Crysis 2: Maski zdjąć (1)
Aktualizacja:
Maski zdjąć
Hargreave każe zawlec Cię na stół operacyjny [#387], by siłą zdjąć ofiarowany Ci przez Proroka nanokombinezon, ale nic z tego nie wyjdzie, bo do akcji nieoczekiwanie wkroczy Tara Strickland. Kobieta nie tylko zabije strażników, ale również uwolni Cię - jak się okazuje, córka znanego z pierwszej gry dowódcy armii, pracuje od kilku lat dla CIA.
Nie mając lepszej alternatywy, skieruj się za panną Strickland prosto do windy [#388]. Kiedy wyjedziecie na górę, otrzymasz nowe rozkazy i będziesz mógł zacząć działać.
![]() #387
| ![]() #388
|
Zlokalizuj i ewakuuj Hargreave'a
Znajdź Jacoba Hargreave'a
Budynek wypełniony jest żołnierzami C.E.L.L., pierwszych przeciwników zauważysz już za najbliższym rogiem. Możesz pobawić się w łowcę i z pomocą kamuflażu zlikwidować kolejnych wartowników, ale nie czas na subtelności. Przejdź do ofensywy i szybko rozwal wszystkich oponentów stacjonujących na parterze.
![]() #389
| ![]() #390
|
W pomieszczeniu, gdzie spotkałeś pierwszych wrogów, znajduje się mały składzik z bronią [#389]. Uzupełnij amunicję i tak przygotowany wejdź po schodach na ostatnie piętro [#390].
![]() | Na pierwszym piętrze znajdziesz niewielki korytarz, gdzie składowana jest amunicja. Obok jednej ze skrzyń leży nieśmiertelnik. |
Trafisz do biblioteki, którą patroluje kilku żołnierzy. Jeśli chcesz, możesz skorzystać z wariantu taktycznego <3> i ominąć pod osłoną kamuflażu wrogów. Wystarczy ruszyć naprzód korytarzem po lewej stronie [#391] i zabić po cichu stojącego plecami wartownika [#392]. Cały odcinek można pokonać nie zwracając na siebie uwagi - do celu prowadzi tylko jedna droga. Oczywiście nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby pozbyć się przeciwników siłą - wedle woli.
![]() #391
| ![]() #392
|
Na końcu korytarza znajdziesz podwójne drzwi [#393]. Otwórz je i cierpliwie poczekaj, aż Hargreave skończy kolejną pogadankę [#394]. Staruszek wyłoży wreszcie wszystkie karty na stół, ujawniając, kim tak naprawdę jest.
![]() | Na końcu pomieszczeniu, tuż pod telewizorem, gdzie wyświetlany jest przekaz od Jacoba Hargreave'a, znajduje się ogromny stół. Pamiątka leży na blacie. |
![]() #393
| ![]() #394
|
Dokonaj ulepszenia nanokombinezonu ostatnim protokołem naprawczym
Weź strzykawkę
Widząc co się dzieje, Nathan Gould rozkaże Ci uciekać. Hargreave poprosi Cię jednak, żebyś wcześniej użył przechowywanej przez niego strzykawki i tym samym ulepszył swój egzoszkielet. Posłuchaj zdrajcy - podejdź do stołu i podnieś oznaczony markerem przedmiot [#395]. Teraz będziesz świadkiem krótkiej, choć wiele mówiącej retrospekcji, a po niej, rezydencję zaatakują obcy.
![]() #395
| ![]() #396
|
Uciekaj z ośrodka Pryzmatu
Oddal się na bezpieczną odległość przed samozniszczeniem
Budynek stanie w płomieniach, Cepidzi z impetem wkroczą do sali. Nie czekaj na oklaski tylko szybko wbiegnij na schody [#396] i otwartymi drzwiami opuść bibliotekę. Biegnij cały czas przed siebie jedyną dostępną drogą. Po chwili zobaczysz pokój skąpany w czerwonym świetle, do którego drzwi zastawione są skrzynią [#397]. Kopnij ją i wejdź do środka.
![]() #397
| ![]() #398
|
![]() | W jednym z rogów pomieszczenia, w którym świeci się czerwona żarówka, leży czytnik z rozmową emailową. |
Otwórz metalową bramkę za pomocą znajdującego się tuż obok panelu [#398] i zejdź po schodkach na dół. Tutaj koniecznie uruchom pancerz, gdyż tylko on zapewni Ci ochronę przed wyładowaniami elektrycznymi. Jak najszybciej przedostań się na schody po drugiej stronie pomieszczenia i użyj kolejnego przycisku [#399], by otworzyć przejście.
![]() #399
| ![]() #400
|
Idź cały czas przed siebie. Zanim wyjdziesz na zewnątrz przez drzwi oznaczone napisem Exit [#400], koniecznie uzupełnij amunicję oraz zabierz ze skrzyni granaty.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

















