Crysis 2: Oko cyklonu (1)
Aktualizacja:
Oko cyklonu
Niedługo będzie Ci dane cieszyć się spokojem. Po ekspresowej rekonwalescencji zostaniesz zrzucony w pobliże Wyspy Roosevelta, gdzie ulokował się Lockhart - zbuntowany dowódca sił C.E.L.L.
Dokonaj infiltracji Wyspy Roosevelta
Idź na północ w kierunku Pryzmatu
Zmagania rozpoczniesz w wodzie. Podpłyń do widocznej na wschodzie latarni morskiej [#357] i wejdź na wyspę po kamiennych schodach. Program zaleci Ci włączenie maskowania, co też niezwłocznie uczyń. Pozbądź się szybko patrolującego teren żołnierza [#358].
![]() #357
| ![]() #358
|
W okolicy znajduje się jeszcze kilku żołnierzy, a także wóz patrolowy. Możesz ich wszystkich ominąć, kierując się na północny-wschód w kamuflażu, ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie zlikwidowanie wrogów. Polecam wejście na latarnię morską i zabicie stojącego tam żołnierza [#359]. Ma on w rękach karabin snajperski DSG-1, za pomocą którego można bez trudu załatwić wszystkich przebywających na dole przeciwników [#360].
![]() #359
| ![]() #360
|
Celem wędrówki jest duży, zielony budynek [#361]. Można dotrzeć do niego trzema różnymi ścieżkami, przy czym każda patrolowana jest przez przeciwników. Kluczenie po wyspie będzie doskonałą zabawą dla myśliwych lubiących polować z włączonym maskowaniem, ale najlepiej sprawdzi się tutaj wariant siłowy. Mając zdobyty wcześniej karabin snajperski możesz z łatwością zabić wszystkich przeciwników, również tych, którzy przybędą zabijanym na pomoc.
Po dotarciu do nieczynnej baterii rakiet, zobaczysz kolejne ruiny. W tym samym momencie gra zaproponuje Ci kilka wariantów taktycznych.
<1> Pierwsza opcja to atak z flanki. Omiń lewą stroną ruiny pod osłoną kamuflażu i ściągnij snajperką przeciwnika siedzącego na pace wozu patrolowego oraz stojącego obok żołnierza. Strzały zwabią pozostałych wrogów, którzy pojawią się w oknach zielonego budynku, a także przed nim. Zabij wszystkich oponentów, a następnie wejdź do budowli głównymi drzwiami. Bułka z masłem.
<2> Ten wariant zakłada, że przedrzesz się prawą stroną pod osłoną kamuflażu i dostaniesz się do zielonego budynku przez położone na pierwszym piętrze okno <3> [#362]. To opcja dla miłośników działania w ukryciu i również nie nastręcza większych trudności.
![]() #361
| ![]() #362
|
![]() | Dostań się do zielonego budynku przez drzwi na parterze, obok których stoi płonąca beczka. Po wejściu obróć się w prawo. Czytnik z rozmową emailową leży na stoliku. |
Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, musisz wejść do zielonego budynku i dostać się na pierwsze piętro [#363]. Stąd wyskocz na drugie piętro [#364], a za drzwiami zejdź na dół.
![]() #363
| ![]() #364
|
Dostań się do podstacji elektrycznej
Hargreave twierdzi, że Lockhart zastawił na Ciebie pułapkę. Żeby ją oszukać, musisz wpierw dostać się do podstacji elektrycznej i wyłączyć prąd. Idź przed siebie, a gdy zobaczysz otwór u góry [#365], doskocz do nich. Wykonaj kolejny skok w kierunku przeciwległych drzwi [#366], by znaleźć się na drugim piętrze. Idź naprzód jedyną dostępną drogą, a po chwili znów znajdziesz się na zewnątrz.
