Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sen's Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls

Udajemy się murem oświetlonym przez słońce i skręcamy w prawo.

Uwaga - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Uwaga! Na podniebnych wąskich mostach można udać się w dwie inne strony. Jeśli przeskoczymy nad wyrwą w murze (poniższy obrazek), trafimy do wieży okupowanej przez sprzedawcę Crestfallen Merchant. Na dole wieży znajdziemy też Cell Key. Można także zeskoczyć z urwanej części przejścia - tutaj trafimy na Sniper Crossbow. Do tych opcjonalnych lokacji nie musimy się jednak udawać.

Wbiegamy do wieży, aby schować się przed bombami - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wbiegamy do wieży, aby schować się przed bombami.

W jej lewej odnodze czeka kolejny nieumarły rycerz - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

W jej lewej odnodze czeka kolejny nieumarły rycerz.

Dalsza droga prowadzi jednak w przeciwległą stronę - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi jednak w przeciwległą stronę. Co ciekawe, w kolejnej wieży możemy wejść do celi i zjechać nią na dół lokacji (teraz nie warto to jednak robić, potrzebny jest Cell Key).

Na górze czeka nas ostatni trudny fragment przed spotkaniem z golemem - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Na górze czeka nas ostatni trudny fragment przed spotkaniem z golemem. Musimy sprawnie przebiec po wąskiej ścieżce o planie prostokąta. Biegniemy pewnie przed siebie i nie zatrzymujemy się - po drugiej stronie drogi czeka łucznik, a sam golem ponownie obrzuci nas bombą.

Zabijamy łucznika i wchodzimy do wieży - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Zabijamy łucznika i wchodzimy do wieży. Udajemy się na górę, aby rozprawić się z golemem (który raz zabity, nie wróci więcej do świata gry w danym przejściu). W walce z nim staramy się cały czas znajdować się za nim. Gigant jest dość wolny i można przeskoczyć na bezpieczną pozycję między jego nogami.

Po zabiciu golema jesteśmy gotowi na walkę z Iron Golem - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po zabiciu golema jesteśmy gotowi na walkę z Iron Golem.

Gdy pokonamy bestię, sprawdzamy świecące kółko na ziemi - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Gdy pokonamy bestię, sprawdzamy świecące kółko na ziemi. Zostaniemy przeniesieni do Anor Londo.

1 - Sens Fortress (5) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry