Dark Souls: Darkroot Garden (1)
Aktualizacja:
Darkroot Garden
Do Darkroot Garden dostaniemy się z Undead Parish w stronę kowala Andrei. Przechodzimy z jego komnaty dalej, przez pomieszczenie, w którym urzędował Titanite Demon (porady odnośnie tego, jak go zabić znajdziecie w sekcji o bossach).

Wbiegamy do lasu i wypatrujemy pierwszego wroga - to chodzące krzewy. W walce z nimi trzymamy się w średniej odległości. Potwory mogą bowiem złapać postać i zadać jej sporo obrażeń. Odbijamy uderzenia pnączami i kontratakujemy.

Po zabiciu pierwszej rośliny biegniemy dalej. Dotrzemy do rozwidlenia (rozpoznamy je po podmokłym podłożu), gdzie zaatakuje nas kolejny potwór.

Z tego miejsca można udać się w prawo do Darkroot Basin. Na razie zostawiamy tę lokację na później.

Udajemy się na wprost - w stronę, z której nadszedł drugi wróg.

Gdy droga zakręci w prawo, musimy szczególnie uważać - nadbiegnie trzeci krzew. Czwarty czai się nieopodal za małym kamieniem - jest zakopany w ziemię!

Parę metrów dalej zobaczymy przejście zamknięte pieczęcią (można ją kupić u Andrei za 20 tysięcy dusz). Uderzamy w ścianę na lewo od znaku magicznego i rumowiska. Odkryjemy przejście, a za nim ognisko. Rozpalamy je.

Po odzyskaniu sił kontynuujemy podróż - mijamy drzwi zamknięte znakiem i wchodzimy w przesmyk za nimi po lewej.

Dotrzemy do zamglonego przejścia i odnogi w prawo. W tym zaułku czają się trzy krzaki - wyskoczą spod ziemi, gdy spróbujemy podnieść przedmiot. Można wywabić je strzelając w ostrze krzewy (to ich głowy).

Za mgłą trafimy na szeroką połać lasu. Tutaj musimy zmierzyć się z kamiennymi rycerzami, którzy leżą na ziemi. Przeciwnicy wstaną, gdy do nich podejdziemy. W walce z nimi unikamy lub blokujemy ciosów. Najlepiej okrążać ich nieustannie z uniesioną tarczą. Wrogowie mają jedną specjalną umiejętność - spowalnianie. Gdy nas trafią, pilnujemy staminy, aby móc blokować ciosy.

Z tej obszerniejszej lokacji możemy dojść do bossa Moonlight Butterfly. Najpierw warto jednak zajrzeć do kilku odnóg. Co ciekawe, część z nich jest ukryta. Wracamy do wejścia, z którego przyszliśmy i biegniemy wzdłuż prawej ściany. Uderzamy zielone drzewo - za nim jest jedno z przejść, pilnowane przez płaszczkę.

Schodzimy na dół tym bocznym korytarzem i usuwamy z drogi kolejne drzewo.

Trzymamy się nadal prawej ściany - wchodzimy korytarzem w górę za kamienną kolumną.

Na górze musimy pokonać kamiennego rycerza. Warto, bo parę metrów dalej leży Wolf's Ring.

