Crysis 2: Złapać pociąg (1)
Aktualizacja:
Złapać pociąg
Amerykańskie wojsko rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę operację ewakuacji cywilów z centrum Manhattanu. Armia planuje wywieźć ludzi z Nowego Jorku pociągami - oczywiście Ty również weźmiesz udział w całym przedsięwzięciu, o ile uda Ci się w jednym kawałku dostać na stację.
Ewakuuj cywilów z Bryant Park
Dołącz do uciekinierów w bibliotece
Idź na północny-zachód [#281], w kierunku miejskiej biblioteki. W zrujnowanym budynku przeskocz przez barykadę na ulicę i zabij pierwszego Cepida. Kiedy wróg padnie trupem, udaj się przez wyrwę w ścianie [#282] do kolejnej budowli.
![]() #281
| ![]() #282
|
W środku otwórz kopniakiem najbliższe drzwi, a następnie przeczołgaj się przez niewielki otwór na zewnątrz. Skieruj się na zachód. Po chwili dotrzesz do placu przed biblioteką [#283]. Z miejsca, w którym aktualnie się znajdujesz, nie tylko doskonale widać cały obiekt, ale również pozycje przeciwników. Gra zaproponuje Ci kilka wariantów taktycznych, więc uruchom wizjer i sprawdź je po kolei.
![]() #283
| ![]() #284
|
Bardzo blisko Twojej pozycji znajduje się punkt zaopatrzenia <3>, z którego niezwłocznie skorzystaj. Leża tam ładunki wybuchowe C4 i wyrzutnie rakiet JAG, można również uzupełnić amunicję [#284]. Na dachu niewielkiej knajpki <1> ulokowany jest natomiast ciężki karabin maszynowy, który znacznie ułatwi Ci zwycięstwo w nieuchronnym starciu z kosmitami. W tym samym miejscu stoi zresztą Dewastator obcych - zasyp go kilkoma rakietami [#285], zanim udasz się po CKM.
![]() #285
| ![]() #286
|
Uruchom baterie rakiet
Kiedy zejdziesz na dół i zaczniesz kręcić się po placu, usłyszysz żołnierzy marines mówiących przez radio o nadlatujących wrogach (w tym samym momencie plan taktyczny zostanie zaktualizowany). Mowa oczywiście o statkach szturmowych Cepidów <1>, które zamierzają uniemożliwić ludziom ewakuację. Zejdź kanonierkom z oczu i wykorzystując maskowanie <3>, omiń od tyłu knajpkę [#286], z której zabrałeś przed chwilą ciężki karabin maszynowy.
Kiedy dotrzesz do ulicy i spojrzyj na północny-zachód, zauważysz baterię rakiet kontrolowaną przez obcych. Jej uruchomienie stanie się kluczowe dla powodzenia misji - pociski z łatwością pozbędą się samolotów wroga. Trzeba jednak się tam wcześniej dostać [#287], a to już niekoniecznie będzie takie proste.
Jeśli wybierzesz wariant siłowy i zdecydujesz się zabić Cepidów, musisz liczyć się z wykryciem przez kanonierkę, nie mówiąc o ataku pozostałych kosmitów. Rozsądniejszym wyjściem będzie ominięcie Cepidów w kamuflażu i odpalenie rakiet bez alarmowania wrogów o Twojej obecności.
![]() #287
| ![]() #288
|
Kiedy uda Ci się dotrzeć w kamuflażu do urządzenia kontrolującego baterię [#288], użyj oznaczonego niebieskim markerem przycisku. Rakiety poszybują w powietrze, a statek obcych zostanie poważnie uszkodzony.
Teraz udaj się na przeciwległą stronę ulicy [#289], gdzie stoi jeszcze jedna wyrzutnia. Możesz przebić się siłą do kontrolki odpalającej rakiety, ale lepiej znów skorzystać z usług kamuflażu. Jeżeli wybierzesz wariant z maskowaniem, wybierz drogę prowadzącą wzdłuż biblioteki - nie natkniesz się tutaj, a przynajmniej nie powinieneś, na żadnych obcych. Kiedy dotrzesz do urządzenia sterującego [#290], uruchom baterię i zacznij podziwiać jak sprawuje się w akcji prawidłowo działająca obrona przeciwlotnicza.
![]() #289
| ![]() #290
|
Wycofaj się przez bibliotekę
Mimo utraty wsparcia z powietrza, pozostali na ziemi obcy nie będą dawać za wygraną. Idź w stronę biblioteki [#291], niszcząc wszystkie jednostki Cepidów, jakie staną Ci na drodze. To dobry moment, by łyknąć trochę nanokatalizatorów. Kiedy dotrzesz do drzwi [#292], wykop je, by znaleźć się wewnątrz budynku.
![]() | Po wejściu do biblioteki, podejdź do stojącego naprzeciwko drzwi biurka. Tuż obok stojaka z widokówkami leży kolejna pamiątka. |
![]() #291
| ![]() #292
|
Skręć w prawo i wejdź po schodach [#293] na kolejne piętro. Dalsza droga wiedzie przez płonące pomieszczenia [#294] - jeśli nie chcesz zginąć wskutek obrażeń od ognia, koniecznie włącz pancerz.
![]() #293
| ![]() #294
|
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















