The Duke's Archives - Więzienie | Opis przejścia Dark Souls
Aktualizacja:
The Duke's Archives - Więzienie
![]() | ![]() |
Po śmierci, pojawimy się w celi więziennej. Rozpalamy ogień. [1] Wybijamy potwory, które czają się w celi. [2]
Następnie atakujemy Jaszczura opierającego się o kraty po drugiej stronie i podnosimy klucz.

![]() | ![]() |
Po wyjściu z celi zobaczymy scenę, w której inny Jaszczur uruchomi pewien instrument. [1] Z dołu wypełzną ośmiornice. [2]
![]() | ![]() |
Ośmiernice są niebezpieczne w starciu bezpośrednim, ale mają pewną cechę - będą gnały przed siebie tylko, gdy nasza postać znajduje się na głównym korytarzy. [1] Można więc schronić się przed nimi w celi i z tej pozycji spokojnie je zabijać z łuku. Oczywiście w razie konieczności wychodzimy na zewnątrz, aby zwabić je bliżej. [2]
![]() | ![]() |
Po wybiciu najbliższych ośmiornic możemy udać się pod górę i wspiąć na drabinę. [1]
![]() | ![]() |
Drzwi do wyjścia będą zamknięte (klucz znajduje się na samym dole), ale z tego miejsca można przejść na drewnianą kładkę i zeskoczyć na platformę poniżej. [1] W celi znajdziemy zestaw Maiden oraz pierścień White Seance Ring. [2]
![]() | ![]() |
Po zebraniu przedmiotu biegniemy w dół, mając na uwadze ośmiornice (nowe mogą zainteresować się nami). Otwieramy kluczem jedną celę poniżej startowej [1] - w środku znajdziemy przeciwnika. [2]
![]() | ![]() |
Następna cela poniżej będzie zamknięta. Udajemy się więc do trzeciej w kolejności od celi startowej. [1] W środku można zeskoczyć z półki do niższej części więzienia. [2]
Tutaj zabijamy wroga i bierzemy kolejny klucz. Za jego pomocą możemy otworzyć także celę powyżej (znajdziemy w niej duszę).

Naszym następnym zadaniem jest dostanie się na kładkę z instrumentem, chronionym przez Jaszczury.

![]() | ![]() |
Na dole możemy zmierzyć się z ośmiornicami (musimy bardzo uważać, jeśli bestia nas pochwyci - zginiemy!) [1] lub zignorować je i wspiąć się na drabinę. [2]
U góry trzeba zachować maksymalną ostrożność - patefonu broni dwóch wojowników i mag.

![]() | ![]() |
Po zabiciu obstawy bierzemy klucz do drzwi na samej górze tej komnaty (ze skrzyni) [1] i wyłączamy muzykę, aby uspokoić ośmiornice. [2]
![]() | ![]() |
Alternatywnie możemy wybić wszystkie ośmiornice, aby dostać się do ich pomieszczenia. Najłatwiej zrobić to przy pomocy łuku z odległości. [1] Z dwóch przeciwników tego typu wypadną cuda Bountiful Sunlight oraz Soothing Sunlight. Kratę w pomieszczeniu bestii otworzymy kluczem, który znajdziemy później koło wejścia do Crystal Cave (trzeba będzie więc wrócić). [2]
Wychodzimy przez drzwi u góry.

