Crysis 2: Złapać pociąg (2)
Aktualizacja:
Kiedy dotrzesz do kolejnego pomieszczenia [#295], podejdź do półek z książkami po prawej stronie i zacznij posuwać się wzdłuż nich do przodu. Otwórz znajdujące się tu drzwi, wyjdź po schodach na górę [#296] i przejdź przez dziurę w ścianie.
![]() #295
| ![]() #296
|
Pomóz marines wycofać się przez park
Pokonaj ostatnie drzwi [#297], by znaleźć się na zewnątrz biblioteki. Żołnierze prowadzą tu walkę z Cepidami i będziesz zmuszonym im pomóc. Skręć w lewo i zejdź po schodach [#298]. Zabij nacierających kosmitów, a następnie uzupełnij podręczny arsenał za pomocą dwóch oznaczonych punktami taktycznymi skrzyń <1> i <3>. Oprócz standardowej amunicji znajdziesz tu również granatnik L-TAG. Weź go ze sobą - przyda się już za moment.
![]() #297
| ![]() #298
|
Przegrupuj się z żołnierzami
Wyjdź na zewnątrz i rozpraw się z niedobitkami Cepidów. Kiedy w okolicy biblioteki zrobi się spokojnie, udaj się na południowy-wschód [#299], zgodnie ze wskazaniem niebieskiego markera. Dołącz do żołnierzy i ruszaj w dalszą drogę.
![]() #299
| ![]() #300
|
Pomóż żołnierzom wycofać się przez park
Omiń sterty żelastwa i wyjdź na ulicę. Gra poinformuje Cię o nowych opcjach taktycznych - przyjrzyj się im dokładnie i zaplanuj dalsze działania. Część kosmitów, w tym Bojowe Piechury, ukrywają się za barykadą <1>. Poślij tam kilka pocisków z granatnika, a także zwykłych granatów, żeby w szybki sposób zneutralizować przeciwników [#300]. Jeśli wyjdziesz na stojącą nieopodal barykadę, będziesz mógł wziąć ciężki karabin maszynowy <3>, który stosunkowo szybko pozwoli Ci ubić pozostałych przy życiu wrogów. Istnieje też opcja ominięcia wszystkich rywali pod osłoną kamuflażu <2>. Aby to zrobić, należy trzymać się lewej strony ulicy.
![]() #301
| ![]() #302
|
Bez względu na to, jak rozwiążesz problem tamtych kosmitów, skieruj się na północny-zachód [#301]. Znów dojdzie do starcia z Cepidami. Wykorzystaj dostępny arsenał bądź zdobądź kolejny karabin maszynowy <2>. Tym razem łatwo nie będzie, bo na placu boju pojawi się również Dewastator. Nie szczędź materiałów wybuchowych, żeby wysadzić w powietrze stwora albo zasyp go gradem kul z cekaemu [#302]. Grunt to zmieść z powierzchni ziemi przeciwnika i zarobić kolejne 500 nanokatalizatorów.
Ubezpieczaj ewakuację cywilów
Po zakończonej walce czeka Cię krótka chwila wytchnienia. Pobiegnij za ocalałymi z pogromu żołnierzami do komory dekontaminacyjnej [#303] i otwórz znajdujące się w środku drzwi.
![]() | Zanim przejdziesz przez pomarańczowy tunel za komorą dekontaminacyjną, sprawdź małe pomieszczenie po lewej stronie. Kluczyki leżą na biurku. |
![]() #303
| ![]() #304
|
Przejdź przez pomarańczowy tunel [#304], a trafisz do pokoju z dużą ilością broni [#305]. Dobierz najlepsze według Ciebie pukawki, uzupełnij do maksimum amunicję i wyjdź na zewnątrz. Znajdziesz się na skrzyżowaniu dróg [#306]. Kosmici rzucą do walki kilku Piechurów, a także jednego Dewastatora. Najlepiej od razu ulokuj się za ciężkim karabinem maszynowym <3> i z jego pomocą zacznij dziesiątkować wrogów. Dewastatora możesz dość łatwo pozbyć się, zasypując go pociskami z granatnika. Nie omieszkaj po walce pozbierać nanokatalizoatów.
![]() #305
| ![]() #306
|
Konwój żołnierzy marines zatrzyma się przed bramą. Twoi towarzysze poproszą Cię o jej otworzenie. Podejdź do urządzenia znajdującego się na lewo od kraty [#307] i uczyń swą powinność.
![]() #307
| ![]() #308
|
Wsiądź do wozu opancerzonego
Poczekaj aż konwój wjedzie na skrzyżowanie, gdzie jeszcze przed chwilą zmagałeś się z kosmitami i zajmij miejsce w aucie oznaczonym markerem [#308]. Alcatraz usiądzie na stanowisku strzelca, ale zanim zdążysz kogokolwiek zabić, misja zostanie zakończona.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















