Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
Aktualizacja:
Szczur doświadczalny
Przedostań się do magazynu
Zniszcz informacje o miejscu pobytu Goulda
Zmagania rozpoczniesz na piętrze budynku, do którego dotarłeś w poprzedniej misji. Zgodnie z sugestią gry uruchom kamuflaż i zbliż się do wybitego okna. Rozejrzyj się dokładnie po okolicy i sprawdź dostępne opcje taktyczne [#105]. Twoim celem jest duży magazyn po drugiej stronie doku.
![]() #105
| ![]() #106
|
Przy odrobinie wysiłku można dostać się na miejsce pod osłoną kamuflażu - na zachodzie jest droga [#106], która pozwoli Ci przejść na jej drugi koniec bez wzbudzania podejrzeń, a stojące na ulicy samochody i ciężarówki zapewnią osłonę podczas regeneracji energii. Lepiej jednak zastosować wariant siłowy, zwłaszcza, że masz ku temu odpowiednie warunki. Już za chwilę zdobędziesz karabin snajperski DSG-1, a okno, z którego spoglądasz na okolicę, stanowi doskonały punkt do ostrzeliwania wrogów.
![]() | Wejdź na położoną na zachodzie drogę i omijając porzucone auta, przesuń się na jej koniec. Na końcu trasy leży martwy żołnierz, a obok niego kluczyki do samochodu. |
![]() #107
| ![]() #108
|
Pamiętając o włączonym kamuflażu zejdź na dół i po cichu zlikwiduj <3> stojącego tu piechura [#107]. Zabierz mu karabin snajperski i natychmiast wróć na górę. Rozpocznij likwidację żołnierzy, pamiętając by najpierw pozbyć się tych stojących najbliżej [#108], natomiast później zajmij się wojskiem nadbiegającym z centralnej części doku. Do niszczenia większych grup wykorzystuj rozstawione tu i ówdzie beczki. Jeżeli zabraknie Ci amunicji, włącz kamuflaż i zejdź na dół do małej budki [#109]. W środku znajduje się skrzynka z nabojami.
![]() #109
| ![]() #110
|
W dokach możesz pobawić się również w myśliwego. Plansza nadaje się doskonale do polowania na przeciwników, bo znajdziesz tu dużo miejsc pozwalających się schować, jest też woda, którą można wykorzystać do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jeśli zdecydujesz się na łowy, warto wziąć pod uwagę opcje taktyczne. W okolicy znajduje się spora liczba zielonych beczek [#110], z których po trafieniu zaczną wydobywać się kłęby dymu <4>. Gra pozwala także oznaczyć markerem pomost, idealnie nadający się do wyjścia z wody <2>.
Bez względu na to, który wariant wybierzesz, musisz się dostać do położonego na środku doku budynku <1> - jeżeli tego nie zrobisz, będą z niego na okrągło wybiegać żołnierze. Kiedy wejdziesz do środka, program zaliczy checkpoint, zachowujący dotychczasowe dokonania.
![]() #111
| ![]() #112
|
Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, w końcu dotrzesz do magazynu [#111]. Parter kontroluje niewielka grupa żołnierzy - ich wyeliminowanie nie powinno sprawić Ci większych trudności. Zlikwidowawszy wszystkich przeciwników, koniecznie zabierz ze sobą ciężki karabin maszynowy [#112] i wejdź do windy [#113]. Kabina zamknie się automatycznie, a Ty pojedziesz na ostatnie piętro budynku.
![]() | Zanim wyjedziesz na górę, sprawdź pomieszczenie zlokalizowane obok zachodniego wejścia do budynku. Na stoliku znajdziesz czytnik z rozmową emailową. |
![]() #113
| ![]() #114
|
U góry przebywa trzech żołnierzy - zabij ich w dowolny sposób. Kiedy uporasz się z rywalami, podejdź do oznaczonej niebieskim markerem szafy [#114]. Poślij serię z karabinu w kierunku komputera, a zostanie on zniszczony.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany549081 Konsul
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
BFHDVBfd Generał
Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)
zanonimizowany815557 Junior
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
zanonimizowany605701 Junior
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
zanonimizowany902045 Junior
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Batrix2070 Junior
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
pawels25811141720232629323538 Junior
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