0
- Dark Souls - poradnik do gry
- Dark Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Lista zadań w Dark Souls
- W jakiej kolejności przechodzić lokacje w Dark Souls? | Opis przejścia
- Undead Asylum | Opis przejścia Dark Souls
- Firelink Shrine | Opis przejścia Dark Souls
- Firelink Shrine - Undead Burg | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Burg (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Burg (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Burg - most z Wywerną | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Parish (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Parish (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Parish (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Undead Burg - Depths | Opis przejścia Dark Souls
- Depths (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Depths (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Depths (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Blighttown (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Blighttown (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Blighttown (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls
- Blighttown - Quelaag's Domain | Opis przejścia Dark Souls
- Darkroot Garden (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Darkroot Garden (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Darkroot Basin | Opis przejścia Dark Souls
- Sen's Fortress (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Sen's Fortress (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Sen's Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Sen's Fortress (4) | Opis przejścia Dark Souls
- Sen's Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls
- Anor Londo (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Anor Londo (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Anor Londo (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Anor Londo (4) | Opis przejścia Dark Souls
- Anor Londo (5) | Opis przejścia Dark Souls
- Anor Londo (6) | Opis przejścia Dark Souls
- Lordvessel | Opis przejścia Dark Souls
- Darkroot Basin - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls
- Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls
- New Londo Ruins (1) | Opis przejścia Dark Souls
- New Londo Ruins (2) | Opis przejścia Dark Souls
- New Londo Ruins - Niższy poziom | Opis przejścia Dark Souls
- The Catacombs (1) | Opis przejścia Dark Souls
- The Catacombs (2) | Opis przejścia Dark Souls
- The Catacombs (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Tomb of Kings (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Tomb of Kings (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Demon Ruins (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Demon Ruins (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Lost Izalith (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Lost Izalith (2) | Opis przejścia Dark Souls
- The Duke's Archives (1) | Opis przejścia Dark Souls
- The Duke's Archives (2) | Opis przejścia Dark Souls
- The Duke's Archives - Więzienie | Opis przejścia Dark Souls
- The Duke's Archives II (1) | Opis przejścia Dark Souls
- The Duke's Archives II (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Crystal Cave | Opis przejścia Dark Souls
- Kiln of the First Flame | Opis przejścia Dark Souls
- Dwa zakończenia gry | Opis przejścia Dark Souls
- Bonus- Valley of Drakes | Opis przejścia Dark Souls
- Bonus- The Great Hollow | Opis przejścia Dark Souls
- Bonus- Ash Lake | Opis przejścia Dark Souls
- Bonus- Painted World of Ariamis (1) | Opis przejścia Dark Souls
- Bonus- Painted World of Ariamis (2) | Opis przejścia Dark Souls
- Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls
- Opis przejścia
- Dark Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
bialas87 Legionista
Bzdury pisze autor. W momencie ładowania trzeba Artoriasa atakować mieczem dwuręcznym aby to przerwać. Nie można mu dać się naładować bo on tak wzmacnia swoje ataki.
zanonimizowany727342 Pretorianin
Gra ma polskie tłumaczenie więc po co nazwy lokacji są po angielsku i mylą
zanonimizowany727342 Pretorianin
Najważniejsze strony i tylko kup premium masakra!!!nazwy przedmiotów po angielsku brawa wyjedź z polski
disney19 Junior
Witam, mam poważny problem. Chodzi o to że zbyt wcześnie wszedłem do katakumb (a nie mam możliwości teleportacji) do tego rozpalilem ognisko i nie mogę się cofnąć :/ doszedłem do żółtej ściany mgły ale czegoś mi brakuje i nie mogę przez nią przejść :/ czy to już koniec mojej gry ? Bo nie widzę rozwiązania żadnego , cofnąć się nie można iść dalej też :/
zanonimizowany1157573 Legionista
OK, gra skończona dzisiaj rano. Poszło 66 godzin. To było moje 3 podejście po dłuższym czasie, więc stwierdziłęm, że jeśli mam się wypowiedzieć o tej grze, to powinienem ją ukończyć. Czy jest tak kultowa jak się o niej pisze? Hmm Klimat świetny, system walki ok, postacie też fajne i niesamowici bossowie. Ale czy ich zapamiętałem??? Nie. Zapamiętałem drogę do nich, która wryła mi się niczym wypalone żarem znamię. Szkoda. Bo jeśli trudność ma polegać na tym, że zanim nauczę się walczyć z bossem to będę biegł do niego jak debil po raz 200 to szkoda. Już lepiej było to rozwiązane w NioHu. OK, parę siwych włosów przez ostatnie 2 tygodnie przybyło. I Przed chwilą zainstalowałem DS2 ;D
damiank25811141720232629 Junior
Nazwy lokacji po angielsku. Nazwy przedmiotów też po angielsku. Nazwy Bossów po angielsku. Szkoda. Opis przejścia po polsku.
antekm2581114 Junior
jak robisz poradnik dla Polaków to dawaj nazwy po Polsku a nie po angielsku a jak już po angielsku (bo Polskiego tłumaczenia nie ma lub jest dziwny) to chociaż z poprawnym tłumaczenie angielskim
szulberto Junior
Dziękuję za wrzucenie poradnika z angielskimi nazwami itp. polecam na YT poradnik kiszaka ułatwia wiele spraw.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

















![Po zabiciu obstawy bierzemy klucz do drzwi na samej górze tej komnaty (ze skrzyni) [1] i wyłączamy muzykę, aby uspokoić ośmiornice - The Dukes Archives - Więzienie | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1198/351253718.jpg)


