Crysis 2: Mroczne serce (2)
Aktualizacja:
![]() #207
| ![]() #208
|
Kiedy uporasz się z podstawowymi jednostkami, przyjdzie czas na Dewastatora. Tutaj wielkiej filozofii nie ma - wykorzystaj działo mikrofalowe, a kiedy skończy się energia, skorzystaj z usług ładunków wybuchowych. Możesz podłożyć plastik lub wykorzystać wyrzutnię rakiet [#207]. Ta ostatnia leży w kontenerze z zapasami <1>.
Wyeliminowawszy wszystkich przeciwników, zbliż się do tuby [#208] i zgodnie z poleceniem Jacoba, wprowadź do niej nanokatalizator. Kiedy operacja zakończy się sukcesem, przejdź <3> do kolejnej części kompleksu przez jaskinię [#209].
Uwaga! Operacja wprowadzenia nanokatalizatorów nie niweluje efektu maskowania Twojego bohatera, co oznacza, że można ją przeprowadzić również w aktywnym kamuflażu. To dobra wskazówka dla tych, którzy wolą pomęczyć się i ominąć obcych, niż wdawać się z nimi w walkę.
![]() #209
| ![]() #210
|
Idź przed siebie jedyną dostępną drogą. Po chwili zobaczysz leżący na ziemi karabin snajperski DSG-1 [#210] - zamień go miejscami ze zużytym działem mikrofalowym. Program poinformuje Cię o nowych opcjach taktycznych, a jedną z propozycji będzie właśnie użycie snajperki z trudno dostępnej dla obcych pozycji <3>. Grzechem byłoby z tego nie skorzystać.
![]() #211
| ![]() #212
|
Podejdź do stanowiska snajperskiego i dokładnie obejrzyj kolejną lokację [#211] - dostępne będą nowe opcje taktyczne. Zlikwuduj wszystkich wrogów znajdujących się w Twoim zasięgu i ruszaj w stronę kolejnego kanału zarodnikowego [#212]. Jeżeli jakieś jednostki Cepidów pozostały na placu boju, to automatycznie skierują się w Twoją stronę. Rozwal ich, a następnie skieruj się do punktu <1>, aby uzupełnić amunicję. Nie omieszkaj zabrać również wyrzutni rakiet JAG - będzie Ci zaraz potrzebna do unicestwienia Dewastatora [#213].
![]() #213
| ![]() #214
|
Zbliż się do tuby i namierz Dewastatora. Kiedy tylko zobaczysz kolosa, spróbuj rozwalić go z dystansu za pomocą wyrzutni JAG. Możesz równie dobrze zakraść się w pobliże stwora i użyć ładunków wybuchowych C4, o ile jeszcze jakieś posiadasz. Metoda jest nieistotna, grunt to zlikwidować zagrożenie. Kiedy przeciwnik pozostanie już mglistym wspomnieniem, podejdź do kanału [#214] i raz jeszcze wprowadź do niego nanokatalizator.
Druga tuba załatwiona, czas pozbyć się trzeciej i zarazem ostatniej. Idź na północ, w kierunku wskazanym przez niebieski marker. Po chwili spod nóg osunie Ci się ziemia. Wejdź na element konstrukcji obcych <4>, stanowiącą naturalny pomost [#215] i przejdź bezpiecznie na drugą stronę.
![]() #215
| ![]() #216
|
Na drodze stanie Ci dwóch Cepidów, tradycyjny Łowca i znacznie od niego wytrzymalszy Piechur [#216]. Zlikwidowanie tego drugiego nie będzie takie proste, bo Cepid korzysta z tarczy ochronnej i trzeba nafaszerować go mnóstwem pocisków, żeby najpierw pozbyć się osłony, a potem samego przeciwnika. Walka do łatwych nie należy, ale też nagroda jest dużo większa. Piechur, który w dalszej części tego poradnika będzie określany przymiotnikiem "bojowy" (na cześć Jednostki Bojowej Cepidów), zostawia po sobie aż 300 nanokatalizatorów.
Kieruj się naprzód zgodnie ze wskazaniami markera [#217]. Po krótkiej wędrówce natkniesz się na skrzynię z amunicją. Skorzystaj z niej, a następnie przejdź jeszcze kilka metrów naprzód. Znów zostaniesz zaatakowany przez obcych, pojawi się również kolejny Bojowy Piechur. Zabij wszystkich wrogów, uważając przy tym, by nie zostać trafionym pociskiem przez stojącego nieopodal Dewastatora.
![]() #217
| ![]() #218
|
Kiedy wszyscy wrogowie przejdą do historii, podejdź do ostatniej już tuby [#218] i wprowadź trzeci nanokatalizator. Czas sprawdzić czy Hargreave się nie pomylił.
Uwaga! Zanim wykonasz zadanie, możesz spróbować pozbyć się zignorowanego wcześniej Dewastatora [#219]. Nie jest to konieczne, ale 500 nanokatalizatorów w końcu piechotą nie chodzi. Jeśli masz jakieś materiały wybuchowe, nie żałuj ich - w tym etapie i tak nie będą Ci już potrzebne.
![]() #219
| ![]() #220
|
Zdobądź próbkę nanokatalizatora
Podejdź do oznaczonej markerem wrogiej budowli [#220] i poczekaj aż automatycznie otworzą się do niej drzwi. Wejdź do środka, walcząc z próbującym Cię wypchać polem energii. Kiedy w końcu uda Ci się dosięgnąć strumienia [#221], na dłuższą chwilę stracisz kontrolę nad swoim bohaterem.
![]() #221
| ![]() #222
|
Po obejrzeniu przerywnika strumień wystrzeli Cię wysoko w górę i wylądujesz na zewnątrz. Alcatraz zacznie zjeżdżać w dół po pochyłej drodze, więc naciśnij szybko klawisz [F], żeby się zatrzymać [#222]. Teraz czeka Cię banalny quick time event. Na ekranie będą pojawiać się klawisze, które należy wciskać by wydostać się na górę. Postępuj zgodnie z zaleceniami, a już wkrótce staniesz na nogi.
Ucieczka przed falą powodziową
Udaj się do śmigłowca, aby się ewakuować
Jacob Hargreave ma dla Ciebie fantastyczne wieści. Wojskowe bombowce wystartowały, co oznacza, że Amerykanie wysadzą tamę zgodnie z planem i zaleją wodą obcych. Jeżeli chcesz przeżyć nieuniknioną powódź, musisz się stąd jak najszybciej ewakuować.
Biegnij jedyną dostępną drogą, czyli na północny-wschód [#223]. Po chwili dotrzesz do tunelu metra, którym dostaniesz się do kolejnej części miasta.
![]() #223
| ![]() #224
|
Wejdź na pokład śmigłowca
Helikopter Hargreave'a stoi na końcu ulicy [#224] - teoretycznie niezbyt daleko, ale i tak nie będziesz w stanie dostać się do niego, choćbyś pobił rekord w sprincie. Nie musisz się zatem spieszyć. Po chwili ogromna fala wody z rozwalonej zapory porwie Cię i przejdziesz do kolejnego etapu.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















