Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
Aktualizacja:
![]() #317
| ![]() #318
|
Wciśnij przycisk otwierający drzwi do garażu [#317] i wyjdź z budynku, by móc swobodnie dostać się na teren podziemnego parkingu [#318]. Na najbliższym słupie zobaczysz ładunek wybuchowy [#319] - jeden z trzech, który musisz uruchomić. Wszystkie bomby są oznaczone niebieskimi markerami.
![]() #319
| ![]() #320
|
Parking nie jest chroniony przez obcych, więc chwilowo nie musisz martwić się o przeżycie. Po uaktywnieniu pierwszego ładunku, skieruj się w głąb garażu, by uruchomić drugi [#320]. Teraz zejdź piętro niżej po jednym z dwóch pochyłych zjazdów. Trzeci i zarazem ostatni detonator [#321] znajduje się kilkanaście metrów dalej. Czas zwiewać.
![]() #321
| ![]() #322
|
Oddal się na bezpieczną odległość
O ile samo uruchamianie detonatorów przebiegło bezproblemowo, tak ucieczka będzie mniej komfortowa. W parkingu szybko zgaśnie światło, a w okolicy pojawią się obcy. Możesz ich zignorować, biegnąc do wyjścia na złamanie karku lub zabić z wykorzystaniem nanowizji - Twój wybór. Ważne jest to, żeby wyjść z podziemnego parkingu w jednym kawałku tą samą drogą, którą tu przyszedłeś [#322].
Gdy wyjdziesz na ulicę, natychmiast skieruj się na zachód. Nieopodal grasuje Dewastator, ale możesz go ominąć szerokim łukiem, kompletnie ignorując zagrożenie. Z pozostałymi obcymi już tak łatwo nie pójdzie. Grupa Piechurów wyląduje w okolicy knajpki Suburban Chronicles. Załatw ich, żeby zapewnić sobie święty spokój i kieruj się w ustalonym wcześniej kierunku.
Znajdź sierżanta Torresa
Kiedy zbliżysz się do mostu [#323], gra uruchomi kolejne zadanie. Musisz odnaleźć sierżanta Torresa, który przebywa w budynku Nakanwa na zachodzie. Idź więc w tamtą stronę, likwidując wszystkich obcych jacy staną Ci na drodze.
![]() #323
| ![]() #324
|
Ocal Central Station
Podnieś przekaźnik
Wejdź do budynku przez którąś z wyrw w ścianie [#324] i zabij przebywającego w środku Piechura. Sierżant Torres znajduje się na drugim piętrze, co oznacza, że musisz w jakiś sposób dostać się wyżej. Znajdź szyby wind w labiryncie korytarzy [#325] i otwórz drzwi od lewej kabiny.
![]() #325
| ![]() #326
|
Wejdź do środka i przedostań się do sąsiedniego szybu, skacząc na dach drugiej kabiny. Spójrz w górę, a bez trudu zauważysz położone nieco wyżej otwarte drzwi [#326]. Wykorzystaj je, by dostać się na piętro, a następnie namierz zwłoki sierżanta Torresa [#327]. Gdy zbliżysz się do nieżyjącego już niestety oficera, Alcatraz automatycznie podniesie przekaźnik. Gra uruchomi efektowny przerywnik filmowy. Budynek Onyx przejdzie do historii, podobnie zresztą jak jeden z Dewastatorów, który omal Cię nie zabił.
![]() #327
| ![]() #328
|
Broń Central Station
Wróc do terminala
Wygrałeś bitwę, ale wojna trwa w najlepsze. Musisz jak najszybciej dostać się w pobliże stacji kolejowej. Wróć na most i zacznij podążać naprzód w kierunku północno-zachodnim [#328]. W miejscu, gdzie wiadukt zawalił się, napotkasz kilku obcych. Zlikwiduj ich jak najszybciej i kontynuuj wędrówkę w stronę dworca.
Zabezpiecz wejście
Kiedy dotrzesz na miejsce, żołnierze poinformują Cię o obecności Dewastatora - będzie on zmierzać w kierunku stacji jedną z dolnych ulic [#329]. Wykorzystaj fakt, że znajdujesz się wyżej od śmiertelnie niebezpiecznego monstrum i obsyp go ładunkami wybuchowymi C4 lub granatami, w zależności od tego, co zostało w Twoim arsenale. Zabicie stwora nie powinno Ci nastręczyć większych trudności.
![]() #329
| ![]() #330
|
Wróć do terminala
Po zlikwidowaniu Dewastatora zejdź na znajdującą się niżej ulicę i zabierz 500 jednostek nanokatalizatorów. Aby ukończyć misję, wejdź na teren dworca przez zlokalizowane tuż obok i oznaczone niebieskim markerem drzwi [#330].
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














