Borderlands 2 - poradnik do gry

Borderlands 2 - poradnik do gry

Borderlands 2 - poradnik do gry

Claptrap i przyjaciele, part 2. Poradnik do gry Borderlands 2 zawiera między innymi bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich dostępnych w tytule zadań, garść porad ogólnych, porady ułatwiające poważniejsze potyczki oraz opis zdolności specjalnych każdej z dostępnych postaci.

Poradnik do Borderlands 2 to bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych. Osoby rozpoczynające zabawę znajdą tutaj również garść porad ogólnych, dzięki którym bez problemu odnajdą się w grze. Dodatkowo wszystkie zadania zawierają mapki, ułatwiające poruszanie się między kolejnymi etapami misji.

Poradnik do Borderlands 2 zawiera:

  1. Porady ogólne;
  2. Strategie na bossów oraz trudniejszych przeciwników;
  3. Opis zdolności specjalnych poszczególnych postaci;
  4. Szczegółowe rozwiązanie misji z głównego wątku fabularnego;
  5. Szczegółowe rozwiązanie misji pobocznych;

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  1. Kolorem brązowym oznaczono bohaterów niezależnych;
  2. Kolorem zielonym oznaczono przedmioty powiązane z zadaniami;
  3. Kolorem niebieskim oznaczono przeciwników;
  4. Kolorem pomarańczowym oznaczono urządzenia;
  5. Pogrubiona czcionką wyróżniono nazwy lokacji, skrzynie, bronie, modyfikacji i Eridium.

Borderlands 2 - PORADNIK UKOŃCZONY

18 października 2012 - Ukończono opis zadań głównych: Data Mining, The Talon of God. Uzupełniono misje poboczne z obszarów Thousand Cuts, Sanctuary 3 oraz dodano Arid Nexus Badlands.

15 października 2012 - Dział zadań głównych został poszerzony o trzy nowe: The Man Who Would Be Jack, Where Angels Fear To Tread, Toil and Trouble. Dodano misje poboczne z obszarów Thousand Cuts, Lynchwood, Opportunity, Eridium Blight, Sawtooth Cauldron, Sanctuary 3 oraz uzupełniono The Highlands.

8 października 2012 - opublikowano dokładne opisy zadań głównych Wildlife Preservation oraz

The Once and Future Slab. Uzupełniono zadania poboczne z obszarów The Dust, Sanctuary 2 i The Highlands, a także dodano opis lokacji Caustic Caverns.

1 października 2012 - załączono opisy zadań pobocznych z obszarów Tundra Express, Sanctuary 2 i The Highlands.

25 września 2012 - dodano zadania główne - A Dam Fine Rescue, A Train to Catch, Rising Action oraz Bright Lights, Flying City. Uzupełniono solucję o opis misji pobocznych z obszarów Sanctuary, Three Horns Valley, The Dust i Bloodshot Stronghold.

19 września 2012 - dodano porady ogólne, opis pierwszych misji z głównego wątku fabularnego i kilka misji pobocznych

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Borderlands 2 - poradnik do gry

Autor : Michał Rutkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 126, ilustracje: 602 .

Popularne strony w Borderlands 2 - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (23)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
19.09.2012 20:35
😜
Arcadius
80
Konsul

Ja grać nie zacząłem a tu już poradnik, choć dopiero 15% :D

23.09.2012 19:16
odpowiedz
smola86
12
Legionista

Jakie są różnice w postaciach którą najlepiej wybrać na początku Zastanawiam się nad Axonem i Salvadorem jakie możliwości później w grze daje każdy z 4 dostępnych postaci ?

23.09.2012 19:32
25.09.2012 16:40
odpowiedz
dawid1447
12
Legionista

Mała literówka w umiejętnościach specjalnych, skill assassina to nie DecapitiOn tylko Decepti0n

25.09.2012 21:49
odpowiedz
zawada day
18
Legionista

Najlepsza misja poboczna to ta od claptrapa z Sanctuary :D

26.09.2012 22:12
odpowiedz
rom
30
Pretorianin

Misja od Claptrapa w Sanctuary niszczy światy :) Szkoda że stał się takim dupkiem.

30.09.2012 01:45
odpowiedz
sweetboy25
1
Junior

a po misji ode mnie posrasz sie w gacie . hahah

09.10.2012 09:51
odpowiedz
kwo
52
Centurion

Cały ten poradnik...
Podczepiasz się do gry publicznej do graczy o jak najwyższym lvl. Robisz taxi w exp (zbierasz przedmioty ponad swój lvl) i dopiero zaczynasz robić questy. Wszystko przez ten przegięty poziom trudności bazujący na różnicy lvl między graczem a przeciwnikiem.
Przeszedłem Dablo III inferno przed nerfami ale to co dzieje się po 40 lvl w B2 to już jest przegięcie. Zwykłe mobki które trzeba bić 10 headshotami, te silniejsze z bazylionem HP i respawnujące się helikopterki. Człowiek czuje się ZMĘCZONY jakby bił same elity na enrage'u w D3.

