Dark Souls - poradnik do gry

Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Crystal Cave

Kryształowa jaskinia to dość zdradliwe miejsce - łatwo tutaj spaść w przepaść. Kolejnym utrudnieniem jest fakt, że będziemy musieli korzystać tu z niewidzialnych kładek, które można rozpoznać po odgłosach i płatkach śniegu opadających na nie.

W jaskiniach trafimy też na wielkie motyle - jeśli nie zbliżymy się do nich, to nie zrobią nam krzywdy - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

W jaskiniach trafimy też na wielkie motyle - jeśli nie zbliżymy się do nich, to nie zrobią nam krzywdy!

1 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
2 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Po wejściu do jaskini skręcamy w prawo i walczymy z golemem - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po wejściu do jaskini skręcamy w prawo i walczymy z golemem. [1] Droga zawinie się w dół w prawo - podążamy nią jakiś czas. [2]

Za pierwszym golemem dojdziemy do zygzagowatej części podłoża. Tutaj zobaczymy pierwszą niewidzialną ścieżkę po lewej (a raczej rozpryski kryształów i płatków spadających na nią). W tle usłyszymy też delikatny odgłos pękania kryształów.

3 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
4 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Wchodzimy na niewidzialną posadzkę [1] i przechodzimy do końca - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wchodzimy na niewidzialną posadzkę [1] i przechodzimy do końca. Tu zabieramy Humanity. [2]

Schodzimy niżej konwencjonalną drogą, która zakręci w prawo.

5 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
6 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Na dole dochodzimy do końca skały - w dole powinniśmy zobaczyć motyla - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Na dole dochodzimy do końca skały - w dole powinniśmy zobaczyć motyla. Niewidzialna ścieżka prowadzi za ostrymi stalagmitami. [1] Przechodzimy na wprost do poprzecznej platformy. [2]

Na tej kładce musimy zmierzyć się ze złotym kryształowym golemem. To trudny przeciwnik a miejsca jest niewiele - najlepiej wybiec mu naprzeciw, aby mieć miejsce do cofania się. Trzymamy go na dystans i po każdym jego ciosie atakujemy, a następnie cofamy się.

7 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
8 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Po zabiciu pierwszego golema możemy przejść przedłużeniem niewidzialnej drogi dalej, [1] do równoległego kryształu - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po zabiciu pierwszego golema możemy przejść przedłużeniem niewidzialnej drogi dalej, [1] do równoległego kryształu. [2]

Na nim znajduje się kolejny złoty golem i Blue Titanite Chunk.

9 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
10 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Następnie wracamy do miejsca, gdzie walczyliśmy z pierwszym złotym golemem i podążamy do końca kryształu na półkę skalną - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Następnie wracamy do miejsca, gdzie walczyliśmy z pierwszym złotym golemem i podążamy do końca kryształu na półkę skalną. Kierujemy się na jej lewą stronę (w oddali zobaczymy motyla nad nami). [1] Tutaj szukamy niewidzialnej kładki - powinna być na wprost. Zeskakujemy na niąi obracamy się - w tunelu zobaczymy trzy jaszczurki z surowcami. [2]

Przechodząc przez tunel w stronę motyla u góry dojdziemy do Blue Titanite Slab - droga nie jest jednak łatwa, gdyż niewidzialna ścieżka po tej stronie zakręca mniej więcej w połowie drogi!.

Właściwa ścieżka prowadzi w przeciwną stronę po kolejnej niewidzialnej kładce (po lewej w oddali zobaczymy motyla).

Także tutaj pod koniec następuje mały skręt w lewo - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Także tutaj pod koniec następuje mały skręt w lewo.

11 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
12 - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Po drugiej stronie możemy skręcić w lewo, aby podnieść duszę - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po drugiej stronie możemy skręcić w lewo, aby podnieść duszę. [1] Droga do bossa prowadzi w prawo, do obszernej komnaty, pełnej wojowniczych małż. [2] W walce z nimi uważamy na podwójną sekwencję ciosów i atak pożerający.

Gdy pokonamy 5 małż, wchodzimy w głąb jaskini, aby zmierzyć się z Seath, The Scaleless. Alternatywnie możemy ominąć małże i wbiec do jego komnaty (gdy zrobimy to jednak za pierwszym razem, część małż może dostać się tam za nami, przy kolejnych podejściach arena będzie odgrodzona mgłą).

Gdy zabijemy Seatha, korzystamy z ogniska - Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Gdy zabijemy Seatha, korzystamy z ogniska.