Crysis 2: Mroczne serce (1)
Aktualizacja:
Mroczne serce
Szturm na rdzeń roju
Znajdź Reevesa i jego drużynę
Poczekaj cierpliwie, aż Jacob Hargreave skończy przemówienie i skieruj się w głąb tunelu, zabijając po drodze kilka Pełzaczy. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do pomieszczenia, gdzie wcześniej linie metra zbiegały się ze sobą. Jeden z pociągów [#191] w widowiskowy sposób rozbije się na Twoich oczach.
![]() #191
| ![]() #192
|
Przejdź jeszcze kilkadziesiąt metrów na południowy-zachód, a natkniesz się na kilku obcych - Piechurów i Łowcę. Zlikwiduj ich, a następnie skieruj się jednym z dwóch zawalonych tuneli [#192] do kolejnego większego pomieszczenia.
Tutaj czekać będzie komitet powitalny w postaci kilku Cepidów. Pozbądź się ich możliwie jak najszybciej, a następnie uruchom wizjer i przyjrzyj się dostępnym opcjom taktycznym.
![]() | Po zniszczeniu pierwszej grupy obcych, przejdź tunelem do kolejnego pomieszczenia i skorzystaj z drzwi na wschodniej ścianie. W środku znajduje się nieśmiertelnik. |
![]() #193
| ![]() #194
|
Na zachodniej ścianie <1> zobaczysz niewielkie drzwi [#193]. Skorzystaj z nich i popędź na koniec długiego korytarza. Stoi tutaj skrzynia z amunicją, a także nowa broń [#193], która w późniejszej fazie rozgrywki stanie się Twoim podstawowym narzędziem zagłady - karabin maszynowy MK.60. To potężny argument w walce z obcymi, dlatego koniecznie zabierz go ze sobą.
W centralnej części pomieszczenia znajdziesz schody [#195] prowadzące na położoną wyżej platformę. Można się na nią dostać również za pomocą superskoku - w miejscu, gdzie świecą się dwie czerwone lampy <2>. Wejście na kładkę ułatwi Ci ostrzelanie przebywających nieopodal obcych, a także pozwoli pozyskać wyrzutnię rakiet JAG [#196]. To na wypadek, gdybyś chciał użyć jeszcze najmocniejszych argumentów.
![]() #195
| ![]() #196
|
Zlikwiduj wszystkich obcych w wybrany przez siebie sposób, a następnie wejdź do północnego tunelu [#197], zgodnie ze wskazaniem niebieskiego markera. Na końcu trasy zobaczysz drzwi [#198], które oczywiście otwórz.
![]() #197
| ![]() #198
|
Idź przed siebie ignorując skażonych wirusem cywilów. Wdrap się po schodach [#199] na kolejne piętro i schylając się, przejdź pod kanałem wentylacyjnym. W miejscu gdzie zobaczysz ogromny cień Pełzacza Cepidów na ścianie, po prawej leży karabin snajperski DSG-1.
![]() #199
| ![]() #200
|
Kilka metrów dalej natkniesz się na martwych żołnierzy C.E.L.L. - to część oddziału, który Hargreave polecił Ci odnaleźć. Zanim przejdziesz przez kolejne drzwi [#201], koniecznie wejdź do pomieszczenia po lewej [#200]. Leżą tam granaty w skrzyni, ładunki wybuchowe C4 luzem oraz dwa pistolety maszynowe AY69.
![]() | W tym samym pomieszczeniu leży również nowojorska pamiątka. Znajdziesz ją pod jedną ze ścian w głębi sali. |
![]() #201
| ![]() #202
|
Uzupełniwszy zapasy otwórz drzwi [#201] i skieruj się do kolejnego, tym razem znacznie większego i na dodatek ocalałego tunelu [#202]. Gra poinformuje Cię o kolejnych opcjach taktycznych. Zanim ruszysz w dalszą drogę, wskocz na oznaczone najbliżej stojące czerwone rusztowanie <3>. Leży tam karabin snajperski DSG-1.
![]() | Na pierwszym z brzegu czerwonym rusztowaniu leży także nieśmiertelnik. Znajdziesz go tuż obok martwego żołnierza. |
Zniszcz przewód zarodnikowy
Dostań się do silosów zarodników
W głębi tunelu znajdziesz resztę zwłok żołnierzy, wchodzących w skład drużyny Reevesa. Zanim ruszysz w dalszą drogę, koniecznie uzupełnij amunicję, a także dobierz odpowiednią dla siebie broń. Wśród leżących tu pukawek znajduje się też X-43 MIKE [#203] - bardzo mocne, ale zużywające w szybkim tempie energię działo mikrofalowe. Broni tej nie można naładować za pośrednictwem tradycyjnych skrzyń z bronią, a więc po zużyciu magazynku (500 "pocisków") stanie się bezużyteczna ale i tak warto ją wziąć ze sobą. Ja w każdym bądź razie polecam.
![]() #203
| ![]() #204
|
Skieruj się na drugi koniec stacji i podejdź do bomby [#204], która czeka specjalnie na Ciebie przy zasypanym tunelu. Uruchom zapalnik i jak najszybciej wycofaj się szybko do tyłu. Kiedy przejście stanie otworem, a Twój nowy mentor skończy udzielać Ci dobrych rad, ruszaj w dalszą drogę.
Na końcu tunelu wejdź do oświetlonej czerwonymi lampami rury [#205] i przejdź do kolejnej części podziemnego kompleksu. Masz tu ostatnią szansę na uzupełnienie amunicji. Nadrób zaległości, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Za chwilę będziesz uczestniczyć w pierwszym z wielu poważnych starć z Cepidami.
![]() #205
| ![]() #206
|
Dokonaj sabotażu przewodu zarodnikowego
Podłącz się do kanałów i wprowadź do nich nanokatalizator
Hargreave sugeruje, żebyś podłączył się do trzech tub, stanowiących element technologii kosmitów, i wprowadził do nich po kolei nanokatalizatory. Pierwsze z urządzeń znajduje się kilkadziesiąt metrów od Ciebie, ale dostępu do niej broni grupa obcych, w tym również jeden Dewastator.
Zostań u góry i poinformuj wrogów o swojej obecności strzelając do nich. Łowcy i Piechurzy zaczną mknąć w Twoim kierunku, więc zacznij ich eliminować po kolei. Jeśli masz X-43 w rękach nie powinno to być specjalnie trudne [#206]. Staraj się skupić wiązkę działa mikrofalowego na celu, co przy biegających szybko przeciwnikach wcale nie będzie takie proste.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



















