Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls

1 - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
W jednej z bocznych odnóg kompleksu tuneli trafimy na schody do góry - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

W jednej z bocznych odnóg kompleksu tuneli trafimy na schody do góry. [1] Na górze jest toksyczny mutant - zabijając go zyskamy czar Pyromancy: Fire Surge. [2]

Kolejne pomieszczenie w labiryncie to wyjście z powrotem na plac z Phalanxami.

Zanim skorzystamy z klucza Annex, wspinamy się na pobliski mur, aby zebrać Ring of Sacrafice - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Zanim skorzystamy z klucza Annex, wspinamy się na pobliski mur, aby zebrać Ring of Sacrafice.

Szukamy bocznych drzwi za ołtarzem - otworzymy je Annex Key - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Szukamy bocznych drzwi za ołtarzem - otworzymy je Annex Key.

Wchodzimy po schodach i udajemy się w stronę, z której nadbiegnie mutant - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wchodzimy po schodach i udajemy się w stronę, z której nadbiegnie mutant. Zabijamy go.

Na końcu tej odnogi schodzimy w lewo przez przejście - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Na końcu tej odnogi schodzimy w lewo przez przejście.

Walczymy z kolejnymi mutantami - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Walczymy z kolejnymi mutantami. Powinny pojawić się także dwa "kruki".

Gdy oczyścimy teren, zabieramy przedmiot - Dark Ember - trzymany przez skamieniałą postać - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Gdy oczyścimy teren, zabieramy przedmiot - Dark Ember - trzymany przez skamieniałą postać.

2 - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
3 - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Wracamu do punktu wyjścia i tym razem wspinamy się na szczyt wieży - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wracamu do punktu wyjścia i tym razem wspinamy się na szczyt wieży. Czeka tam na nas mutant pyromancer. [1] W zaułku za dziurą w podłodze znajdziemy Mask of Velka i zestaw zbroi Black Cleric. [2]

Na schodkach powyżej podniesiemy też cud Vow of Silence. Tutaj zaatakują nas dwa "kruki".

Ostatni skarb - Velkas Rapier - znajdziemy za deskami przy zejściu schodami na plac (stąd przyszliśmy) - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Ostatni skarb - Velka's Rapier - znajdziemy za deskami przy zejściu schodami na plac (stąd przyszliśmy).

Po zdobyciu wszystkich skarbów, wracamy na plac z Phalanxami i udajemy się przez drzwi, które otworzyliśmy kołowrotkiem w podziemiach - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po zdobyciu wszystkich skarbów, wracamy na plac z Phalanxami i udajemy się przez drzwi, które otworzyliśmy kołowrotkiem w podziemiach.

4 - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
5 - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Na drodze spotkamy łuczników i wojowników czających się w zaułkach po bokach - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Na drodze spotkamy łuczników i wojowników czających się w zaułkach po bokach. [1] W drugiej części mostu, z tyłu pojawią się też kolejne zombie. [2]

Na końcu mostu czyha jeszcze jeden oponent - wielki rycerz z tarczą. Ta wersja przeciwnika jest dość szybka i zadaje potężne ciosy. Staramy się wyprowadzić go w bezpieczne miejsce (dalsza część mostu jest częściowo zniszczona) i tutaj atakować go od tyłu. Cały czas okrążamy rycerza, aby uniknąć jego ataków.

Wchodzimy na arenę z Crossbreed Priscilla - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wchodzimy na arenę z Crossbreed Priscilla. Przeciwniczkę można zaatakować lub ominąć.

Przed wyjściem z lokacji (trzeba zeskoczyć z pomostu na końcu), zbieramy zbroję Xanthous - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Przed wyjściem z lokacji (trzeba zeskoczyć z pomostu na końcu), zbieramy zbroję Xanthous.

6 - Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry