Crysis 2: Szał na drodze (1)
Aktualizacja:
Szał na drodze
Rozgrywkę rozpoczniesz w zrujnowanym budynku. Przejdź kilka metrów do przodu, a następnie skieruj się po schodach [#73] do góry, ignorując ukrywających się tu cywilów. Idź naprzód.
![]() #73
| ![]() #74
|
![]() | Gdy wyjdziesz po schodach na górę, obróć się o 180 stopni i wejdź do pomieszczenia na końcu korytarza. W środku, w małej wnęce, leży kolejna pamiątka, samochodzik. |
Po krótkiej wędrówce zobaczysz okna i upragnione światło słoneczne. Będziesz też świadkiem krótkiej scenki [#74], w której Lockhart i Tara Strickland spróbują przekonać się nawzajem do swoich racji. Kiedy przewożący ich śmigłowiec wzbije się w powietrze, odzyskasz kontrolę nad bohaterem.
Dostarcz próbkę tkanki obcych do Goulda
Znajdź wejście na ulicę FDR
Teren kontrolowany jest przez niewielką grupę wrogów - pierwszych żołnierzy zauważysz już w pobliżu budynku, w którym aktualnie przebywasz. Przejrzyj zaproponowane opcje taktyczne [#75], a następnie zdecyduj się, w jaki sposób chcesz przedrzeć się do autostrady. Do celu wiedzie tak naprawdę tylko jedna droga, więc wybór metody działania nie ma tu większego znaczenia. Dostępne punkty pełnią wyłącznie rolę wskazówek.
![]() #75
| ![]() #76
|
Jeśli postawisz na wariant siłowy, likwidowanie wrogów rozpocznij od najbliżej stacjonujących żołnierzy. Kiedy uporasz się z przeciwnikami na dole, będziesz mógł podnieść nową broń - karabin SCAR, wyposażony w celownik optyczny. Z jego pomocą z łatwością wykończysz oponenta stojącego na położonym wyżej torowisku.
Likwidację wrogów kontynuuj z poziomu torowiska. Łatwo tam się wdrapać, a z góry zabijanie przeciwników będzie znacznie prostsze. Jak najszybciej pozbądź się żołnierzy obsługujących karabiny maszynowe - pierwszy siedzi na pace wozu opancerzonego, drugi ulokował się obok kiosku z gazetami [#76]. Pamiętaj że karabiny można zabrać ze sobą jako broń dodatkową (niezależnie od liczby posiadanych pukawek). Nasz śmiałek porusza się co prawda znacznie wolniej, ale za to w rękach dzierży potężny argument, z łatwością zwalający z nóg nawet duże grupy przeciwników. Zajęcie karabinu na jednym w okolicy wozie opancerzonym [#77] jest zresztą zalecane w wariancie taktycznym numer <2> - to tak gwoli ścisłości.
![]() #77
| ![]() #78
|
Jeśli będziesz chciał przedostać się do autostrady niezauważenie, od razu udaj się w kierunku punktu <4>, oczywiście z włączonym kamuflażem. W ukryciu się przed wzrokiem przeciwników pomogą Ci pionowe płyty w wąskim przejściu [#78], a następnie tunel prowadzący do stacji metra [#79]. Gdy ponownie znajdziesz się na powierzchni, zacznij powoli przesuwać się na południowy-zachód.
![]() #79
| ![]() #80
|
Idź na północ FDR Drive
Bez względu na to, którą taktykę obierzesz, powinieneś dotrzeć do pochyłego fragmentu zawalonej autostrady [#80]. Wspinając się na górę, warto zabrać ze sobą któryś z karabinów maszynowych. Z jego pomocą rozwalisz kolejną grupę wrogów, która stacjonuje w pobliżu stojącego w poprzek drogi tira [#81]. Wrogowie będą mieli tu do dyspozycji dwa samochody opancerzone - każdy z własnym strzelcem. Wyłącz ich z walki, zanim ich karabiny zrobią z Ciebie sito.
![]() #81
| ![]() #82
|
Kiedy uporasz się z pierwszą falą wrogów, podprowadź któreś z aut w pobliże przewróconej naczepy, a następnie przedostań się na drugą stronę [#82]. Przeszkodę można oczywiście pokonać superskokiem, ale w ten sposób nie będziesz mógł zabrać ze sobą kolejnego karabinu maszynowego, a ten - jak przed chwilą miałeś okazję się przekonać - jest bardzo pomocny w oczyszczaniu ulic z przeciwników.
Idź przed siebie [#83] i w dowolny sposób pozbądź się wszystkich napotkanych wrogów. Jeśli masz ze sobą karabin, odrzuć go teraz. Chwilowo nie będzie Ci do niczego potrzebny.
![]() #83
| ![]() #84
|
Przeskocz przez kolejną wywróconą naczepę [#84] i przejdź przez tunel. Po wyjściu z drugiej strony zaskoczy Cię trzęsienie ziemi [#85]. Nie ruszaj się i poczekaj cierpliwie, aż autostrada runie w dół.
Przebij się do punktu kontrolnego C.E.L.L. i zdobądź pojazd
Teren spowiją tumany kurzu. Widoczność będzie praktycznie zerowa, więc odpal Nanowizję [#86]. Idź cały czas przed siebie zdewastowaną autostradą, a już po kilkudziesięciu sekundach sytuacja ulegnie znacznej poprawie. Jeśli w trakcie wędrówki skierujesz się w lewo, dotrzesz do ogrodów zajętych przez wrogów. Możesz ich wszystkich wykończyć, choć nie jest to w ogóle konieczne. Kiedy za chwilę rozpęta się piekło, wszyscy przeciwnicy i tak zlecą się jak muchy.
![]() #85
| ![]() #86
|
Sprawdź dostępne opcje taktyczne [#87]. Przed Tobą znajduje się posterunek sił C.E.L.L. Zachowaj szczególną ostrożność, bo w środku przebywa sporo wrogów. Niektórzy żołnierze patrolują teren, inni przebywają w wieżach strażniczych, ale największym zmartwieniem jest transporter opancerzony <2>, który stoi po drugiej stronie obozu. Jeśli zostaniesz wykryty, zacznie on posyłać w Twoją stronę rakiety [#88]. Lepiej nie stać wówczas w jednym miejscu, bo nawet zbroja może okazać się niewystarczająca.
![]() #87
| ![]() #88
|
Dalsze postępowanie powinno być uzależnione od wyboru taktyki. Jeżeli zdecydujesz się na wariant siłowy, powinieneś zapomnieć o przejściu przez posterunek główną drogą - pojazd jest zbyt niebezpieczny. Najlepiej odbić w lewo i przebić się przez żołnierzy w pobliże tira [#89], a stamtąd przebiec na drugą stronę ulicy [#90], pod ścianę oznaczoną niebieskim markerem. Jeśli będziesz wystarczająco szybki, nie zostaniesz trafiony (możesz również wykorzystać kamuflaż i przejść niezauważenie).
![]() #89
| ![]() #90
|
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



















