Dark Souls: Undead Parish (1)
Aktualizacja:
Undead Parish
![]() | ![]() |
Na początku Undead Parish zobaczymy trzy przejścia: kratę (a za nią smoka, kratę można otworzyć tylko od drugiej strony), wejście na wieżę[1] oraz przejście dalej. Na wieży znajduje się potężny wojownik - pokonanie go nie jest łatwe. Trzeba krążyć dokoła przeciwnika i unikać jego mocarnych ciosów. [2] Za zabicie go otrzymamy Black Knight Greatsword (może nie wypaść za każdym razem) oraz materiały i sporo dusz.
Dalsza droga zabierze nas do części obstawionej przez wrogów.

W pierwszej kolejności musimy poradzić sobie z dzikiem okutym w zbroję. Zwabiamy go strzałą i odskakujemy przed jego szarżą.

Atakujemy dzika dopiero, gdy nawróci i zacznie powoli odchodzić. Bestia może próbować kopnąć nas tylnymi łapami, albo nawrócić aby ponownie zaatakować kłami.

![]() | ![]() |
Idąc dalej musimy wciąż uważać - po przekroczeniu łuku, zainteresuje się nami wróg z włócznią po prawej [1] oraz przeciwnik z mieczem z przodu. [2] Wycofujemy się i zabijamy ich.
![]() | ![]() |
Teraz wchodzimy schodami po prawej na górę. [1] Tutaj unosimy tarczę i eliminujemy wroga z włócznią, uważając na ostrzał łuczników. [2]
Następnie zabijamy dwóch łuczników i 1-2 żołnierzy, którzy nadbiegną z dołu.

Duża brama przed nami będzie zamknięta, ale znajdziemy obejście - drogą schodkami w dół, do podziemi.

W tunelu zobaczymy uciekającego przeciwnika - to znak, że wrogowie szykują pułapkę. Ostrożnie zabijamy kolejnych z nich (w sumie będzie ich 4-5).

Zanim wejdziemy na górę po drabinie, zaglądamy za stoliki. W rogu pomieszczenia leżą zwłoki zawierające Mystery Key. Za jego pomocą uratujemy Knight Lautrec of Carim w późniejszej części gry.
![]() | ![]() |
Wspinamy się po dwóch drabinach [1] i przechodzimy przez mgłę. [2] Wcześniej możemy też zebrać duszę na belce pod sufitem (trzeba do niej ostrożnie przejść).
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie mgły biegniemy przed siebie i skręcamy w prawo. Trafimy na rycerza z małą tarczą - wojownika z rapierem. Pod żadnym pozorem nie atakujemy gdy wróg trzyma rapier ostrzem w naszą stronę - to znak, że jest on gotowy zripostować nasze uderzenie. [1] Na końcu tej odnogi zbieramy Knight Shield.
![]() | ![]() |
Idziemy w przeciwną stronę. Trafimy na wroga stojącego przy beczkach. Zabijamy go i kontynuujemy podróż korytarzem. [1] Na jego końcu po prawej jest wróg. [2] UWAGA - gdy wyjdziemy z korytarza zainteresuje się nami kolejny posiadacz rapiera (nadbiegnie z przeciwległej strony). Najlepiej zwabić wrogów z powrotem do korytarza i tutaj zabić ich.
Dalsza droga zaprowadzi nas do rozwidlenia (poznamy ten punkt po kolumnach). Tutaj najlepiej skręcić w lewo - w ten sposób odblokujemy skrót.

