Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls

Darkroot Garden II

Za kamiennym mostkiem nad rzeką prowadząca do wodospadu i jeziora z Hydrą, znajduje się legowisko trzech gigantycznych kotów - to opcjonalny miniboss - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Za kamiennym mostkiem nad rzeką prowadząca do wodospadu i jeziora z Hydrą, znajduje się legowisko trzech gigantycznych kotów - to opcjonalny miniboss.

1 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Walcząc z kotami staramy się skupić na jednym z nich - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Walcząc z kotami staramy się skupić na jednym z nich. [1] Najłatwiej atakować bestie po ich ataku, w którym turlają się na bohatera. Stanie przed pyskiem potworów nie jest najlepszym pomysłem: mogą złapać bohatera i trochę "przeżuć". [2]

Dobrą taktyką jest wycofanie się w stronę mostu, pomiędzy drzewa - koty wtedy stracą rezon i będą się wycofywać do swojego legowiska, co da nam szansę na łatwy atak - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Dobrą taktyką jest wycofanie się w stronę mostu, pomiędzy drzewa - koty wtedy stracą rezon i będą się wycofywać do swojego legowiska, co da nam szansę na łatwy atak. Dobrą bronią na tego przeciwnika jest Lightning Spear.

2 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Po walce z minibossem - kotami możemy udać się w dwie strony - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po walce z minibossem - kotami możemy udać się w dwie strony. Do wcześniejszej części lokacji, [1] lub dalej, za legowisko bestii. Idąc w drugą stronę powinniśmy zobaczyć w oddali wejście na arenę z bossem Sif. [2]

3 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Sprawdźmy najpierw co znajduje się wcześniej - kolejna połać lasu - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Sprawdźmy najpierw co znajduje się wcześniej - kolejna połać lasu. [1] Tutaj trzeba uważać na enty - będzie ich sporo, w dodatku w groźniejszej wersji. [2]

Idąc dalej tą drogą trafimy na bardzo silnych przeciwników i ruiny zakonu. [1] W nich będzie urzędował kot - powiernik Forest Hunter Covenant. [2]

W pewnej części tej lokacji trafimy też na schodki w górę i zamknięte przejście - to drzwi, które widzieliśmy wcześniej (przed walką z Moonlight Butterfly). Można je otworzyć tylko od drugiej strony za pomocą Cresta, który kupimy u kowala.

4 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Wracamy za legowisko kotów - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wracamy za legowisko kotów. W tej części trafimy na dziwny lud grzybów - małe jednostki zignorują bohatera i warto dać im spokój. [1] W głębi lasu znajdziemy jednak jeziorko z dwoma gigantycznymi grzybami, chroniącymi skrzyni z Enchanted Ember. [2]

W walce z grzybami rodzicami (bo zakładamy, że pragniesz zdobyć Enchanted Ember), wystarczy prowokować je do ataku, wycofywać się i uderzać po ich nietrafionym ciosie. Uwaga: grzyby mają duży zasięg (wbrew pozorom!) i czasami wyprowadzają dwa uderzenia pod rząd. Ich ciosy są mordercze, jeśli trafią!

5 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Wybijamy dwa duże grzyby [1] i zgarniamy skarb - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wybijamy dwa duże grzyby [1] i zgarniamy skarb. [2]

6 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Od tej strony także można dojść do wspomnianego wcześniej zrujnowanego klasztoru z kotem - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Od tej strony także można dojść do wspomnianego wcześniej zrujnowanego klasztoru z kotem. [1] Koniecznie zaglądamy za budynek - w skrzyni znajduje się Stone Armor. [2]

7 - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Po zwiedzeniu całej lokacji możemy udać się w kierunku dużego, zamglonego przejścia - Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po zwiedzeniu całej lokacji możemy udać się w kierunku dużego, zamglonego przejścia. [1] Prowadzi do niego mostek z kamienia. [2] Tutaj zmierzymy się z bossem Great Grey Wolf Sif.