linii dlatego trzeba bardzo uważać na ruchy przeciwnika Najlepiej jest skupić się na farmie i czekać na swoją szansę. Przy nadarzającej się okazji harrasuj przeciwników z auto ataków + W (pamiętaj, aby kontrolować zasoby many). Jeśli jungler zechce zgankować Twoją linię pamiętaj o tym, aby spowolnić najbardziej wrażliwy cel (przeważnie przeciwnego ADC). Jeśli zauważysz, że przeciwnicy zaczynają zachowywać się podejrzanie to wystrzel ducha sokoła w pobliskie krzaki, aby sprawdzić czy przypadkiem nie czai się tam wsparcie.

Mid Game

W tej fazie gry Ashe jest naprawdę solidną postacią dlatego wykorzystaj to, aby zdobywać ważne cele i wspomagać drużynę w walkach o smoka lub kolejne wieże. Farm jak najwięcej, aby Ashe rosła w siłę, ale reaguj na wszelkie prośby pomocy ze strony sojuszników. Pamiętaj, aby trzymać się z tyłu i spokojnie wyprowadzać ataki w kluczowe cele - AP i AD Carry. Zachowaj R dopóki nie będzie 100% szansy na trafienie w cel ponieważ nie chcesz zostawić drużyny w trakcie team fightu bez tak ważnej umiejętności, jak Kryształowa Strzała. Często sam będziesz musiał/a zainicjować starcie drużynowe dobrze wymierzoną strzałą.

End Game

Ashe w late game może nieźle namieszać. Nie daj się złapać, zadbaj o odpowiednie pozycjonowanie w starciach drużynowych, likwiduj najważniejsze cele zza pleców tanków, a zrobisz naprawdę dobrą robotę dla własnego teamu. Pamiętaj, aby cały czas trzymać się na maksymalnym zasięgu od przeciwników i w razie potrzeby spowalniać kluczowe cele - AP/ADC. Staraj się korzystać z Kryształowej Strzały w trakcie team fightów. Korzystaj z Ducha Sokoła do sprawdzania ważnych punktów na mapie przed wkroczeniem do zatoki Smoka lub Barona. Jeśli zauważysz przeciwników - możesz zainicjować walkę przy pomocy ulti.