0
- Dark Souls - poradnik do gry
- Dark Souls: Poradnik do gry
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Lista zadań
- Dark Souls: W jakiej kolejności przechodzić lokacje?
- Dark Souls: Undead Asylum
- Dark Souls: Firelink Shrine
- Dark Souls: Firelink Shrine - Undead Burg
- Dark Souls: Undead Burg (1)
- Dark Souls: Undead Burg (2)
- Dark Souls: Undead Burg - most z Wywerną
- Dark Souls: Undead Parish (1)
- Dark Souls: Undead Parish (2)
- Dark Souls: Undead Parish (3)
- Dark Souls: Undead Burg - Depths
- Dark Souls: Depths (1)
- Dark Souls: Depths (2)
- Dark Souls: Depths (3)
- Dark Souls: Blighttown (1)
- Dark Souls: Blighttown (2)
- Dark Souls: Blighttown (3)
- Dark Souls: Blighttown - bagna
- Dark Souls: Blighttown - Quelaag's Domain
- Dark Souls: Darkroot Garden (1)
- Dark Souls: Darkroot Garden (2)
- Dark Souls: Darkroot Basin
- Dark Souls: Sen's Fortress (1)
- Dark Souls: Sen's Fortress (2)
- Dark Souls: Sen's Fortress (3)
- Dark Souls: Sen's Fortress (4)
- Dark Souls: Sen's Fortress (5)
- Dark Souls: Anor Londo (1)
- Dark Souls: Anor Londo (2)
- Dark Souls: Anor Londo (3)
- Dark Souls: Anor Londo (4)
- Dark Souls: Anor Londo (5)
- Dark Souls: Anor Londo (6)
- Dark Souls: Lordvessel
- Dark Souls: Darkroot Basin - Darkroot Garden II
- Dark Souls: Darkroot Garden II
- Dark Souls: New Londo Ruins (1)
- Dark Souls: New Londo Ruins (2)
- Dark Souls: New Londo Ruins - Niższy poziom
- Dark Souls: The Catacombs (1)
- Dark Souls: The Catacombs (2)
- Dark Souls: The Catacombs (3)
- Dark Souls: Tomb of Kings (1)
- Dark Souls: Tomb of Kings (2)
- Dark Souls: Demon Ruins (1)
- Dark Souls: Demon Ruins (2)
- Dark Souls: Lost Izalith (1)
- Dark Souls: Lost Izalith (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives - Więzienie
- Dark Souls: The Duke's Archives II (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives II (2)
- Dark Souls: Crystal Cave
- Dark Souls: Kiln of the First Flame
- Dark Souls: Dwa zakończenia gry
- Dark Souls: Bonus- Valley of Drakes
- Dark Souls: Bonus- The Great Hollow
- Dark Souls: Bonus- Ash Lake
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (1)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (2)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (3)
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
bialas87 Legionista
Bzdury pisze autor. W momencie ładowania trzeba Artoriasa atakować mieczem dwuręcznym aby to przerwać. Nie można mu dać się naładować bo on tak wzmacnia swoje ataki.
zanonimizowany727342 Pretorianin
Gra ma polskie tłumaczenie więc po co nazwy lokacji są po angielsku i mylą
zanonimizowany727342 Pretorianin
Najważniejsze strony i tylko kup premium masakra!!!nazwy przedmiotów po angielsku brawa wyjedź z polski
disney19 Junior
Witam, mam poważny problem. Chodzi o to że zbyt wcześnie wszedłem do katakumb (a nie mam możliwości teleportacji) do tego rozpalilem ognisko i nie mogę się cofnąć :/ doszedłem do żółtej ściany mgły ale czegoś mi brakuje i nie mogę przez nią przejść :/ czy to już koniec mojej gry ? Bo nie widzę rozwiązania żadnego , cofnąć się nie można iść dalej też :/
zanonimizowany1157573 Legionista
OK, gra skończona dzisiaj rano. Poszło 66 godzin. To było moje 3 podejście po dłuższym czasie, więc stwierdziłęm, że jeśli mam się wypowiedzieć o tej grze, to powinienem ją ukończyć. Czy jest tak kultowa jak się o niej pisze? Hmm Klimat świetny, system walki ok, postacie też fajne i niesamowici bossowie. Ale czy ich zapamiętałem??? Nie. Zapamiętałem drogę do nich, która wryła mi się niczym wypalone żarem znamię. Szkoda. Bo jeśli trudność ma polegać na tym, że zanim nauczę się walczyć z bossem to będę biegł do niego jak debil po raz 200 to szkoda. Już lepiej było to rozwiązane w NioHu. OK, parę siwych włosów przez ostatnie 2 tygodnie przybyło. I Przed chwilą zainstalowałem DS2 ;D
damiank25811141720232629 Junior
Nazwy lokacji po angielsku. Nazwy przedmiotów też po angielsku. Nazwy Bossów po angielsku. Szkoda. Opis przejścia po polsku.
antekm2581114 Junior
jak robisz poradnik dla Polaków to dawaj nazwy po Polsku a nie po angielsku a jak już po angielsku (bo Polskiego tłumaczenia nie ma lub jest dziwny) to chociaż z poprawnym tłumaczenie angielskim
szulberto Junior
Dziękuję za wrzucenie poradnika z angielskimi nazwami itp. polecam na YT poradnik kiszaka ułatwia wiele spraw.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Na początku Undead Parish zobaczymy trzy przejścia: kratę (a za nią smoka, kratę można otworzyć tylko od drugiej strony), wejście na wieżę[1] oraz przejście dalej - Undead Parish (1) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1198/351118125.jpg)

![Idąc dalej musimy wciąż uważać - po przekroczeniu łuku, zainteresuje się nami wróg z włócznią po prawej [1] oraz przeciwnik z mieczem z przodu - Undead Parish (1) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1198/351118203.jpg)



![Wspinamy się po dwóch drabinach [1] i przechodzimy przez mgłę - Undead Parish (1) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1198/351118312.jpg)




