Dark Souls: Depths (1)
Aktualizacja:
Depths
Do Depths schodzimy schodami obok areny, na której walczyliśmy z Caprą.

Kiedy zobaczymy ninja na dole, musimy uważać na lewą stronę - za rogiem czai się drugi wojownik.

Dojdziemy do rozwidlenia - schodków do bocznej wieży.

W wieży znajduje się skrót do wcześniejszej lokacji, a konkretniej akweduktu, więc warto do niej zajrzeć. Na półpiętrze czyha strzelec. Do akweduktu wejdziemy przejściem na piętrze.

![]() | ![]() |
W środku spotkamy NPC - Undead Merchant Female. Warto kupić od niej Purple Moss Clump - przydadzą się w Depths do usuwania trucizny. [1] Biegnąc dalej akweduktem otworzymy drzwi i przejście do Firelink Shrine. [2]
Po zrobieniu zakupów (te Purple Moss Clump naprawdę się przydadzą!), kierujemy się do Depth. Szukamy drzwi oświetlonych dwoma pochodniami, przed wejściem do wieży.

![]() | ![]() |
Schodzimy na dół. [1] Trafimy do pomieszczenia z kolumnami, pełnego wrogów. Musimy tutaj bardzo uważać - jeden z wrogów czai się za schodami (gdy zejdziemy, będzie za nami, tam też znajdziemy duszę). [2]
Schodząc poziom niżej musimy ponownie uważać - w okolicy czai się sporo wrogów. Najlepiej wyciągać ich pojedynczo. To tylko zwykłe zombie, a jednak potrafią one zabić: przeciwnicy dysponują bowiem potężnym szałem bitewnym (kombinacją kilku ciosów).

![]() | ![]() |
Dalsza droga prowadzi schodami na dół. [1] Musimy tu bardzo uważać - najpierw wywabiamy dwa psy i zabijamy je. [2]
Teraz możemy zmierzyć się z Rzeźnikiem (Butcher). To duży typ z tasakiem. Blokowanie jego ataków jest problematyczne. Lepiej krążyć wokół przeciwnika i trzymać go na dystans, a atakować po jego potężnych, ale powolnych uderzeniach.

![]() | ![]() |
Najłatwiej poczekać aż Butcher uderzy tasakiem poprzecznie o ziemię (lub walnie nim w inny sposób). [1] W takiej sytuacji przeskakujemy za jego plecy i wykonujemy cios od tyłu. [2]
Otwieramy skrzynkę koło stołu rzeźnickiego. Jest w niej Large Ember.

W tym momencie mamy dwie możliwości. Za stołem Rzeźnika jest ukryte przejście - zobaczymy je po rozwaleniu skrzyń. Zeskakując nim trafimy na tarczę Spider i miejsce, z którego można bardzo łatwo zabić gigantycznego szczura (przy pomocy łuku). W ten sposób przedostaniemy się też do nieco późniejszej części Depths.

Najpierw warto zejść do wody niedaleko stanowiska Rzeźnika. Zanim to zrobimy, warto zwabić z niej psy, aby zabić je na bezpiecznym gruncie.

Z wody wychodzimy po gruzie. Po drugiej stronie musimy uważać - nad nami czai się kolejny Rzeźnik!