![]() #365
| ![]() #366
|
![]() | Kolejna pamiątka znajduje się w najbliżej położonej wieży, po prawej stronie. Aby się do niej dostać musisz wykonać skok z transformatora - uważaj na prąd. |
![]() #367
| ![]() #368
|
Podstacja [#367] znajduje się tuż przed Tobą. Jest ona gęsto obsadzona przez przeciwników, a dostać się do niej można na kilka różnych sposobów:
I. Brama północno-zachodnia <1> - wykorzystując kamuflaż przejdź wzdłuż muru i wejdź do elektrowni przez bramę. Z tej pozycji stosunkowo łatwo pozabijasz obrońców, bo nie będą oni mogli Cię w żaden sposób obejść.
II. Wyrwa w murze <3> - pod osłoną kamuflażu możesz dostać się do bazy przez znajdującą się bardzo blisko Twojej pozycji wyrwę [#368]. Wariant ten wymaga działania w ukryciu, bo wokół roi się od sił wroga. Jeśli czujesz się na siłach, możesz równie dobrze pozabijać wszystkich napotkanych przeciwników - kluczenie pomiędzy budynkami zapewni Ci dobrą osłonę.
III. Woda - wystarczy zejść do wody po prawej stronie, a następnie podpłynąć do bazy i wejść do niej w dowolnym miejscu.
![]() #369
| ![]() #370
|
Bez względu na to, co postanowisz, musisz dostać się do budynku z reflektorem na dachu, [#370] w głębi podstacji. Jeśli posiadasz karabin snajperski, polecam zlikwidowanie z jego pomocą wszystkich widocznych przeciwników - zwłaszcza tych na wieżach [#369] - i to jeszcze zanim opuścisz zielony budynek. Wróg będzie podsyłać posiłki, ale nie w nieskończoność, dlatego wariant ten jest opłacalny. Jeśli zabraknie Ci amunicji możesz wrócić się kilka korytarzy wcześniej do skrzyni lub zabrać naboje bezpośrednio z podstacji (wkrocz tam pod osłoną kamuflażu).
Kiedy w końcu dostaniesz się do budynku, wejdź do znajdującej się tam windy [#371] i wciśnij przycisk. Po chwili zjedziesz na dół.
![]() #371
| ![]() #372
|
Przekieruj zasilanie i wyłącz pułapkę elektromagnetyczną
Idź naprzód jedyną dostępną drogą i załatw stojącego na straży żołnierza. W następnym pomieszczeniu, dookoła którego biegnie metalowa kładka, zauważysz kilku żołnierzy C.E.L.L. patrolujących teren. Nie ma najmniejszego znaczenia w jaki sposób ich załatwisz, grunt, żeby się ich pozbyć.
![]() | Przejdź po metalowej kładce do małego pokoju po drugiej stronie sali. Czytnik z rozmową emailową leży na konsolecie w dobrze widocznym miejscu. |
Wejdź do kolejnej, znacznie mniejszej sali, zgodnie ze wskazaniami markera [#372]. Aby uniknąć wyładowań elektrycznych, kucnij i w tej pozycji przedrzyj się na drugą stronę. Podejdź do skrzynki i pociągnij wajchę [#373], a cała podstacja pogrąży się w ciemnościach.
![]() #373
| ![]() #374
|
Opuść podstację
Włącz nanowizję [#374] i kamuflaż. Wokół zaroi się od przeciwników, którzy będą w stanie Cię wykryć, jeśli wyłączysz maskowanie, więc musisz pozostać w ukryciu. Możesz także pokusić się o eliminowanie napotkanych po kolei rywali (z wizjerem uruchomionym w trybie podczerwieni nie będzie to nawet bardzo trudne), ale lepiej po prostu wydostać się z bazy po cichu.
Przejdź przez drzwi, które otworzyli przeciwnicy, a w kolejnym pomieszczeniu naładuj energię (będziesz zmuszony wyłączyć zarówno nanowizję jak i maskowanie!). Przejdź do następnej komnaty i od razu wkrocz na metalową kładkę schodami po lewej stronie. Ominiesz w ten sposób wrogów patrolujących teren na dole.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





















