Crysis 2: Awaria zasilania
Aktualizacja:
Awaria zasilania
Mimo ataku Cepidów w poprzedniej misji, operacja mająca na celu ewakuację cywilów jest kontynuowana. Po przymusowej ucieczce ze stacji kolejowej wojsko decyduje się wyznaczyć kolejny punkt zborny - jest nim jeden z najbardziej znanych placów w Nowym Jorku - Times Square.
Broń strefy ewakuacji powietrznej
Dołącz do marines na Times Square
Po rozpoczęciu misji od razu skieruj się na południowy-wschód. Kiedy dotrzesz do ulicy, natychmiast skręć w prawo. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do nie pilnowanego przez nikogo punktu kontrolnego [#345]. Przejdź przez bramę i podążaj naprzód.
![]() | Na prawo od bramy wyznaczającej punkt kontrolny stoi niewielki, spowity w mroku budynek. Wejdź do środka i zbadaj pomieszczenie, a znajdziesz kluczyki. |
![]() | Po przejściu przez punkt kontrolny skręć w lewo i wejdź do zdewastowanej knajpki (Sandwich Bar). Pamiątka leży w jednym z jej pomieszczeń, obok kasy. |
![]() #345
| ![]() #346
|
To już ostatnie chwile spokoju. Gdy zbliżysz się do Times Square [#346], zauważysz żołnierzy, którzy próbują odeprzeć atak kosmitów. Sprawdź za pomocą wizjera dostępne opcje taktyczne i zeskocz na plac. Czas pomóc Amerykanom.
Odeprzyj atak Cepidów
Walka nie będzie ani łatwa, ani krótka. Oprócz Piechurów, wrogie dowództwo wystawi też do potyczki jednego Dewastatora. W wykończeniu tego powolnego, ale za to uzbrojonego po zęby stwora pomogą Ci ładunki wybuchowe C4 (do zdobycia w małej budce na środku placu <1>) lub ciężki karabin maszynowy <2>, umieszczony na piętrze jedynego "otwartego" w tym rejonie budynku [#347].
![]() #347
| ![]() #348
|
Kolejni wrogowie będą Cię atakować falami z południowego-zachodu. Najlepszą taktyką obrony jest zajęcie miejsca za barykadą na środku placu [#348] i likwidowanie przeciwników z małej odległości, gdy Ci zbliżą się do umocnień. W przeżyciu na placu boju pomoże Ci kolejny CKM, który przymocowany jest do jednej z zasłon. Istotne jest również to, że obok stoi ciężarówka z amunicją, pozwalającą uzupełniać naboje do zwykłych pukawek.
Po zniszczeniu kilku grup Cepidów na Times Square nagle zgaśnie światło. Wykorzystaj chwilę spokoju, by odpowiednio się dozbroić i poczekaj na dalszy rozwój wypadków.
![]() #349
| ![]() #350
|
Wrogowie uderzą po raz kolejny - wśród kosmitów znajdzie się nawet Bojowy Piechur. Zlikwiduj jak najszybciej wszystkich rywali, pomagając sobie przy tym nanowizją [#349]. Kiedy uda Ci się wyjść cało z tego starcia, obcy rzucą do walki swoją broń ostateczną - Pulsara [#350] - w towarzystwie innych, mniejszych jednostek.
To będzie już Twoje trzecie spotkanie z mechem - wiesz już zatem, że najlepszą metodą na uniknięcie śmierci z rąk maszyny, jest wykorzystanie kamuflażu. Krąż dookoła umieszczonej na środku placu budy i likwiduj kolejnych rywali, uważając przy tym, by nie zostać namierzonym przez Pulsara. Dopiero gdy pozbędziesz się wszystkich Łowców i Piechurów, przejdź do dania głównego.
Wykorzystaj kamuflaż żeby zdobyć niezbędny oręż do walki z Pulsarem, a następnie uderz w niego najmocniejszymi środkami zagłady - najlepiej ładunkami wybuchowymi C4 i rakietami z wyrzutni. Atak przyniesie należyty efekt i po chwili mech przejdzie do historii [#351].
![]() #351
| ![]() #352
|
Dokonaj ewakuacji z płk. Barclayem
Wraz ze zniszczeniem Pulsara, obcy przestaną atakować Times Square. Zlokalizuj niewielki budynek w pobliżu miejsca, gdzie stawiałeś opór wrogom i skorzystaj z drzwi [#352], przepychając się tuż obok stojącego w nich żołnierza. Za nimi kryje się lądowisko, gdzie czekają transportowce VTOL.
![]() | Na wschód od samolotów znajduje się samotna ciężarówka, a obok niej nieduży stolik. Przyjrzyj się temu ostatniemu, a dostrzeżesz nieśmiertelnik. |
![]() #353
| ![]() #354
|
Żołnierze powoli wycofują się z miasta, ostatni transportowiec [#353] czeka na największego bohatera, czyli Ciebie. Jak to jednak zwykle bywa, nie dane Ci będzie wydostać się z tego piekła. Z pułkownikiem Barcalyem skontaktuje się Jacob Hargreave i przekona oficera, że bardziej przydasz się tutaj, na miejscu.
Dokonaj sabotażu iglicy obcych
Na lądowisku pojawi się iglica obcych. Zgodnie z poleceniem Hargreave'a zbliż się do dużego otworu , zlokalizowanego u podstawy konstrukcji [#354] i wejdź do środka. Stracisz kontrolę nad bohaterem, ale za to będziesz mógł przez chwilę zobaczyć jak nanokombinezon Alcatraza w kontakcie z nanokatalizatorami z łatwością niszczy Cepidów.
![]() #355
| ![]() #356
|
Przerywnik zakończy się wyrzuceniem żołnierza na ulicę. Zgodnie z zaleceniem gry uruchom trzykrotnie defibrylator [#355]. Po chwili Alcatraz odzyska przytomność, ale nie będzie w stanie podnieść się o własnych siłach. Jakby tego było mało, do ataku ruszy uszkodzony w wyniku wcześniejszego ataku Pulsar. Wykonuj polecenia wyświetlane na ekranie, aby dostać się do wiszącego nad Tobą transportowca [#356]. W ostatniej chwili dosięgniesz klapy od ładowni i odlecisz w siną dal.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