- Dark Souls - poradnik do gry
- Dark Souls: Poradnik do gry
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Lista zadań
- Dark Souls: W jakiej kolejności przechodzić lokacje?
- Dark Souls: Undead Asylum
- Dark Souls: Firelink Shrine
- Dark Souls: Firelink Shrine - Undead Burg
- Dark Souls: Undead Burg (1)
- Dark Souls: Undead Burg (2)
- Dark Souls: Undead Burg - most z Wywerną
- Dark Souls: Undead Parish (1)
- Dark Souls: Undead Parish (2)
- Dark Souls: Undead Parish (3)
- Dark Souls: Undead Burg - Depths
- Dark Souls: Depths (1)
- Dark Souls: Depths (2)
- Dark Souls: Depths (3)
- Dark Souls: Blighttown (1)
- Dark Souls: Blighttown (2)
- Dark Souls: Blighttown (3)
- Dark Souls: Blighttown - bagna
- Dark Souls: Blighttown - Quelaag's Domain
- Dark Souls: Darkroot Garden (1)
- Dark Souls: Darkroot Garden (2)
- Dark Souls: Darkroot Basin
- Dark Souls: Sen's Fortress (1)
- Dark Souls: Sen's Fortress (2)
- Dark Souls: Sen's Fortress (3)
- Dark Souls: Sen's Fortress (4)
- Dark Souls: Sen's Fortress (5)
- Dark Souls: Anor Londo (1)
- Dark Souls: Anor Londo (2)
- Dark Souls: Anor Londo (3)
- Dark Souls: Anor Londo (4)
- Dark Souls: Anor Londo (5)
- Dark Souls: Anor Londo (6)
- Dark Souls: Lordvessel
- Dark Souls: Darkroot Basin - Darkroot Garden II
- Dark Souls: Darkroot Garden II
- Dark Souls: New Londo Ruins (1)
- Dark Souls: New Londo Ruins (2)
- Dark Souls: New Londo Ruins - Niższy poziom
- Dark Souls: The Catacombs (1)
- Dark Souls: The Catacombs (2)
- Dark Souls: The Catacombs (3)
- Dark Souls: Tomb of Kings (1)
- Dark Souls: Tomb of Kings (2)
- Dark Souls: Demon Ruins (1)
- Dark Souls: Demon Ruins (2)
- Dark Souls: Lost Izalith (1)
- Dark Souls: Lost Izalith (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives - Więzienie
- Dark Souls: The Duke's Archives II (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives II (2)
- Dark Souls: Crystal Cave
- Dark Souls: Kiln of the First Flame
- Dark Souls: Dwa zakończenia gry
- Dark Souls: Bonus- Valley of Drakes
- Dark Souls: Bonus- The Great Hollow
- Dark Souls: Bonus- Ash Lake
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (1)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (2)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (3)
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dziękuję za wrzucenie poradnika z angielskimi nazwami itp. polecam na YT poradnik kiszaka ułatwia wiele spraw.
jak robisz poradnik dla Polaków to dawaj nazwy po Polsku a nie po angielsku a jak już po angielsku (bo Polskiego tłumaczenia nie ma lub jest dziwny) to chociaż z poprawnym tłumaczenie angielskim
Nazwy lokacji po angielsku. Nazwy przedmiotów też po angielsku. Nazwy Bossów po angielsku. Szkoda. Opis przejścia po polsku.
OK, gra skończona dzisiaj rano. Poszło 66 godzin. To było moje 3 podejście po dłuższym czasie, więc stwierdziłęm, że jeśli mam się wypowiedzieć o tej grze, to powinienem ją ukończyć. Czy jest tak kultowa jak się o niej pisze? Hmm Klimat świetny, system walki ok, postacie też fajne i niesamowici bossowie. Ale czy ich zapamiętałem??? Nie. Zapamiętałem drogę do nich, która wryła mi się niczym wypalone żarem znamię. Szkoda. Bo jeśli trudność ma polegać na tym, że zanim nauczę się walczyć z bossem to będę biegł do niego jak debil po raz 200 to szkoda. Już lepiej było to rozwiązane w NioHu. OK, parę siwych włosów przez ostatnie 2 tygodnie przybyło. I Przed chwilą zainstalowałem DS2 ;D
Witam, mam poważny problem. Chodzi o to że zbyt wcześnie wszedłem do katakumb (a nie mam możliwości teleportacji) do tego rozpalilem ognisko i nie mogę się cofnąć :/ doszedłem do żółtej ściany mgły ale czegoś mi brakuje i nie mogę przez nią przejść :/ czy to już koniec mojej gry ? Bo nie widzę rozwiązania żadnego , cofnąć się nie można iść dalej też :/
Zrobiłem to samo. Niestety ale pierwsze Soulsy są dla masochistów :D
Aby przejść przez pomarańczowe ściany, trzeba zdobyć naczynie, do którego oddaje się dusze głównych bossów. Musisz się cofnąć. Jestem właśnie w trakcie przechodzenia gry pierwszy raz, jak coś pytajcie, może pomogę :)
Obawiam się kolego, że do tego czasu już znaleźli rozwiązanie.
Ale że nikt go nie podał to macie:
https://www.youtube.com/watch?v=IN4GBUVJnH8
Najważniejsze strony i tylko kup premium masakra!!!nazwy przedmiotów po angielsku brawa wyjedź z polski
Gra ma polskie tłumaczenie więc po co nazwy lokacji są po angielsku i mylą
Bzdury pisze autor. W momencie ładowania trzeba Artoriasa atakować mieczem dwuręcznym aby to przerwać. Nie można mu dać się naładować bo on tak wzmacnia swoje ataki.
Nie rozumiem zachwytu nad tą grą gra słaba zero wiadomości dokąd się udać chodzimy po macku na łud szczęścia że gdzieś się skręci i odkryje się nowe miejsce ,do grafy się nie czepiam bo to czasy ps3 poziom trudności ciężki ale znośny ale najbardziej boli mnie brak muzyki zaoszczędzili dużo kasy na tym Grając w tą gre przypomina mi się Soul River z PSX nie wiem czemu
No nie rozumiesz właśnie :) O to w tej grze chodzi. Fabuła jest ale mega okryta. Ciężko się kojarzy co z czym połączone. Trzeba czytać opisy przedmiotów i słuchać co gadają npce a i tak połowy nie ogarniesz. Poziom trudności ma być ciężki to jest kwintesencja tej gry. Tak samo muzyka. W walce z bossami jest, a między walkami właśnie chodzi o to by nie było jak w innych grach czyli muzyczka spokojna, a po chwili bitewne rytmy.
Hej mam pytanie czy ktoś wie jak wrócić do Undead Asylum.
Jak odblokujesz windę z firelink shrine do parafii nieumarłych możesz z niej zeskoczyć na platformę, a z niej przeskoczyć na kolejną, z której przejdziesz na górę do gniazda tego wielkiego kruka.
Pewnie Hed poradnik pisał to jest spec od soulsow :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








