Dark Souls - poradnik do gry

Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Blighttown - bagna

Kierujemy się dalej w dół, zabijając kolejne pająki. Kiedy zejdziemy na bagna, biegniemy wzdłuż prawej ściany - w pobliżu jest ognisko.

Ognisko znajduje się we wnęce po prawej - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Ognisko znajduje się we wnęce po prawej. Rozpalamy je. Uwaga! W korytarzu za ogniskiem znajdziemy skrzynie z Dragon Scale. Z tego ogniska możemy udać się w kilka miejsc i zwiedzić całe bagno. Zanim wybierzesz, gdzie chcesz się udać, przeczytaj wszystkie możliwości!

Idąc na prawo od ogniska trafimy na platformę prowadzącą w górę do kolejnego kompleksu drabin, pomieszczeń i zakamarków - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Idąc na prawo od ogniska trafimy na platformę prowadzącą w górę do kolejnego kompleksu drabin, pomieszczeń i zakamarków. Idąc tutaj będziemy musieli podjechać do góry na maszynie z kładkami. Trafimy do tunelu pełnego ognistych psów i przeciwników z plujkami. Opłaca się tu zajrzeć, gdyż na końcu znajduje się między innymi Fire Keeper Soul.

Na platformach po przeciwległe stronie maszyny (przejdziemy tam po korzeniach) ukryto za to przedmioty: Crimson Set, Tin Banishment Catalyst oraz czar Remedy - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Na platformach po przeciwległe stronie maszyny (przejdziemy tam po korzeniach) ukryto za to przedmioty: Crimson Set, Tin Banishment Catalyst oraz czar Remedy.

Po zebraniu powyższych, przechodzimy z powrotem po korzeniach nad maszyną i wspinamy się na górę - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po zebraniu powyższych, przechodzimy z powrotem po korzeniach nad maszyną i wspinamy się na górę. Na szczycie znajdziemy skrzynię z Key to New Londo Ruins. Droga nieopodal skrzyni prowadzi do jaskini ze skrótem do lokacji Valley of the Drakes, z której można bardzo łatwo przejść do Firelink Shrine. Niestety, przejścia pilnują trzy ogry z maczugami (można przebiec i je zignorować lub pojedynczo wykończyć).

1 - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
2 - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
W Valley of the Drakes przechodzimy przez wąski mostek i kierujemy się w lewo - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

W Valley of the Drakes przechodzimy przez wąski mostek i kierujemy się w lewo. [1] Otwieramy bramę - skrót do New Londo Ruins i Firelink Shrine utworzony! [2] Uwaga! Z lokacji przed bramą możemy udać się wzdłuż skał do głównej części Valley of the Drakes. Na drodze czai się jednak nieumarły smok, którego można zabić z odległości strzałami.

Po zwiedzeniu powyższej ścieżki, wracamy do ogniska na bagnach Blighttown.

Droga w lewą stronę od ogniska, w kierunku ogromnego drzewa, prowadzi do obszaru opanowanego przez pijawki. Z tego miejsca można też wejść do The Great Hollow (i później Ash Lake). Dostaniemy się tam wspinając się po dużym korzeniu wychodzącym z bagna (sprawdź opis The Great Hollow).

Najlepiej jednak zmierzyć się z Chaos Witch Quelaag - przeciwniczka urzęduje w białawej górze z kolcami na wprost od ogniska (Quelaags Domain) - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Najlepiej jednak zmierzyć się z Chaos Witch Quelaag - przeciwniczka urzęduje w białawej górze z kolcami na wprost od ogniska (Quelaag's Domain). Okolicy pilnują giganty z kamieniami - to wolni przeciwnicy o potężnych uderzeniach. Z łatwością można wygrać z nimi na suchym lądzie - porostu uskakując przed powolnymi atakami.

3 - Blighttown - bagna | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry