Crysis 2: Nieśmiertelniki (2)
Aktualizacja:
#9 - Upadek korporacji
![]() | ![]() |
Kiedy ogromna fala wyrzuci Cię z budynku firmy Hargreave-Rasch, znajdziesz się w małym jeziorku z zatopioną łodzią. Wyjdź na brzeg w pobliżu tunelu i spójrz na taflę wody. Zanurkuj w spienionym miejscu i dokładnie zbadaj dno. Nieśmiertelnik leży tuż obok wraku samochodu.
#10 - Niebezpieczna przystań
![]() | ![]() |
Kiedy sierżant Rainer otworzy Ci metalową bramkę, nie skręcaj od razu w prawo na most, ale pobiegnij prosto. Za drugą z kolei baterią rakiet znajduje się kilka palet z pudłami. Rzuć okiem na nie, a na jednej z nich znajdziesz poszukiwany przedmiot.
#11 - Stacja końcowa
![]() | ![]() |
Kiedy po raz pierwszy spotkasz się z pułkownikiem Barcalyem i Natanem Gouldem, poczekaj aż odzyskasz kontrolę nad bohaterem, a potem obróć się w lewo. Podejdź do dwóch żołnierzy marines i zabierz nieśmiertelnik ze stołu.
#12 - Awaria zasilania
![]() | ![]() |
Po odparciu ataku na Times Square, dostaniesz się na lądowisko, gdzie będą na Ciebie czekać żołnierze marines. Zamiast jednak skierować się do samolotu, idź na wschód. Znajdziesz tam wojskowa ciężarówkę a przed nią stolik. Nieśmiertelnik leży na tym ostatnim.
#13 - Oko cyklonu
![]() | ![]() |
Kiedy wpadniesz w pułapkę komandora Lockharta, Hargreave otworzy Ci drzwi do sąsiedniego pomieszczenia. Wejdź do środka i przyjrzyj się palecie z pudełkami, która stoi w rogu sali. Poszukiwany nieśmiertelnik leży na nich.
#14 - Maski zdjąć
![]() | ![]() |
Po tym jak Tara Strickland uwolni Cię z sali operacyjnej, wyjedziesz windą na górę. Zlikwiduj wrogów i wejdź po schodach na pierwsze piętro. W niewielkim korytarzu leży sporo skrzyń z amunicją, a obok nich nieśmiertelnik.
#15 - Z popiołów #1
![]() | ![]() |
Po przymusowym zakończeniu przejażdżki w transporterze opancerzonym, będziesz musiał wedrzeć się do budynku kontrolowanego przez Cepidów. Gdy to zrobisz, skieruj się do wind. Nieśmiertelnik leży na podłodze w otwartej kabinie.
#16 - Z popiołów #2
![]() | ![]() |
Po zaznaczeniu celu dla lotnictwa walka przeniesie się na dachy budynków ze szklarniami. Zlokalizuj najwyżej położoną konstrukcję (blisko punktu taktycznego <2>) i wejdź na jej dach. Nieśmiertelnik leży obok ciała żołnierza.
#17 - Spacer po parku
![]() | ![]() |
Kiedy znajdziesz się na gęsto obstawionym przez Cepidów placu przed iglicą, zejdź na dół po schodach do tunelu pod żółtymi budynkami EMAT. Nieśmiertelnik leży w głównym przejściu, na materacu obok misia.
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















