Crysis 2: Złapać pociąg (1)
Aktualizacja:
Złapać pociąg
Amerykańskie wojsko rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę operację ewakuacji cywilów z centrum Manhattanu. Armia planuje wywieźć ludzi z Nowego Jorku pociągami - oczywiście Ty również weźmiesz udział w całym przedsięwzięciu, o ile uda Ci się w jednym kawałku dostać na stację.
Ewakuuj cywilów z Bryant Park
Dołącz do uciekinierów w bibliotece
Idź na północny-zachód [#281], w kierunku miejskiej biblioteki. W zrujnowanym budynku przeskocz przez barykadę na ulicę i zabij pierwszego Cepida. Kiedy wróg padnie trupem, udaj się przez wyrwę w ścianie [#282] do kolejnej budowli.
![]() #281
| ![]() #282
|
W środku otwórz kopniakiem najbliższe drzwi, a następnie przeczołgaj się przez niewielki otwór na zewnątrz. Skieruj się na zachód. Po chwili dotrzesz do placu przed biblioteką [#283]. Z miejsca, w którym aktualnie się znajdujesz, nie tylko doskonale widać cały obiekt, ale również pozycje przeciwników. Gra zaproponuje Ci kilka wariantów taktycznych, więc uruchom wizjer i sprawdź je po kolei.
![]() #283
| ![]() #284
|
Bardzo blisko Twojej pozycji znajduje się punkt zaopatrzenia <3>, z którego niezwłocznie skorzystaj. Leża tam ładunki wybuchowe C4 i wyrzutnie rakiet JAG, można również uzupełnić amunicję [#284]. Na dachu niewielkiej knajpki <1> ulokowany jest natomiast ciężki karabin maszynowy, który znacznie ułatwi Ci zwycięstwo w nieuchronnym starciu z kosmitami. W tym samym miejscu stoi zresztą Dewastator obcych - zasyp go kilkoma rakietami [#285], zanim udasz się po CKM.
![]() #285
| ![]() #286
|
Uruchom baterie rakiet
Kiedy zejdziesz na dół i zaczniesz kręcić się po placu, usłyszysz żołnierzy marines mówiących przez radio o nadlatujących wrogach (w tym samym momencie plan taktyczny zostanie zaktualizowany). Mowa oczywiście o statkach szturmowych Cepidów <1>, które zamierzają uniemożliwić ludziom ewakuację. Zejdź kanonierkom z oczu i wykorzystując maskowanie <3>, omiń od tyłu knajpkę [#286], z której zabrałeś przed chwilą ciężki karabin maszynowy.
Kiedy dotrzesz do ulicy i spojrzyj na północny-zachód, zauważysz baterię rakiet kontrolowaną przez obcych. Jej uruchomienie stanie się kluczowe dla powodzenia misji - pociski z łatwością pozbędą się samolotów wroga. Trzeba jednak się tam wcześniej dostać [#287], a to już niekoniecznie będzie takie proste.
Jeśli wybierzesz wariant siłowy i zdecydujesz się zabić Cepidów, musisz liczyć się z wykryciem przez kanonierkę, nie mówiąc o ataku pozostałych kosmitów. Rozsądniejszym wyjściem będzie ominięcie Cepidów w kamuflażu i odpalenie rakiet bez alarmowania wrogów o Twojej obecności.
![]() #287
| ![]() #288
|
Kiedy uda Ci się dotrzeć w kamuflażu do urządzenia kontrolującego baterię [#288], użyj oznaczonego niebieskim markerem przycisku. Rakiety poszybują w powietrze, a statek obcych zostanie poważnie uszkodzony.
Teraz udaj się na przeciwległą stronę ulicy [#289], gdzie stoi jeszcze jedna wyrzutnia. Możesz przebić się siłą do kontrolki odpalającej rakiety, ale lepiej znów skorzystać z usług kamuflażu. Jeżeli wybierzesz wariant z maskowaniem, wybierz drogę prowadzącą wzdłuż biblioteki - nie natkniesz się tutaj, a przynajmniej nie powinieneś, na żadnych obcych. Kiedy dotrzesz do urządzenia sterującego [#290], uruchom baterię i zacznij podziwiać jak sprawuje się w akcji prawidłowo działająca obrona przeciwlotnicza.
![]() #289
| ![]() #290
|
Wycofaj się przez bibliotekę
Mimo utraty wsparcia z powietrza, pozostali na ziemi obcy nie będą dawać za wygraną. Idź w stronę biblioteki [#291], niszcząc wszystkie jednostki Cepidów, jakie staną Ci na drodze. To dobry moment, by łyknąć trochę nanokatalizatorów. Kiedy dotrzesz do drzwi [#292], wykop je, by znaleźć się wewnątrz budynku.
![]() | Po wejściu do biblioteki, podejdź do stojącego naprzeciwko drzwi biurka. Tuż obok stojaka z widokówkami leży kolejna pamiątka. |
![]() #291
| ![]() #292
|
Skręć w prawo i wejdź po schodach [#293] na kolejne piętro. Dalsza droga wiedzie przez płonące pomieszczenia [#294] - jeśli nie chcesz zginąć wskutek obrażeń od ognia, koniecznie włącz pancerz.
![]() #293
| ![]() #294
|
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi
Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
Nareszcie mądry komentarz :)
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:
a na co nam te kluczyki???????????????????????
Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:
Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)
JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















