Crysis 2: Idzie nieboszczyk
Aktualizacja:
Idzie nieboszczyk
Ponownie wylądowałeś na dachu wieżowca, choć tym razem nieco wyższego niż poprzednio. Przejdź kilkanaście metrów do przodu z włączonym kamuflażem i zbliż się do krawędzi budynku. Z tej pozycji będziesz mógł dokładnie obejrzeć okolicę, pozostając niezauważonym dla wrogów.
Zlokalizuj Kołyskę nanonkombinezonu
Znajdź przejście do budynku nanodiagostycznego C.E.L.L.
Uruchom wizjer i rozejrzyj się. Gra wskaże Ci kilka punktów taktycznych, które pomogą Ci przedrzeć się do budynku po drugiej stronie ulicy. Z racji tego, że o większość z nich zahaczysz w trakcie wędrówki, nie będę ich teraz wymieniać - odpowiednie odniesienia znajdziesz w dalszej części tekstu.
Na początek spójrz w dół. Musisz dostać się na położoną niżej, szklaną platformę [#155]. Upadek z tej wysokości skończy się dla Ciebie tragicznie, więc przed wykonaniem skoku koniecznie włącz zbroję. Pancerz zaabsorbuje część obrażeń, a Ty nadal będziesz cieszyć się dobrym zdrowiem.
![]() #155
| ![]() #156
|
Dostań się na dach położonego na wschodzie budynku [#156]. Znajduje się tu paru żołnierzy, których jak najszybciej zlikwiduj. Jeśli masz ochotę się pobawić, możesz zrobić to po cichu - liczne zakamarki pozwolą Ci schować się przed patrolującymi teren wrogami i zaatakować ich znienacka.
![]() #157
| ![]() #158
|
Kiedy w okolicy nie będzie już żywej duszy, podejdź do dużego, okrągłego otworu w ścianie. Znajduje się tutaj karabin snajperski [#157], który pozwoli Ci w łatwy sposób zabić <2> wszystkich przeciwników patrolujących ulice, a także tych przebywających na dachu sąsiedniego budynku [#158].
Wykorzystaj przewagę jaką daje Ci zajmowana aktualnie pozycja - im więcej rywali zabijesz teraz, tym łatwiej będzie przedrzeć się na drugą stronę. W trakcie wymiany ognia musisz jednak mieć się na baczności. Jeden z przeciwników wystrzeli w Twoim kierunku z wyrzutni rakiet, rozwalając Ci w drobny mak kryjówkę. Najlepiej strzelaj z włączonym pancerzem.
Gdy zlikwidujesz wszystkich żołnierzy, skieruj się ponownie na wschód i przeskocz na kolejny budynek. Tutaj będziesz mieć do wyboru dwa przejścia [#159]. To po lewej pozwoli Ci zejść klatką schodową na ulicę <3>, drugie - po prawej - przedostać się bezpośrednio na dach budynku po drugiej stronie ulicy <2>. Na dole nie ma nic ciekawego poza jedną znajdźką (kluczykami do samochodu), dlatego wybierz ten drugi wariant.
![]() #159
| ![]() #160
|
![]() | Po zejściu na ulicę, skręć w prawo i skieruj się na południe, omijając stojący na rogu budynek. Na końcu trasy, na jednym z murków (obok misia) leżą kluczyki do auta. |
Przejdź przez tunel [#160] na drugą stronę, zabijając napotkanych żołnierzy. Musisz przy tym zachować ostrożność - kiedy zostaniesz wykryty, zlokalizowani na sąsiednim dachu żołnierze otworzą do Ciebie ogień.
Wyciągnij zdobyty wcześniej karabin snajperski i zlikwiduj z bezpiecznej pozycji wszystkich widocznych wrogów, a następnie zajmij się śmigłowcem, który zostanie wezwany na pomoc. Jeżeli posiadasz wyrzutnie rakiet, to zniszczenie helikopter nie nastręczy Ci trudności [#161], jeśli jednak nie dysponujesz tak mocnym argumentem, musisz najpierw go zdobyć. JAG leży [#162] w składowisku broni <1> na dachu, który aktualnie próbujesz zdobyć. Jeśli chcesz się tam dostać w jednym kawałku, użyj kamuflażu.
![]() #161
| ![]() #162
|
Kiedy wrogowie przejdą do historii, wkrocz na dach. Podejdź do oznaczonym niebieskich markerem drzwi [#163], by uruchomić kolejne zadanie.
Wysadź drzwi bezpieczeństwa
Granatowych drzwi nie da się otworzyć, będziesz je zatem musiał wysadzić. Z pomocą przyjdzie Ci znane Ci już składowisko broni [#162]. Oprócz tradycyjnych pukawek, znajdziesz tam dwa ładunki wybuchowe C4. Podłóż jeden z nich w pobliżu zamkniętego przejścia, a następnie skorzystaj z detonatora, wycofując się wcześniej na bezpieczną odległość.
![]() #163
| ![]() #164
|
Dostań się do laboratorium z Kołyską w schronie
Jesteś już bardzo blisko celu. Zejdź po schodach na dół i zabij [#164] przebywających w korytarzu żołnierzy. Uważaj przy tym, bo przeciwnicy będą używać karabinu K-Volt, który wyzwala ładunki elektryczne i zaburza gospodarką energii w Twoim nanokombinezonie. Skieruj się w pobliże windy [#167], a okaże się, że w chwili obecnej jest ona niedostępna.
![]() #165
| ![]() #166
|
Użyj terminala ochrony
Aby uruchomić windę, musisz wejść do sąsiedniego pomieszczenia [#165] i użyć znajdującego się na jednej z szafek klawiatury [#166].
![]() | W pokoju ochrony zwróć uwagę na stojący na jednej z szafek przedmiot. To kolejna nowojorska pamiątka, przedstawiająca wózek z hot-dogami. |
![]() | W tym samym pomieszczeniu znajdziesz także czytnik z rozmową emailową. Stoi on na tej samej szafce, gdzie znajduje się przycisk uruchamiający windę. |
Odszukaj Goulda
Czas dostać się do skarbca, gdzie czeka na Ciebie kolejna kołyska i Nathan Gould. Wejdź do kabiny windy [#167] i poczekaj cierpliwie, aż ta zabierze Cię ona do podziemnej części budynku.
![]() #167
| ![]() #168
|
![]() | Po wyjściu z windy obróć się w lewo i przeskocz przez zagradzające drogę barierki. W stercie śmieci na podłodze leży nieśmiertelnik. |
Idź naprzód jedyną dostępną drogą, a już po chwili trafisz do skarbca [#168]. Poczekaj cierpliwie, aż Gould otworzy drzwi i zajmij miejsce w kołysce [#169]. Teraz czeka Cię dłuższa przerwa w działaniu. Do akcji wkroczy Lockhart i Tara Strickland - razem z Nathanem zostaniecie siłą wyprowadzeni z budynku.
![]() #169
| ![]() #170
|
Żołnierze zapakują Cię do śmigłowca C.E.L.L. [#170], ale lot nie potrwa zbyt długo, bo nastąpi atak kosmitów. Kiedy helikopter rozbije się, będziesz świadkiem jak dwóch pilnujących Cię strażników wyzionie ducha. Zgodnie z poleceniem programu, uruchom dwukrotnie defibrylator klawiszem wyświetlanym na ekranie (standardowo będzie to Spacja). Alcatraz odzyska przytomność, ale nadal będzie leżeć nieruchomo na ziemi. W okolicy pojawią się obcy oraz żołnierze C.E.L.L. Po krótkiej wymianie ognia, staniesz w końcu na nogi.
FATAL: 0xA0907000DF
Na placu boju zaroi się od Piechurów Cepidów [#171]. Schowaj się za jedną z zasłon i zacznij walczyć z obcymi. Przeciwnicy nie są specjalnie wytrzymali, ale w grupie stanowią spore zagrożenie, zwłaszcza w Twoim stanie. Pamiętaj, że w trakcie tej potyczki nie będziesz mógł korzystać z dobrodziejstw nanokombinezonu.
Staraj się zbierać nanokatalizatory z ciał zabitych obcych, ale specjalnie nie szalej. Na miejsce zabitych wrogów pojawiać się będą nowi, więc bieganie po placu może skończyć się tragicznie.
![]() #171
| ![]() #172
|
UCIEKNIJ
Uszkodzony kombinezon nie ochroni Cię przed nieuniknioną infekcją, dlatego będziesz zmuszony wziąć nogi za pas. Gdy gra wyda odpowiednią komendę, skieruj się do punktu oznaczonego markerem [#172]. Po chwili na ulicy wyląduje Dewastator (bardzo wytrzymały i piekielnie niebezpieczny Cepid), ale nie musisz się nim przejmować, bo misja zostanie zakończona.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















