Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Borderlands 2 - poradnik do gry

Borderlands 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Showdown | Misje poboczne - Lynchwood | Borderlands 2 Borderlands 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Na tej stronie poradnika do gry Borderlands 2 znajduje się szczegółowy opis przejścia pobocznej misji Showdown. Quest ten możesz rozpocząć w lokacji Lynchwood po ukończeniu pobocznych zadań 3:10 to Kaboom oraz Breaking the Bank.

1) Tablica z zadaniami - Showdown | Misje poboczne - Lynchwood | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Lynchwood

1) Tablica z zadaniami

2) Biuro szeryfa

Czas na pojedynek z samym Szeryfem Lynchwod - Showdown | Misje poboczne - Lynchwood | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Czas na pojedynek z samym Szeryfem Lynchwod. Po przyjęciu zadania [1], udaj się na miejsce walki [2], w północnej części mapy. Kiedy dotrzesz na miejsce, do walki włączą się pomagierzy Szeryfa. Będziesz ostrzeliwany z ziemi oraz z dachów pobliskich budynków. Kiedy tylko przeciwnicy pojawią się, warto wycofać się na bezpieczną odległość i zdejmować ich z dogodnej pozycji.

Kiedy zabijesz ostatniego zastępcę, do walki wkroczy sam Szeryf - Showdown | Misje poboczne - Lynchwood | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Kiedy zabijesz ostatniego zastępcę, do walki wkroczy sam Szeryf. Przez pewien czas, będzie znajdować się na dachu budynku. Dlatego odczekaj chwilę w bezpiecznym miejscu, dopóki nie zejdzie do Ciebie. Możesz ponownie wycofać się na bezpieczną odległość i pozbyć się Szeryfa, bronią z przybliżeniem.

Aby zdobyć dodatkowe punkty doświadczenia, musisz zabić Szeryfa używając pistoletu oraz nie strzelać do jej zastępcy, pokazanego na obrazku - Showdown | Misje poboczne - Lynchwood | Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Aby zdobyć dodatkowe punkty doświadczenia, musisz zabić Szeryfa używając pistoletu oraz nie strzelać do jej zastępcy, pokazanego na obrazku. Kiedy będzie po wszystkim, wróć do tablicy [1], by zakończyć zadanie.