Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Borderlands 2 - poradnik do gry

Borderlands 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Claptrap's Secret Stash; Do No Harm | Misje poboczne - Sanctuary | Borderlands 2 Borderlands 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Borderlands 2 znajdują się szczegółowe opisy przejścia pobocznych misji Claptrap's Secret Stash oraz Do No Harm. Oba te questy można rozpocząć w Sanktuarium (Sanctuary) po ukończeniu głównego zadania Plan B.

Claptrap's Secret Stash

Misję będziesz mógł otrzymać, po ukończeniu zadania głównego Plan B.

1) Claptrap oraz skrytka Stash - Claptraps Secret Stash; Do No Harm | Misje poboczne - Sanctuary | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Sanctuary

1) Claptrap oraz skrytka Stash

Idź do lokacji Claptrapa [1] i porozmawiaj z nim dwukrotnie - Claptraps Secret Stash; Do No Harm | Misje poboczne - Sanctuary | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Idź do lokacji Claptrapa [1] i porozmawiaj z nim dwukrotnie. Kiedy już skończy swój monolog, obróć się o 180 stopni i podejdź do skrytki pokazanej na obrazku. Podejdź wystarczająco blisko, by blachy chroniące urządzenie osunęły się. Użyj skrytki i zakończ zadanie rozmawiając z Claptrapem. Dostęp do tej skrytki, umożliwia przenoszenie przedmiotów umieszczonych w niej, między Twoimi wszystkimi postaciami.

Do No Harm

Misję będziesz mógł otrzymać, po ukończeniu zadania głównego Plan B.

1) Klinika Zeda - Claptraps Secret Stash; Do No Harm | Misje poboczne - Sanctuary | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Sanctuary

1) Klinika Zeda

2) Tannis

Udaj się do środka kliniki Zeda [1] i porozmawiaj z nim - Claptraps Secret Stash; Do No Harm | Misje poboczne - Sanctuary | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Udaj się do środka kliniki Zeda [1] i porozmawiaj z nim. Uderz atakiem wręcz (domyślnie V) pacjenta pokazanego na obrazku, a następnie podnieś Eridium Shard, które z niego wyleci. Pójdź do Tannis, którą odnajdziesz na parterze kryjówki Rolanda [2]. Rozmowa z nią zakończy to zadanie.