09.10.2012 10:12
odpowiedz
malyb89
141
Demigod

Nie wiem gdzie zapytać więc zapytam tutaj. Czy moge zagrać w dwójeczkę nie grając i tym samym nie znając fabuły części pierwszej? :)

10.10.2012 18:31
odpowiedz
B@rt -=gdansk=-
61
Pretorianin

tak mozesz malyb89

18.10.2012 19:56
odpowiedz
knowing
56
make believe

Nie widzę questa "You. Will. Die. (Seriously.)" który odblokowuje się po przejściu gry.

19.10.2012 15:43
odpowiedz
Erasus
29
Centurion

@knowing
Zadanie możesz wziąć od jakiegoś NPC w Crimson Raiders HQ (chyba od Tannis). Zadanie odblokowywuje się tylko w playthrough w którym skończyłeś wątek główny. Jeżeli go nie masz to znaczy że to bug.

19.10.2012 16:07
odpowiedz
knowing
56
make believe

Erasus

Wiem, chodziło mi o to, że w poradniku go nie widzę ;) Nie wyraziłem się precyzyjnie.

22.10.2012 19:08
😒
odpowiedz
bamber1
6
Legionista

a czemu nie ma tlumaczenia drzewka szczescia

23.10.2012 16:42
odpowiedz
Mar1992
12
Legionista

Nie widzę misji "Monster Hunter". Zrobił ktoś?

24.10.2012 13:28
odpowiedz
Piasek221
3
Junior

Mar1992, możesz podać jakieś szczegóły odnośnie tej misji? Gdzie ją dostałeś, o co w niej chodzi.

30.11.2012 22:24
odpowiedz
ak413358
3
Junior

Panowie mam pewien problem gram z kumple w Borderland 2 mam 18lvl gram Axtona (Commando) nie wiem czemu ale nie chce mi sie odblokowac 3 slot na podreczna bron mojemu kumplowi odblokowal sie na 11lvl a ja nadal moge urzywac tylko 2 broni wie ktos moze jak to zmienic ??? POMOCY !!

18.01.2013 21:55
odpowiedz
rom
30
Pretorianin

ak413358, slot na 3-cią broń otrzymujemy jako nagroda za quest. To że nie masz tego jest związane najprawdopodobniej z zawiłościami typu granie w jedną misję samemu a później w co-opie. Tego nie da się tak łatwo wytłumaczyć. Przynajmniej Ja tak uważam.

29.04.2013 11:45
odpowiedz
WilmanxD
1
Junior

wybierjcie Maje bo jest najlepsza i najciekawsza w rozwoju !!!!

03.05.2015 08:53
odpowiedz
WolominPL
5
Junior

Witam, mógł by ktoś uzupełnić poradnik o opis drzewek postaci, tak jak jest to w Borderlands the Pre-sequel, tam jest wszystko fajnie opisane. Na pewno przyda się graczom

28.02.2016 18:16
😃
odpowiedz
Klaudio12
2
Legionista

Nie grałem w tą grę ale teraz będę miał okazję, ponieważ będzie dostępna w GAMES WITH GOLD w drugiej połowie stycznia na xbox'a 360. Nie mogę się już doczekać

09.11.2016 12:51
😡
odpowiedz
WasatySzczur
6
Legionista

NIENAWIDZE TEJ STRONY
"Nowe" artykuły do których dodaje się jedno zdanie a reszta to kopiuj i wklej ze wcześniejszego + abonament.
Poradniki jak przejść grę , wszystkie łatwe momenty bez abonamentu ale walka z epic bossem to już z abonamentem.
Recenzję... taaa... niby pisze się recenzje aby ktoś widział czy warto kupić grę tylko ze... NIK NIE ZOBACZY CZY WARTO PRZEPRASZAM TEN POJEBANY ABONAMENT!!!

04.02.2017 23:46
2
odpowiedz
chrisshepard
1
Junior

przeciez to nie jest poradnik, sa tutaj opisane tylko oczywiste rzeczy o ktorych informuje cie gra, wszystko co musisz w danej chwili zrobic jest podane w inwentory i zaznaczone na mapie nawet side missions jak sa dostepne to pojawia sie "!" na mapce, moim zdaniem w poradniku jak nazwa wskazuje powinny sie znajdowac porady np. rozwoj jakich skilli pozwoli nam wycisnac z danej postaci maksimum i jakie warto ze soba laczyc a nie rzeczy oczywiste

post wyedytowany przez chrisshepard 2017-02-04 23:49:36
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Borderlands 2 - screen - 2013-11-21 - 273911Borderlands 2 - screen - 2013-11-21 - 273910Borderlands 2 - screen - 2013-11-21 - 273909Borderlands 2 - screen - 2013-11-21 - 273908Borderlands 2 - screen - 2013-05-13 - 261052Borderlands 2 - screen - 2013-05-13 - 261051Borderlands 2 - screen - 2013-05-13 - 261050Borderlands 2 - screen - 2013-05-13 - 261049Borderlands 2 - screen - 2013-05-13 - 261048