Crysis 2: Oko cyklonu (1)
Aktualizacja:
Oko cyklonu
Niedługo będzie Ci dane cieszyć się spokojem. Po ekspresowej rekonwalescencji zostaniesz zrzucony w pobliże Wyspy Roosevelta, gdzie ulokował się Lockhart - zbuntowany dowódca sił C.E.L.L.
Dokonaj infiltracji Wyspy Roosevelta
Idź na północ w kierunku Pryzmatu
Zmagania rozpoczniesz w wodzie. Podpłyń do widocznej na wschodzie latarni morskiej [#357] i wejdź na wyspę po kamiennych schodach. Program zaleci Ci włączenie maskowania, co też niezwłocznie uczyń. Pozbądź się szybko patrolującego teren żołnierza [#358].
![]() #357
| ![]() #358
|
W okolicy znajduje się jeszcze kilku żołnierzy, a także wóz patrolowy. Możesz ich wszystkich ominąć, kierując się na północny-wschód w kamuflażu, ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie zlikwidowanie wrogów. Polecam wejście na latarnię morską i zabicie stojącego tam żołnierza [#359]. Ma on w rękach karabin snajperski DSG-1, za pomocą którego można bez trudu załatwić wszystkich przebywających na dole przeciwników [#360].
![]() #359
| ![]() #360
|
Celem wędrówki jest duży, zielony budynek [#361]. Można dotrzeć do niego trzema różnymi ścieżkami, przy czym każda patrolowana jest przez przeciwników. Kluczenie po wyspie będzie doskonałą zabawą dla myśliwych lubiących polować z włączonym maskowaniem, ale najlepiej sprawdzi się tutaj wariant siłowy. Mając zdobyty wcześniej karabin snajperski możesz z łatwością zabić wszystkich przeciwników, również tych, którzy przybędą zabijanym na pomoc.
Po dotarciu do nieczynnej baterii rakiet, zobaczysz kolejne ruiny. W tym samym momencie gra zaproponuje Ci kilka wariantów taktycznych.
<1> Pierwsza opcja to atak z flanki. Omiń lewą stroną ruiny pod osłoną kamuflażu i ściągnij snajperką przeciwnika siedzącego na pace wozu patrolowego oraz stojącego obok żołnierza. Strzały zwabią pozostałych wrogów, którzy pojawią się w oknach zielonego budynku, a także przed nim. Zabij wszystkich oponentów, a następnie wejdź do budowli głównymi drzwiami. Bułka z masłem.
<2> Ten wariant zakłada, że przedrzesz się prawą stroną pod osłoną kamuflażu i dostaniesz się do zielonego budynku przez położone na pierwszym piętrze okno <3> [#362]. To opcja dla miłośników działania w ukryciu i również nie nastręcza większych trudności.
![]() #361
| ![]() #362
|
![]() | Dostań się do zielonego budynku przez drzwi na parterze, obok których stoi płonąca beczka. Po wejściu obróć się w prawo. Czytnik z rozmową emailową leży na stoliku. |
Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, musisz wejść do zielonego budynku i dostać się na pierwsze piętro [#363]. Stąd wyskocz na drugie piętro [#364], a za drzwiami zejdź na dół.
![]() #363
| ![]() #364
|
Dostań się do podstacji elektrycznej
Hargreave twierdzi, że Lockhart zastawił na Ciebie pułapkę. Żeby ją oszukać, musisz wpierw dostać się do podstacji elektrycznej i wyłączyć prąd. Idź przed siebie, a gdy zobaczysz otwór u góry [#365], doskocz do nich. Wykonaj kolejny skok w kierunku przeciwległych drzwi [#366], by znaleźć się na drugim piętrze. Idź naprzód jedyną dostępną drogą, a po chwili znów znajdziesz się na zewnątrz.
![]() #365
| ![]() #366
|
![]() | Kolejna pamiątka znajduje się w najbliżej położonej wieży, po prawej stronie. Aby się do niej dostać musisz wykonać skok z transformatora - uważaj na prąd. |
![]() #367
| ![]() #368
|
Podstacja [#367] znajduje się tuż przed Tobą. Jest ona gęsto obsadzona przez przeciwników, a dostać się do niej można na kilka różnych sposobów:
I. Brama północno-zachodnia <1> - wykorzystując kamuflaż przejdź wzdłuż muru i wejdź do elektrowni przez bramę. Z tej pozycji stosunkowo łatwo pozabijasz obrońców, bo nie będą oni mogli Cię w żaden sposób obejść.
II. Wyrwa w murze <3> - pod osłoną kamuflażu możesz dostać się do bazy przez znajdującą się bardzo blisko Twojej pozycji wyrwę [#368]. Wariant ten wymaga działania w ukryciu, bo wokół roi się od sił wroga. Jeśli czujesz się na siłach, możesz równie dobrze pozabijać wszystkich napotkanych przeciwników - kluczenie pomiędzy budynkami zapewni Ci dobrą osłonę.
III. Woda - wystarczy zejść do wody po prawej stronie, a następnie podpłynąć do bazy i wejść do niej w dowolnym miejscu.
![]() #369
| ![]() #370
|
Bez względu na to, co postanowisz, musisz dostać się do budynku z reflektorem na dachu, [#370] w głębi podstacji. Jeśli posiadasz karabin snajperski, polecam zlikwidowanie z jego pomocą wszystkich widocznych przeciwników - zwłaszcza tych na wieżach [#369] - i to jeszcze zanim opuścisz zielony budynek. Wróg będzie podsyłać posiłki, ale nie w nieskończoność, dlatego wariant ten jest opłacalny. Jeśli zabraknie Ci amunicji możesz wrócić się kilka korytarzy wcześniej do skrzyni lub zabrać naboje bezpośrednio z podstacji (wkrocz tam pod osłoną kamuflażu).
Kiedy w końcu dostaniesz się do budynku, wejdź do znajdującej się tam windy [#371] i wciśnij przycisk. Po chwili zjedziesz na dół.
![]() #371
| ![]() #372
|
Przekieruj zasilanie i wyłącz pułapkę elektromagnetyczną
Idź naprzód jedyną dostępną drogą i załatw stojącego na straży żołnierza. W następnym pomieszczeniu, dookoła którego biegnie metalowa kładka, zauważysz kilku żołnierzy C.E.L.L. patrolujących teren. Nie ma najmniejszego znaczenia w jaki sposób ich załatwisz, grunt, żeby się ich pozbyć.
![]() | Przejdź po metalowej kładce do małego pokoju po drugiej stronie sali. Czytnik z rozmową emailową leży na konsolecie w dobrze widocznym miejscu. |
Wejdź do kolejnej, znacznie mniejszej sali, zgodnie ze wskazaniami markera [#372]. Aby uniknąć wyładowań elektrycznych, kucnij i w tej pozycji przedrzyj się na drugą stronę. Podejdź do skrzynki i pociągnij wajchę [#373], a cała podstacja pogrąży się w ciemnościach.
![]() #373
| ![]() #374
|
Opuść podstację
Włącz nanowizję [#374] i kamuflaż. Wokół zaroi się od przeciwników, którzy będą w stanie Cię wykryć, jeśli wyłączysz maskowanie, więc musisz pozostać w ukryciu. Możesz także pokusić się o eliminowanie napotkanych po kolei rywali (z wizjerem uruchomionym w trybie podczerwieni nie będzie to nawet bardzo trudne), ale lepiej po prostu wydostać się z bazy po cichu.
Przejdź przez drzwi, które otworzyli przeciwnicy, a w kolejnym pomieszczeniu naładuj energię (będziesz zmuszony wyłączyć zarówno nanowizję jak i maskowanie!). Przejdź do następnej komnaty i od razu wkrocz na metalową kładkę schodami po lewej stronie. Ominiesz w ten sposób wrogów patrolujących teren na dole.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi
Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
Nareszcie mądry komentarz :)
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:
a na co nam te kluczyki???????????????????????
Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:
Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)
JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





















