Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
Aktualizacja:
Zniszcz śmigłowiec bojowy C.E.L.L.
Po unicestwieniu sprzętu wrogowie zorientują się, że znajdujesz się w budynku. Do doków zostanie wysłany śmigłowiec, który zacznie krążyć wokół ostatniego piętra i ostrzeliwać Twoją pozycję. Starcie z helikopterem podzielone jest na trzy fazy:
I. W śmigłowcu siedzi dwóch strzelców - w tej części batalii musisz pozbyć się pierwszego z nich [#115]. Nie ma większego znaczenia, której broni użyjesz do wykonania zadania, może to być zarówno zwykły pistolet maszynowy, jak i karabin snajperski (stoi obok). Ważne jest to, żeby trafić oponenta. Kiedy wróg spadnie do rzeki, helikopter na chwilę oddali się, a do walki wkroczą pozostali żołnierze. Część z nich przyjedzie windą, pozostali spuszczą się na linach z dachu. Uważnie obserwuj ten ostatni [#116] i załatw wszystkich przeciwników próbujących atakować Cię z góry. Przytargany z dołu karabin maszynowy okaże się bardzo pomocny.
![]() #115
| ![]() #116
|
II. W kolejnej fazie śmigłowiec powróci, ale tym razem zbliży się on z drugiej strony, a do akcji wkroczy pozostały przy życiu strzelec. Czeka Cię powtórka z rozrywki: poczekaj na dogodny moment, a potem ostrzelaj pokład z dowolnej broni. Kiedy przeciwnik wpadnie do rzeki, helikopter znów wycofa się, a do sali wkroczą kolejni żołnierze. Rozwal wszystkich wrogów, jacy staną Ci na drodze.
![]() #117
| ![]() #118
|
III. Na niebie znów pojawi się śmigłowiec, ale tym razem jego pilot przestanie przebierać w środkach. W Twoim kierunku będą odpalane pociski rakietowe. Szybko wycofaj się do tyłu, by uniknąć uderzenia i podnieś upuszczoną przez jednego z przeciwników wyrzutnię rakiet JAG [#117] (jeżeli masz kłopot z jej zlokalizowaniem, odpal wizjer i sprawdź opcje taktyczne - pierwsza z nich <1> wskazywać będzie broń). Namierz helikopter [#118] i wystrzel. Jeśli nie trafisz, możesz skorzystać z usług karabinu maszynowego, bądź jakiekolwiek innej broni - walka potrwa co prawda dłużej, ale w końcu uda Ci się ściągnąć maszynę, o ile oczywiście nie dasz się przy tym zabić. Przetrwanie będzie łatwiejsze, jeżeli schowasz się za ścianą i tam przeczekasz wybuchy.
Uszkodzony helikopter zacznie pikować i po chwili wpadnie z wielkim hukiem do sali, w której się znajdujesz [#119]. Nie zdarzyło mi się ani razu przy tym zginąć, ale na wszelki wypadek wycofaj się do tyłu. To wszystko.
![]() #119
| ![]() #120
|
![]() | Śmigłowiec wpadnie do środka i zatrzyma się piętro niżej. Zejdź na dół i sprawdź skrzynie stojące pod ścianą. Na jednej z nich leży nowojorska pamiątka. |
Spotkaj się z Natanem Gouldem
Śmigłowiec wyrwie efektowną dziurę w podłodze [#120]. Zeskocz piętro niżej i skieruj się do otwartych drzwi, które doprowadzą Cię na klatkę schodową. Zejdź na dół i odstrzel kłódkę przytrzymującą metalową klapę [#121]. Skorzystaj z otworu by wydostać się na zewnątrz.
![]() #121
| ![]() #122
|
Znajdź najbliższe schody [#122] i z ich pomocą dostań się do kolejnego budynku. Tutaj wdrap się na górę i przejdź po żółtym ramieniu zniszczonego dźwigu [#123] na zaporę. Idź cały czas przed siebie na północ. Po chwili znajdziesz się w pobliżu wieżowca [#124], gdzie ukrywa się Nathan Gould.
![]() #123
| ![]() #124
|
Zlikwiduj znajdujących się w okolicy żołnierzy w wybrany przez siebie sposób, a następnie zbliż się do budynku. Drzwi są zamknięte na kłódkę [#125], ale to żaden problem - odstrzel ją, a następnie wykonaj kopniaka. Zwiedź nieduży hol i znajdź windę [#126]. Kiedy dotrzesz na miejsce, skontaktuje się z Tobą Gould i pośle kabinę na dół. Oczywiście wejdź do środka.
![]() #125
| ![]() #126
|
Kiedy dotrzesz na górę, Gould zajmie się Tobą. Idź posłusznie za mężczyzną i usiądź na wskazanej przez niego "kołysce" [#127], by zbadać kombinezon. Chwilę później odzyskasz kontrolę nad bohaterem, a Twój rozmówca przejdzie do kolejnego pomieszczenia. Ty uczyń to samo.
![]() #127
| ![]() #128
|
![]() | W drugim pokoju znajduje się nieśmiertelnik - znajdziesz go na półce w pobliżu teleskopu. Wykorzystaj chwilę podczas monologu Goulda, by go podnieść. |
Gould rozpocznie dłuższą pogawędkę. W pewnym momencie zostanie ona brutalnie przerwana przez żołnierzy C.E.L.L., którzy ostrzelają mieszkanie. Mężczyzna otworzy drzwi prowadzące na korytarz [#128]. Czas się wykazać.
Chroń Goulda i ucieknij
Zlikwiduj oddział C.E.L.L.
Włącz kamuflaż i poczekaj, aż jeden z wrogów otworzy drzwi i wyjdzie na korytarz [#129]. Przeciwnik zacznie kierować się w Twoją stronę. Szybko schowaj się w kabinie windy, a gdy żołnierz zbliży się do Ciebie, załatw go po cichu. Teraz zajmij się pozostałymi oponentami, którzy zgromadzili się w mieszkaniu. To, w jaki sposób to zrobisz, nie ma większego znaczenia. Grunt, żeby wszyscy zostali zabici.
![]() #129
| ![]() #130
|
Zgodnie ze wskazaniami markera podejdź teraz do okna [#130]. Gra uruchomi oskryptowaną scenkę, w której jeden z przeciwników wyrzuci Cię przez okno. Twarde lądowanie zakończy zmagania na tym etapie.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















