Crysis 2: Awaria zasilania
Aktualizacja:
Awaria zasilania
Mimo ataku Cepidów w poprzedniej misji, operacja mająca na celu ewakuację cywilów jest kontynuowana. Po przymusowej ucieczce ze stacji kolejowej wojsko decyduje się wyznaczyć kolejny punkt zborny - jest nim jeden z najbardziej znanych placów w Nowym Jorku - Times Square.
Broń strefy ewakuacji powietrznej
Dołącz do marines na Times Square
Po rozpoczęciu misji od razu skieruj się na południowy-wschód. Kiedy dotrzesz do ulicy, natychmiast skręć w prawo. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do nie pilnowanego przez nikogo punktu kontrolnego [#345]. Przejdź przez bramę i podążaj naprzód.
![]() | Na prawo od bramy wyznaczającej punkt kontrolny stoi niewielki, spowity w mroku budynek. Wejdź do środka i zbadaj pomieszczenie, a znajdziesz kluczyki. |
![]() | Po przejściu przez punkt kontrolny skręć w lewo i wejdź do zdewastowanej knajpki (Sandwich Bar). Pamiątka leży w jednym z jej pomieszczeń, obok kasy. |
![]() #345
| ![]() #346
|
To już ostatnie chwile spokoju. Gdy zbliżysz się do Times Square [#346], zauważysz żołnierzy, którzy próbują odeprzeć atak kosmitów. Sprawdź za pomocą wizjera dostępne opcje taktyczne i zeskocz na plac. Czas pomóc Amerykanom.
Odeprzyj atak Cepidów
Walka nie będzie ani łatwa, ani krótka. Oprócz Piechurów, wrogie dowództwo wystawi też do potyczki jednego Dewastatora. W wykończeniu tego powolnego, ale za to uzbrojonego po zęby stwora pomogą Ci ładunki wybuchowe C4 (do zdobycia w małej budce na środku placu <1>) lub ciężki karabin maszynowy <2>, umieszczony na piętrze jedynego "otwartego" w tym rejonie budynku [#347].
![]() #347
| ![]() #348
|
Kolejni wrogowie będą Cię atakować falami z południowego-zachodu. Najlepszą taktyką obrony jest zajęcie miejsca za barykadą na środku placu [#348] i likwidowanie przeciwników z małej odległości, gdy Ci zbliżą się do umocnień. W przeżyciu na placu boju pomoże Ci kolejny CKM, który przymocowany jest do jednej z zasłon. Istotne jest również to, że obok stoi ciężarówka z amunicją, pozwalającą uzupełniać naboje do zwykłych pukawek.
Po zniszczeniu kilku grup Cepidów na Times Square nagle zgaśnie światło. Wykorzystaj chwilę spokoju, by odpowiednio się dozbroić i poczekaj na dalszy rozwój wypadków.
![]() #349
| ![]() #350
|
Wrogowie uderzą po raz kolejny - wśród kosmitów znajdzie się nawet Bojowy Piechur. Zlikwiduj jak najszybciej wszystkich rywali, pomagając sobie przy tym nanowizją [#349]. Kiedy uda Ci się wyjść cało z tego starcia, obcy rzucą do walki swoją broń ostateczną - Pulsara [#350] - w towarzystwie innych, mniejszych jednostek.
To będzie już Twoje trzecie spotkanie z mechem - wiesz już zatem, że najlepszą metodą na uniknięcie śmierci z rąk maszyny, jest wykorzystanie kamuflażu. Krąż dookoła umieszczonej na środku placu budy i likwiduj kolejnych rywali, uważając przy tym, by nie zostać namierzonym przez Pulsara. Dopiero gdy pozbędziesz się wszystkich Łowców i Piechurów, przejdź do dania głównego.
Wykorzystaj kamuflaż żeby zdobyć niezbędny oręż do walki z Pulsarem, a następnie uderz w niego najmocniejszymi środkami zagłady - najlepiej ładunkami wybuchowymi C4 i rakietami z wyrzutni. Atak przyniesie należyty efekt i po chwili mech przejdzie do historii [#351].
![]() #351
| ![]() #352
|
Dokonaj ewakuacji z płk. Barclayem
Wraz ze zniszczeniem Pulsara, obcy przestaną atakować Times Square. Zlokalizuj niewielki budynek w pobliżu miejsca, gdzie stawiałeś opór wrogom i skorzystaj z drzwi [#352], przepychając się tuż obok stojącego w nich żołnierza. Za nimi kryje się lądowisko, gdzie czekają transportowce VTOL.
![]() | Na wschód od samolotów znajduje się samotna ciężarówka, a obok niej nieduży stolik. Przyjrzyj się temu ostatniemu, a dostrzeżesz nieśmiertelnik. |
![]() #353
| ![]() #354
|
Żołnierze powoli wycofują się z miasta, ostatni transportowiec [#353] czeka na największego bohatera, czyli Ciebie. Jak to jednak zwykle bywa, nie dane Ci będzie wydostać się z tego piekła. Z pułkownikiem Barcalyem skontaktuje się Jacob Hargreave i przekona oficera, że bardziej przydasz się tutaj, na miejscu.
Dokonaj sabotażu iglicy obcych
Na lądowisku pojawi się iglica obcych. Zgodnie z poleceniem Hargreave'a zbliż się do dużego otworu , zlokalizowanego u podstawy konstrukcji [#354] i wejdź do środka. Stracisz kontrolę nad bohaterem, ale za to będziesz mógł przez chwilę zobaczyć jak nanokombinezon Alcatraza w kontakcie z nanokatalizatorami z łatwością niszczy Cepidów.
![]() #355
| ![]() #356
|
Przerywnik zakończy się wyrzuceniem żołnierza na ulicę. Zgodnie z zaleceniem gry uruchom trzykrotnie defibrylator [#355]. Po chwili Alcatraz odzyska przytomność, ale nie będzie w stanie podnieść się o własnych siłach. Jakby tego było mało, do ataku ruszy uszkodzony w wyniku wcześniejszego ataku Pulsar. Wykonuj polecenia wyświetlane na ekranie, aby dostać się do wiszącego nad Tobą transportowca [#356]. W ostatniej chwili dosięgniesz klapy od ładowni i odlecisz w siną dal.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi
Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
Nareszcie mądry komentarz :)
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:
a na co nam te kluczyki???????????????????????
Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:
Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)
JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















