Crysis 2: Oko cyklonu (2)
Aktualizacja:
![]() #375
| ![]() #376
|
Idź cały czas przed siebie. Kiedy z drzwi po drugiej stronie wyjdzie przeciwnik [#375], załatw go po cichu i skieruj się prosto do windy [#376]. Wciśnij przycisk by wyjechać na górę.
Wejdź do stróżowki
Kiedy wyjdziesz z budynku, koniecznie włącz kamuflaż. Nanowizja nie będzie Ci natomiast potrzebna, wyspa jest wystarczająca dobrze oświetlona, by poradzić sobie bez niej. Jeżeli masz na to ochotę, możesz wdać się w walkę z wrogami, ale lepiej po prostu skręcić w lewo i okrążyć budynek, w którym przed chwilą wyłączyłeś prąd. Po chwili zobaczysz bramę, która pozwoli Ci opuścić teren podstacji [#377].
![]() #377
| ![]() #378
|
Idź przed siebie, aż do oznaczonej niebieskim markerem stróżówki [#378]. Kiedy będziesz próbować przejść przez bramę, Lockhart chytrze uwięzi Cię w środku. Na szczęście z pomocą przyjdzie Hargreave. Twój mentor otworzy drzwi do sąsiedniego pomieszczenia i każe Ci się w nim schować [#379]. Skorzystaj z tej rady, dozbrój i poczekaj aż do środka wejdą żołnierze wroga.
![]() | W otwartym przez Hargreave'a pomieszczeniu, tuż obok skrzyni z amunicją, leży kolejny nieśmiertelnik. |
![]() #379
| ![]() #380
|
Zlikwiduj komandora Lockharta
Wrogowie przejdą do frontalnego ataku. Zlikwiduj wszystkich nacierających przeciwników, w międzyczasie eliminując strzelców siedzących w wieżach za pomocą karabinu snajperskiego. Lockhart rzuci do walki całkiem sporą armię, ale jeśli będziesz systematycznie eliminować rywali, ofensywa wyraźnie osłabnie. Jeśli zabraknie Ci amunicji, uzupełnij ją w pomieszczeniu, które otworzył wcześniej Hargreave. Niegłupim pomysłem będzie też zabranie ciężkiego karabinu maszynowego z samochodu, który zaparkował przed bramą.
Włącz kamuflaż i zacznij powoli przesuwać się w kierunku budynku [#380] okupowanego przez Lockharta. Zatocz szeroki łuk i uważaj, by nie oberwać którymś z granatów L-TAG. Po chwili dotrzesz do schodów [#381]. Wejdź powoli na górę, zlikwiduj karabinem snajperskim żołnierza obsługującego karabin maszynowy, włącz ponownie kamuflaż, a następnie wkrocz do siedziby komandora [#382].
![]() #381
| ![]() #382
|
Idź przed siebie. Kiedy wyjdziesz po schodach na piętro, gra automatycznie zapisze stan gry. Włącz pancerz i kopnij z całej siły w drzwi. Będziesz świadkiem krótkiej scenki, w której Alcatraz chwyci Lockharta za gardło [#383]. Kiedy na ekranie pojawi się odpowiedni komunikat, wyrzuć komandora przez okno, wciskając podany klawisz.
![]() #383
| ![]() #384
|
![]() | W pomieszczeniu, w którym przebywał Lockhart, znajduje się czytnik z rozmową emailową. Znajdziesz go na jednej z konsolet. |
Wejdź do ośrodka Pryzmatu i odszukaj Hargreave'a
W okolicy pojawią się kolejni wrogowie, którzy zaczną ostrzeliwać Twoją pozycję. Dopóki nie wyściubisz nosa poza pokój dowodzenia, będziesz bezpieczny - nanoszkło w pełni chroni przed pociskami [#384]. Nie możesz jednak tutaj tkwić wiecznie, dlatego rozwal po kolei wszystkich żołnierzy (możesz do tego celu użyć karabinu maszynowego przytwierdzonego do barierki), a następnie opuść budynek.
![]() #385
| ![]() #386
|
Zacznij kierować się na wschód, eliminując kolejnych żołnierzy C.E.L.L. Przejdź przez bramę [#385] prowadzącą do ośrodka Pryzmatu i lawirując pomiędzy kontenerami oraz naczepą ciężarówki zlikwiduj ostatnich obrońców. Podejdź do oznaczonych niebieskich markerem drzwi [#386] i użyj swojej supersiły, żeby je otworzyć.
Na dalsze wydarzenia nie będziesz już mieć żadnego wpływu, bo impuls elektromagnetyczny dezaktywuje Twój kombinezon. Najwyraźniej zostałeś zdradzony przez Hargreave'a, który wciągnął Cię w pułapkę.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














