Crysis 2: Upadek korporacji (1)
Aktualizacja:
Upadek korporacji
Przedostań się do budynku Hargreave-Rasch
Idź za Chino
Drużyna żołnierzy marines jest w pełni gotowa, by uderzyć wraz z Tobą na siedzibę firmy Hargreave-Rasch. Wyjdź z jaskini i zacznij kierować się na północny-zachód [#253], w kierunku wspomnianego budynku.
![]() | Już na początku misji natkniesz się na zniszczony wagon metra. W środku leży ciało mężczyzny, a obok niego kluczyki do samochodu. |
![]() #253
| ![]() #254
|
Chwilę później zostaniesz zaatakowanych przez Piechurów, którzy wcześniej zabiją żołnierza C.E.L.L. Zlikwiduj Cepidów i podnieś upuszczony przez mężczyznę karabin maszynowy MK.60 MOD 0. Od tego momentu broń ta powinna być Twoim podstawowym orężem w walce z kosmitami.
Idź przed siebie. Na pace płonącego samochodu znajdziesz skrzynkę z amunicją [#254] oraz kolejny karabin. Kieruj się naprzód i przejdź przez wąski przesmyk. Znajdziesz się w okolicy budynku, a Hargreave wyda Ci nowe instrukcje.
Użyj wieżyczki transportera, aby wysadzić drzwi bezpieczeństwa
Włącz maskowanie, zajmij dogodną pozycję do obserwacji i sprawdź opcje taktyczne [#255]. Aby dostać się do budynku, musisz użyć wyrzutni rakiet, która zlokalizowana jest w transporterze opancerzonym <3>. Problem polega na tym, że wokół wręcz roi się od Cepidów.
![]() #255
| ![]() #256
|
Miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz, nadaje się idealnie do przeprowadzenia ataku z użyciem karabinu snajperskiego. DSG-1 leży tuż obok, skrzynka amunicji również [#256], więc możesz śmiało rozpocząć eksterminację wrogów [#257]. Jeśli jednak chcesz wypróbować inne warianty, nic nie stoi na przeszkodzie, by to właśnie uczynić.
![]() #257
| ![]() #258
|
Na zachodzie znajduje się nie chronione przez Cepidów przejście [#258], z pomocą którego możesz zbliżyć się niezauważony do budynku, o ile włączysz maskowanie <2>. Stamtąd udaj się w kierunku kolejnego punktu taktycznego <1>, gdzie do barykady przytwierdzony jest ciężki karabin maszynowy [#259]. Broń ta idealnie nada się do zlikwidowania wszystkich obcych. Po zabiciu pierwszego kosmity, pozostali zaczną biec w Twoim kierunku, co ułatwi Ci wybicie wszystkich wrogów do nogi.
![]() | Na środku małego jeziorka, które powstało w wyniku powodzi, znajduje się głowa Statuy Wolności. Zanurkuj i wpłyń do niej, by znaleźć kolejną pamiątkę. |
![]() #259
| ![]() #260
|
Ostatni wariant to pójście na żywioł. Jeśli chcesz od razu podążyć w stronę transportera opancerzonego <3>, skieruj się na północny-wschód i zacznij likwidować wszystkich obcych, którzy staną Ci na drodze. W punkcie <4> znajduje się spory arsenał, w tym granatnik L-TAG [#260].
![]() #261
| ![]() #262
|
Bez względu na to, w jaki sposób pozbędziesz się wrogów, w końcu dotrzesz do transportera opancerzonego [#261]. Kiedy zajmiesz miejsce za jego sterami, Cepidzi zrzucą w desancie kilku Piechurów i jednego Dewastatora. Rozwal obcych z dowolnej broni (obie są nielimitowane), a następnie szybko pozbieraj nanokatalizatory. Wróć do pojazdu i zniszcz rakietami zaznaczone niebieskim markerem drzwi [#262].
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












