10 zakończeń gier, które zszokowały graczy
Czasem słaba gra z taką sobie fabułą nagle staje się najbardziej niesamowitym dziełem, w jakie ostatnio graliśmy. Wszystko może zmienić niezwykłe zakończenie opowiadanej historii. Oto 10 tych najbardziej szokujących!
Spis treści
- 10 zakończeń gier, które zszokowały graczy
- „Byłbyś łaskaw...?” – BioShock
- „Jeśli prawdzie nie da się zaprzeczyć, kreujesz swoją własną” – Spec Ops: The Line
- „Nie zapuszczaj włosów” – The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One
- „Cena, jaką za to zapłacisz, może być wielka” – Shadow of the Colossus
- Gdzie diabeł nie może... – Metroid
- Nazywam się Snake, Snake... a zaraz, nie... – Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
- „Promieniowała furią” – Braid
- „Trzymałem go za rękę, gdy tonął” – Heavy Rain
- Dołącz do mnie, do... jakieś strony Mocy! – Star Wars: Knights of the Old Republic
„Promieniowała furią” – Braid
- Rok produkcji: 2009
- Gatunek: platformówka 2D
- Oceny w serwisie Metacritic: 93/100 (recenzenci), 7,8/10 (gracze)
Zaskakujące zakończenia nie są domeną wyłącznie dużych gier wysokobudżetowych. Ciekawą fabułę ze świetnym finałem można stworzyć niezależnie od skali przedsięwzięcia. Dobry przykład stanowi tu platformówka Braid. Jest tutaj okrutny rycerz, jest biedna księżniczka i my – samotny bohater, który przecież musi uratować niewiastę i pokonać przeciwnika. Pędzimy więc przez poziomy, manipulując czasem oraz skacząc tu i tam, aby ocalić dziewczynę w jednej z miliona podobnych opowieści. Wydaje nam się, że jedynie zagadki wyjątkowo udały się twórcom. Są one bowiem naprawdę pomysłowe.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie