Crysis 2: Druga szansa (1)
Aktualizacja:
Druga szansa
Nie dość że obudzisz się w zrujnowanym budynku, to na dodatek będziesz mieć na sobie nanokombinezon Proroka. Wygląda na to, że komandos ofiarował Ci swój strój, a następnie popełnił samobójstwo. Twój podopieczny automatycznie podniesie pistolet M12 Nova, ale nie będziesz mógł z niego wystrzelić. Powód? Brak pocisków w magazynku.
Odszukaj i chroń Nathana Goulda
Rozbij kłódkę
Podejdź do drzwi i przyjrzyj się kłódce [#5]. Gra natychmiast zasugeruje, abyś użył ataku wręcz do jej zniszczenia, co też niezwłocznie uczyń. Kiedy wrota staną otworem, ruszaj w drogę.
![]() | W pomieszczeniu startowym znajduje się jedyny w tym scenariuszu nieśmiertelnik. Aby zdobyć znajdźkę, weź ją ze stolika, obok zwłok Proroka. |
![]() #5
| ![]() #6
|
Idź przed siebie ignorując rozkładające się ciała i przejdź pod opuszczonym do połowy włazem [#6] do kolejnej części budynku. Tutaj odnajdź klatkę schodową [#7], a gdy znajdziesz się na górze, posłusznie wykonaj długi skok [#8].
![]() #7
| ![]() #8
|
Przejdź przez drzwi i wyskocz w kierunku położonej wyżej półki [#9]. Alcatraz automatycznie złapie krawędź i podciągnie się - ta cenna umiejętność niejeden raz przyda się w trakcie eksploracji miasta. Gdy znajdziesz się na górze, otwórz kolejne wrota.
![]() #9
| ![]() #10
|
Przedostań się przez obóz
Czas na kolejną lekcję. Gra udostępni Ci wizjer [#10] - bardzo użyteczny gadżet, który pozwoli Ci zlokalizować różne obiekty bądź opcje taktyczne (oznaczone żółtymi markerami), a także wszystkie interesujące obiekty, jak np. porzuconą broń czy skrzynki z amunicją. W trakcie wędrówki warto często korzystać z usług tego urządzenia, gdyż mocno ułatwia ono orientację w terenie.
UWAGA! Wszystkie opcje taktyczne w niniejszym tekście będą oznaczane pomarańczowym symbolem [X], gdzie X to liczba wyświetlana w wizjerze komandosa. |
Zgodnie z sugestią gry zejdź na dół i przy najbliższej skrzynce [#11] uzupełnij amunicję <1>. Jeżeli zahaczysz o drugi punkt taktyczny <2>, znajdziesz pistolet maszynowy Scarab, który na tym etapie rozgrywki powinien być Twoją podstawową bronią. Mając do dyspozycji tak solidne argumenty, załatw dwóch kręcących się w okolicy żołnierzy.
![]() #11
| ![]() #12
|
Skieruj się do zamku Clinton [#12] i wkrocz do środka frontowymi drzwiami. Tutaj uzyskasz kontrolę nad jedną z najbardziej użytecznych mocy Twojego nieziemskiego nanoskafandra - kamuflażu zapewniającego niewidzialność. Uruchom ją, a następnie załatw patrolującego teren wroga [#13], korzystając z opcji cichego zabójstwa. To kolejna cenna lekcja dla Ciebie - jeśli będziesz chciał w dalszej części zmagań działać bez zwracania uwagi przeciwników, tego typu likwidacje staną się koniecznością.
![]() #13
| ![]() #14
|
Opuść zamek przez dach
Bez względu na to, jaką taktykę obierzesz, trzeba wyjść na dziedziniec zamku i rozwalić przebywających tam wrogów. Kiedy wszyscy żołnierze padną trupem, podejdź do żółtego kontenera [#14] i z jego pomocą dostań się na dach budynku. Przejrzyj dostępne opcje taktyczne.
![]() | Na dziedzińcu znajduje się jedyny w tym scenariuszu czytnik z rozmową emailową. Leży on na metalowym stoliku mniej więcej na środku okrągłego placu. |
Idź na północ przez obóz
Kiedy zbliżysz się do krawędzi budynku, zauważysz wrogi samochód. Wysadzi on kilku żołnierzy, zejdź więc na dół i zabij ich. Zdecydowanie więcej przeciwników przebywa w niewielkim obozie, położonym na południe od zamku. W nim to właśnie czeka Cię pierwsze naprawdę poważne starcie.
Do obozu można wejść na kilka sposobów [#15], np. przez niewielką wyrwę w murze <1>. Wybór drogi nie ma tak naprawdę większego znaczenia, bo włączony kamuflaż i tak ukryje Cię przed wzrokiem oponentów. Część żołnierzy patroluje teren, inni przebywają w budynkach, jest też jeden wartownik na wieży <5> i drugi na dachu nieczynnej restauracji. Metoda eksterminacji wrogów dowolna - żeby przejść dalej i tak będziesz zmuszony uporać się ze wszystkimi przeciwnikami, chyba, że spróbujesz działać po cichu bez wzbudzania jakichkolwiek podejrzeń (tak, to również jest skuteczny sposób na pokonywanie w Crysis 2 kolejnych misji).
![]() #15
| ![]() #16
|
Bez względu na to, co postanowisz, skieruj się do oznaczonej markerem bramy [#16] i użyj zamka cyfrowego. Nic w ten sposób nie wskórasz, dlatego będziesz zmuszony poszukać innej drogi. Skieruj się do kolejnej części obozu [#17] i wejdź <2> do żółtego budynku [#18]. W środku użyj panelu <4> do otwarcia drzwi i przejdź przez proces dekontaminacji.
![]() #17
| ![]() #18
|
Wyważ drzwi bezpieczeństwa
Przed Tobą pojawi się dwóch żołnierzy. Załatw ich w dowolny sposób i przejdź przez czerwony tunel. Użyj laptopa [#19] stojącego w małym pomieszczeniu kontrolnym, a potem wkrocz do większej sali, gdzie przeprowadzana jest aktualnie dekontaminacja. Zbliż się do włazu [#20] i wykorzystaj swoją nadludzką siłę, by go rozsunąć. W ten oto sposób trafisz na jedną z ulic Manhattanu. Od razu sprawdź nowe opcje taktyczne.
![]() #19
| ![]() #20
|
Znajdź wejście do metra
Na niebie pojawi się statek obcych, ale nie musisz się nim na razie przejmować - na ziemi też jest mnóstwo rzeczy do roboty. Idź na południe omijając stojące na ulicy pojazdy [#21]. Po chwili dotrzesz do zamkniętej bramy. Skręć w lewo, a następnie odwiedź sklep The Drugstore <3> [#22] i wyjdź z drugiej strony budynku.
![]() #21
| ![]() #22
|
![]() | W sklepie leży jedyna w tej misji nowojorska pamiątka. Jest nią miniaturowa Statua Wolności, a znajdziesz ją na kontuarze. |
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





















