Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Borderlands 2 - poradnik do gry

Borderlands 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Man Who Would Be Jack | Zadania główne w Borderlands 2 Borderlands 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2019

Na tej stronie poradnika do gry Borderlands 2 znajduje się opis przejścia głównej misji The Man Who Would Be Jack. Quest rozpoczniesz w Sanktuarium (Sanctuary) i dotyczy on wyruszenia do lokacji Opportunity.

1) Roland - The Man Who Would Be Jack | Zadania główne w Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Sanctuary

1) Roland

2) Sobowtór Jacka/Info Kiosk - The Man Who Would Be Jack | Zadania główne w Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Opportunity

2) Sobowtór Jacka/Info Kiosk

3) Info Kiosk nr 2

4) Info Kiosk nr 3

5) Info Kiosk nr 4

6) Info Kiosk nr 5

Po rozmowie z Rolandem [1], przenieś się do The Highlands Hyperion Bridge - The Man Who Would Be Jack | Zadania główne w Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Po rozmowie z Rolandem [1], przenieś się do The Highlands Hyperion Bridge. Następnie udaj się na most w zachodniej części mapy, gdzie znajdziesz przejście do Opportunity. Na miejscu odnajdź Sobowtóra Jacka [2] i go zabij. Będzie miał sporą obstawę, którą możesz wykorzystać do Second Wind. Kiedy go pokonasz, podnieś jego Pocketwatch.

Teraz podejdź do Info Kiosk, które odnajdziesz w pobliżu miejsca walki z Sobowtórem [2] - The Man Who Would Be Jack | Zadania główne w Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Teraz podejdź do Info Kiosk, które odnajdziesz w pobliżu miejsca walki z Sobowtórem [2]. Po wysłuchaniu nagrania, będziesz musiał odnaleźć kolejne cztery Kioski [3], [4], [5], [6].

Po zebraniu próbek głosu, będziesz musiał je przesłać do Angel - The Man Who Would Be Jack | Zadania główne w Borderlands 2 - Borderlands 2 - poradnik do gry

Po zebraniu próbek głosu, będziesz musiał je przesłać do Angel. Aby dostać się do komputera, będziesz musiał zejść do przejścia podziemnego. Wejście do tunelu, znajdziesz w miejscu oznaczonym numerem [7]. Kiedy będziesz przesyłał pliki, do pomieszczenia, co jakiś czas, będą wchodzić przeciwnicy. Po zakończeniu procesu, zabierz Voice Modulator. Teraz możesz powrócić do Rolanda [1] w Sanctuary, by zakończyć zadanie.