Dark Souls: Tomb of Kings (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po zabiciu obu psów idziemy w stronę łucznika po drugiej stronie i zabijamy go. [1] Schodzimy w dół przez dziurę w ziemi. [2]
![]() | ![]() |
Trafimy na rozwidlenie - idąc w prawy trafimy na ślepy zaułek, na końcu którego będzie Effigy Shield. [1] Podążamy w przeciwną stronę i kierujemy się w dół. Trafimy do miejsca z 1 psem i 1 dużym szkieletem. Wywabiamy go strzałą i zabijamy. [2]
![]() | ![]() |
Teraz trzeba uporać się z psem. Zabijamy go [1] i kierujemy się w lewo. Gdy ominiemy skały znajdziemy ognisko. [2] Rozpalamy je i wzmacniamy.
![]() | ![]() |
Wychodzimy z zaułka z ogniskiem i schodzimy w dół. [1] Niestety, musimy usunąć psa, który czai się nad nami. [2]
![]() | ![]() |
Na dole zbieramy przedmiot. [1] Bardzo prawdopodobne, że zainteresuje się nami szkielet z góry. [2]
![]() | ![]() |
Zabijamy jeszcze jednego psa stojącego na drodze. [1] Podchodząc kawałek do przodu, zobaczymy, że po lewej jest jeszcze jedna bestia - [2] możemy jednak zignorować ją i odbić w prawo.
![]() | ![]() |
Schodzimy w dół pochylnią. Zawracając pod nią dostaniemy opcjonalny przedmiot. [1] Dalsza droga prowadzi drabiną w dół. [2]
Trafimy do oświetlonej części terenu. Biegniemy wzdłuż skarpy.

Skręcamy w prawo do jaskini.

![]() | ![]() |
W środku zobaczymy kościane filary i w oddali szkieleta łucznika, oraz czającego się obok niego szkieleta z mieczem. [1] Idziemy powoli do przodu eliminując filary - nowe będą wyskakiwały spod ziemi (także za nami). [2]
Uważamy na dwóch szkieletów - łucznika lepiej zabić z odległości, aby mieć czyste pole do walki z szermierzem (który nie zaatakuje nas dopóki nie podejdziemy).

![]() | ![]() |
Wchodzimy do następnej sekcji jaskini - tutaj trafimy na słabsze, mniejsze wersje bossa Pinwheel. [1] Jeśli mamy mocny łuk, możemy zabić je z odległości. [2] Bossowie strzelają stosunkowo słabą magią.
Uwaga - pod nogami najprawdopodobniej zaczną pałętać się miniaturowe szkieleciki. Zabijamy je, gdyż są toksyczne. Tutejsza woda ma dość specyficzne właściwości - każdy krok wykonany w niej powoduje pojawienie się tego typu małych potworków! Wchodzimy do niej tylko, gdy musimy.

![]() | ![]() |
Przechodzimy dalej wzdłuż lewej ściany. [1] Możemy zajrzeć na dół, aby zabrać przedmiot leżący w wodzie za skałą. [2]
Idąc dalej trafimy na przejście przesłonięte mgłą. Za nim czyha boss Nito.