- Dark Souls - poradnik do gry
- Dark Souls: Poradnik do gry
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Lista zadań
- Dark Souls: W jakiej kolejności przechodzić lokacje?
- Dark Souls: Undead Asylum
- Dark Souls: Firelink Shrine
- Dark Souls: Firelink Shrine - Undead Burg
- Dark Souls: Undead Burg (1)
- Dark Souls: Undead Burg (2)
- Dark Souls: Undead Burg - most z Wywerną
- Dark Souls: Undead Parish (1)
- Dark Souls: Undead Parish (2)
- Dark Souls: Undead Parish (3)
- Dark Souls: Undead Burg - Depths
- Dark Souls: Depths (1)
- Dark Souls: Depths (2)
- Dark Souls: Depths (3)
- Dark Souls: Blighttown (1)
- Dark Souls: Blighttown (2)
- Dark Souls: Blighttown (3)
- Dark Souls: Blighttown - bagna
- Dark Souls: Blighttown - Quelaag's Domain
- Dark Souls: Darkroot Garden (1)
- Dark Souls: Darkroot Garden (2)
- Dark Souls: Darkroot Basin
- Dark Souls: Sen's Fortress (1)
- Dark Souls: Sen's Fortress (2)
- Dark Souls: Sen's Fortress (3)
- Dark Souls: Sen's Fortress (4)
- Dark Souls: Sen's Fortress (5)
- Dark Souls: Anor Londo (1)
- Dark Souls: Anor Londo (2)
- Dark Souls: Anor Londo (3)
- Dark Souls: Anor Londo (4)
- Dark Souls: Anor Londo (5)
- Dark Souls: Anor Londo (6)
- Dark Souls: Lordvessel
- Dark Souls: Darkroot Basin - Darkroot Garden II
- Dark Souls: Darkroot Garden II
- Dark Souls: New Londo Ruins (1)
- Dark Souls: New Londo Ruins (2)
- Dark Souls: New Londo Ruins - Niższy poziom
- Dark Souls: The Catacombs (1)
- Dark Souls: The Catacombs (2)
- Dark Souls: The Catacombs (3)
- Dark Souls: Tomb of Kings (1)
- Dark Souls: Tomb of Kings (2)
- Dark Souls: Demon Ruins (1)
- Dark Souls: Demon Ruins (2)
- Dark Souls: Lost Izalith (1)
- Dark Souls: Lost Izalith (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives (2)
- Dark Souls: The Duke's Archives - Więzienie
- Dark Souls: The Duke's Archives II (1)
- Dark Souls: The Duke's Archives II (2)
- Dark Souls: Crystal Cave
- Dark Souls: Kiln of the First Flame
- Dark Souls: Dwa zakończenia gry
- Dark Souls: Bonus- Valley of Drakes
- Dark Souls: Bonus- The Great Hollow
- Dark Souls: Bonus- Ash Lake
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (1)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (2)
- Dark Souls: Bonus- Painted World of Ariamis (3)
- Dark Souls: Opis przejścia
- Dark Souls: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dziękuję za wrzucenie poradnika z angielskimi nazwami itp. polecam na YT poradnik kiszaka ułatwia wiele spraw.
jak robisz poradnik dla Polaków to dawaj nazwy po Polsku a nie po angielsku a jak już po angielsku (bo Polskiego tłumaczenia nie ma lub jest dziwny) to chociaż z poprawnym tłumaczenie angielskim
Nazwy lokacji po angielsku. Nazwy przedmiotów też po angielsku. Nazwy Bossów po angielsku. Szkoda. Opis przejścia po polsku.
OK, gra skończona dzisiaj rano. Poszło 66 godzin. To było moje 3 podejście po dłuższym czasie, więc stwierdziłęm, że jeśli mam się wypowiedzieć o tej grze, to powinienem ją ukończyć. Czy jest tak kultowa jak się o niej pisze? Hmm Klimat świetny, system walki ok, postacie też fajne i niesamowici bossowie. Ale czy ich zapamiętałem??? Nie. Zapamiętałem drogę do nich, która wryła mi się niczym wypalone żarem znamię. Szkoda. Bo jeśli trudność ma polegać na tym, że zanim nauczę się walczyć z bossem to będę biegł do niego jak debil po raz 200 to szkoda. Już lepiej było to rozwiązane w NioHu. OK, parę siwych włosów przez ostatnie 2 tygodnie przybyło. I Przed chwilą zainstalowałem DS2 ;D
Witam, mam poważny problem. Chodzi o to że zbyt wcześnie wszedłem do katakumb (a nie mam możliwości teleportacji) do tego rozpalilem ognisko i nie mogę się cofnąć :/ doszedłem do żółtej ściany mgły ale czegoś mi brakuje i nie mogę przez nią przejść :/ czy to już koniec mojej gry ? Bo nie widzę rozwiązania żadnego , cofnąć się nie można iść dalej też :/
Zrobiłem to samo. Niestety ale pierwsze Soulsy są dla masochistów :D
Aby przejść przez pomarańczowe ściany, trzeba zdobyć naczynie, do którego oddaje się dusze głównych bossów. Musisz się cofnąć. Jestem właśnie w trakcie przechodzenia gry pierwszy raz, jak coś pytajcie, może pomogę :)
Obawiam się kolego, że do tego czasu już znaleźli rozwiązanie.
Ale że nikt go nie podał to macie:
https://www.youtube.com/watch?v=IN4GBUVJnH8
Najważniejsze strony i tylko kup premium masakra!!!nazwy przedmiotów po angielsku brawa wyjedź z polski
Gra ma polskie tłumaczenie więc po co nazwy lokacji są po angielsku i mylą
Bzdury pisze autor. W momencie ładowania trzeba Artoriasa atakować mieczem dwuręcznym aby to przerwać. Nie można mu dać się naładować bo on tak wzmacnia swoje ataki.
Nie rozumiem zachwytu nad tą grą gra słaba zero wiadomości dokąd się udać chodzimy po macku na łud szczęścia że gdzieś się skręci i odkryje się nowe miejsce ,do grafy się nie czepiam bo to czasy ps3 poziom trudności ciężki ale znośny ale najbardziej boli mnie brak muzyki zaoszczędzili dużo kasy na tym Grając w tą gre przypomina mi się Soul River z PSX nie wiem czemu
No nie rozumiesz właśnie :) O to w tej grze chodzi. Fabuła jest ale mega okryta. Ciężko się kojarzy co z czym połączone. Trzeba czytać opisy przedmiotów i słuchać co gadają npce a i tak połowy nie ogarniesz. Poziom trudności ma być ciężki to jest kwintesencja tej gry. Tak samo muzyka. W walce z bossami jest, a między walkami właśnie chodzi o to by nie było jak w innych grach czyli muzyczka spokojna, a po chwili bitewne rytmy.
Hej mam pytanie czy ktoś wie jak wrócić do Undead Asylum.
Jak odblokujesz windę z firelink shrine do parafii nieumarłych możesz z niej zeskoczyć na platformę, a z niej przeskoczyć na kolejną, z której przejdziesz na górę do gniazda tego wielkiego kruka.
Pewnie Hed poradnik pisał to jest spec od soulsow :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
