Crysis 2: Upadek korporacji (2)
Aktualizacja:
Ulepsz nanokombinezon przy pomocy protokołu bionaprawczego
Zjedź windą do lobby
Opuść transporter i skieruj się do otwartej przed chwilą bramy [#263]. Przejście jest zalane wodą, ale co to dla Ciebie - zanurkuj i przepłyń zatopiony fragment. Kilkanaście sekund później znajdziesz się do garażu.
![]() #263
| ![]() #264
|
Budynek opanowany jest przez żołnierzy C.E.L.L. Mimo że Hargreave stoi po Twojej stronie, jego podwładni nie będą chcieli go słuchać. Oznacza to, że musisz stawić im czoła. Zabij piechurów [#264], którzy przyjdą w Twoją stronę.
Idź przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników. Z karabinem w łapie nie będzie to specjalnie trudne, choć zachować ostrożność trzeba - groźne są nie tylko CKM-y umieszczone na wozach terenowych, ale także pociski wystrzeliwane z granatnika L-TAG. Wykorzystuj zasłony, pancerz i kamuflaż, żeby osiągnąć przewagę nad rywalami.
Po przedarciu się przez parking, wylądujesz w holu [#265]. Załatw wszystkich stacjonujących tutaj wrogów i ruszaj naprzód jedyną dostępną drogą.
![]() #265
| ![]() #266
|
![]() | Po opuszczeniu parkingu znajdziesz się w korytarzu z wykrywaczem metali. Skręć w lewo i sprawdź biuro. Czytnik z rozmową emailową leży na oknie. |
Korytarz chroniony jest przez ciężki karabin maszynowy. Pozbądź się upierdliwego strzelca [#266] i przejdź do kolejnej części budynku. Warto zabrać ze sobą CKM, gdyż okaże się on bardzo pomocny w nadchodzącym starciu.
W końcu dotrzesz do windy [#267]. Użyj przycisku by otworzyć drzwi i wejdź do pustej kabiny. Uruchom panel, aby pojechać na górę - właściwe piętro zostanie wybrane automatycznie. Jeśli targasz ze sobą karabin maszynowy, musisz go odrzucić przed wykonaniem każdej z podanych wyżej czynności.
![]() #267
| ![]() #268
|
Dostań się do terminalu zabezpieczeń
Kiedy wyjdziesz z windy, skieruj się do sąsiedniego, wysokiego i oszklonego pomieszczenia. Wciśnij przycisk umieszczony na półokrągłym biurku [#268] i przygotuj się do walki. Lockhart naśle na Ciebie swoich zbirów, więc czeka Cię ostra przeprawa.
Zlikwiduj zbuntowany oddział C.E.L.L. pod komendą Lockharta
Przeciwnicy nadejdą od strony windy. Z karabinem maszynowym w rękach [#269] zniszczenie wrogów nie będzie specjalnie trudne - musisz jedynie uważać, by nie natknąć się na któryś z wystrzeliwanych granatów L-TAG i kontrolować energię pancerza.
![]() #269
| ![]() #270
|
Dostań się do terminalu zabezpieczeń
Po zlikwidowaniu całego oddziału, Hargreave wyłączy wszystkie windy i zablokuje przejścia, zapewniając Ci względny spokój. Ponownie zbliż się do terminalu [#268] i użyj go. Nie będzie Ci dane cieszyć się ulepszeniem, bo znów coś Ci przeszkodzi. Tym razem będzie to ogromny stwór Cepidów - Pulsar [#270], z którym nie miałeś jeszcze okazji się spotkać, ale wkrótce nadrobisz te zaległości. Olbrzymie monstrum przypominające mecha rozwali szyby. Ogromna fala wody wyrzuci Cię z budynku.
![]() | Po przymusowej ucieczce z budynku Hargreave'a wylądujesz w małym jeziorku. Zanurkuj i zbadaj dokładnie dno. Nieśmiertelnik leży obok wraku samochodu. |
Dołącz do Chino na Central Station
Przegrupuj się z marines
Wylądujesz w małym jeziorku z wodą. Wejdź to tunelu [#271] i kieruj się naprzód, jedyną dostępną drogą. Po chwili znów ujrzysz światło słoneczne [#272], a także usłyszysz odgłosy walki - to marines walczący z kosmitami. Niestety, na razie nie będziesz w stanie pomóc masakrowanym kolegom.
![]() #271
| ![]() #272
|
Idź cały czas przed siebie, a gdy zobaczysz położony wyżej tunel [#273], koniecznie wskocz do niego. Po krótkiej wędrówce kanałem ściekowym wydostaniesz się wreszcie na ulicę przez sporej wielkości otwór [#274].
![]() #273
| ![]() #274
|
Żołnierze marines będą wycofywać się, nastąpi eksplozja, wskutek której zostanie uszkodzony blok mieszkalny. Podbiegnij do sojuszników i wejdź za zaułkiem do kolejnego budynku [#275]. Tutaj dowiesz się kto wywołał zamieszanie. To Pulsar [#276] - opancerzona jednostka bojowa obcych, którą miałeś okazję przez chwilę zobaczyć w budynku Hargreave'a.
![]() #275
| ![]() #276
|
Zabij pulsara
Natychmiast włącz kamuflaż i wydostań się z pułapki. Na zewnątrz jesteś bezpieczniejszy niż w zamkniętym pomieszczeniu - gdy zostaniesz namierzony przez Pulsara w budynku, szansa na przeżycie będzie zerowa. Znajdź bezpieczną pozycję na placu i koniecznie przestudiuj dostępne opcje taktyczne. Wskazują one rozmieszczenie zapasów:
<1> - piętro budynku: amunicja do podstawowych pukawek i wyrzutnia rakiet JAG.
<2> - zrujnowane torowisko [#277]: dwa ładunki wybuchowe C4 i skrzynka z granatami.
<3> - piwnica budynku [#278]: dwie wyrzutnie rakiet JAG i amunicja do tradycyjnych broni.
![]() #277
| ![]() #278
|
Taktyka walki jest prosta jak drut. Poczekaj aż Pulsar skupi ogień na którejś z sojuszniczych drużyn marines i podejdź go od tyłu [#279] w aktywnym maskowaniu. Wrażliwym punktem maszyny jest czerwony obiekt na plecach. Żeby go zniszczyć trzeba użyć aż czterech ładunków wybuchowych C4 - jeśli nie masz ich tyle przy sobie, popraw rakietami z wyrzutni JAG. Kiedy mech padnie u Twoich stóp, nie zapomnij wziąć nanokatalizatorów - 2000 jednostek może Ci bardzo pomóc w rozwinięciu skafandra.
![]() #279
| ![]() #280
|
Przegrupuj się przy pojazdach
Po zniszczeniu Pulsara dzielni żołnierze przebiją się przez barykadę i poczekają na Ciebie cierpliwie na placu [#280]. Uzupełnij amunicję, a następnie dołącz do nich, by zakończyć zmagania na tym etapie.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