- Dark Souls - poradnik do gry
- Dark Souls: Poradnik do gry
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Lista zadań
- Dark Souls: W jakiej kolejności przechodzić lokacje?
- Dark Souls: Undead Asylum
- Dark Souls: Firelink Shrine
- Dark Souls: Firelink Shrine - Undead Burg
- Dark Souls: Undead Burg (1)
- Dark Souls: Undead Burg (2)
- Dark Souls: Undead Burg - most z Wywerną
- Dark Souls: Undead Parish (1)
- Dark Souls: Undead Parish (2)
- Dark Souls: Undead Parish (3)
- Dark Souls: Undead Burg - Depths
- Dark Souls: Depths (1)
- Dark Souls: Depths (2)
- Dark Souls: Depths (3)
- Dark Souls: Blighttown (1)
- Dark Souls: Blighttown (2)
- Dark Souls: Blighttown (3)
- Dark Souls: Blighttown - bagna
- Dark Souls: Blighttown - Quelaag's Domain
- Dark Souls: Darkroot Garden (1)
- Dark Souls: Darkroot Garden (2)
- Dark Souls: Darkroot Basin
- Dark Souls: Sen's Fortress (1)
- Dark Souls: Sen's Fortress (2)
- Dark Souls: Sen's Fortress (3)
- Dark Souls: Sen's Fortress (4)
- Dark Souls: Sen's Fortress (5)
- Dark Souls: Anor Londo (1)
- Dark Souls: Anor Londo (2)
- Dark Souls: Anor Londo (3)
- Dark Souls: Anor Londo (4)
- Dark Souls: Anor Londo (5)
- Dark Souls: Anor Londo (6)
- Dark Souls: Lordvessel
- Dark Souls: Darkroot Basin - Darkroot Garden II
- Dark Souls: Darkroot Garden II
- Dark Souls: New Londo Ruins (1)
- Dark Souls: New Londo Ruins (2)
- Dark Souls: New Londo Ruins - Niższy poziom
- Dark Souls: The Catacombs (1)
- Dark Souls: The Catacombs (2)
- Dark Souls: The Catacombs (3)
- Dark Souls: Tomb of Kings (1)
- Dark Souls: Tomb of Kings (2)
- Dark Souls: Demon Ruins (1)
- Dark Souls: Demon Ruins (2)
- Dark Souls: Lost Izalith (1)
- Dark Souls: Lost Izalith (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives - Więzienie
- Dark Souls: The Duke's Archives II (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives II (2)
- Dark Souls: Crystal Cave
- Dark Souls: Kiln of the First Flame
- Dark Souls: Dwa zakończenia gry
- Dark Souls: Bonus- Valley of Drakes
- Dark Souls: Bonus- The Great Hollow
- Dark Souls: Bonus- Ash Lake
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (1)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (2)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (3)
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dziękuję za wrzucenie poradnika z angielskimi nazwami itp. polecam na YT poradnik kiszaka ułatwia wiele spraw.
jak robisz poradnik dla Polaków to dawaj nazwy po Polsku a nie po angielsku a jak już po angielsku (bo Polskiego tłumaczenia nie ma lub jest dziwny) to chociaż z poprawnym tłumaczenie angielskim
Nazwy lokacji po angielsku. Nazwy przedmiotów też po angielsku. Nazwy Bossów po angielsku. Szkoda. Opis przejścia po polsku.
OK, gra skończona dzisiaj rano. Poszło 66 godzin. To było moje 3 podejście po dłuższym czasie, więc stwierdziłęm, że jeśli mam się wypowiedzieć o tej grze, to powinienem ją ukończyć. Czy jest tak kultowa jak się o niej pisze? Hmm Klimat świetny, system walki ok, postacie też fajne i niesamowici bossowie. Ale czy ich zapamiętałem??? Nie. Zapamiętałem drogę do nich, która wryła mi się niczym wypalone żarem znamię. Szkoda. Bo jeśli trudność ma polegać na tym, że zanim nauczę się walczyć z bossem to będę biegł do niego jak debil po raz 200 to szkoda. Już lepiej było to rozwiązane w NioHu. OK, parę siwych włosów przez ostatnie 2 tygodnie przybyło. I Przed chwilą zainstalowałem DS2 ;D
Witam, mam poważny problem. Chodzi o to że zbyt wcześnie wszedłem do katakumb (a nie mam możliwości teleportacji) do tego rozpalilem ognisko i nie mogę się cofnąć :/ doszedłem do żółtej ściany mgły ale czegoś mi brakuje i nie mogę przez nią przejść :/ czy to już koniec mojej gry ? Bo nie widzę rozwiązania żadnego , cofnąć się nie można iść dalej też :/
Zrobiłem to samo. Niestety ale pierwsze Soulsy są dla masochistów :D
Aby przejść przez pomarańczowe ściany, trzeba zdobyć naczynie, do którego oddaje się dusze głównych bossów. Musisz się cofnąć. Jestem właśnie w trakcie przechodzenia gry pierwszy raz, jak coś pytajcie, może pomogę :)
Obawiam się kolego, że do tego czasu już znaleźli rozwiązanie.
Ale że nikt go nie podał to macie:
https://www.youtube.com/watch?v=IN4GBUVJnH8
Najważniejsze strony i tylko kup premium masakra!!!nazwy przedmiotów po angielsku brawa wyjedź z polski
Gra ma polskie tłumaczenie więc po co nazwy lokacji są po angielsku i mylą
Bzdury pisze autor. W momencie ładowania trzeba Artoriasa atakować mieczem dwuręcznym aby to przerwać. Nie można mu dać się naładować bo on tak wzmacnia swoje ataki.
Nie rozumiem zachwytu nad tą grą gra słaba zero wiadomości dokąd się udać chodzimy po macku na łud szczęścia że gdzieś się skręci i odkryje się nowe miejsce ,do grafy się nie czepiam bo to czasy ps3 poziom trudności ciężki ale znośny ale najbardziej boli mnie brak muzyki zaoszczędzili dużo kasy na tym Grając w tą gre przypomina mi się Soul River z PSX nie wiem czemu
No nie rozumiesz właśnie :) O to w tej grze chodzi. Fabuła jest ale mega okryta. Ciężko się kojarzy co z czym połączone. Trzeba czytać opisy przedmiotów i słuchać co gadają npce a i tak połowy nie ogarniesz. Poziom trudności ma być ciężki to jest kwintesencja tej gry. Tak samo muzyka. W walce z bossami jest, a między walkami właśnie chodzi o to by nie było jak w innych grach czyli muzyczka spokojna, a po chwili bitewne rytmy.
Hej mam pytanie czy ktoś wie jak wrócić do Undead Asylum.
Jak odblokujesz windę z firelink shrine do parafii nieumarłych możesz z niej zeskoczyć na platformę, a z niej przeskoczyć na kolejną, z której przejdziesz na górę do gniazda tego wielkiego kruka.
Pewnie Hed poradnik pisał to jest spec od soulsow :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















