10 zakończeń gier, które zszokowały graczy
Czasem słaba gra z taką sobie fabułą nagle staje się najbardziej niesamowitym dziełem, w jakie ostatnio graliśmy. Wszystko może zmienić niezwykłe zakończenie opowiadanej historii. Oto 10 tych najbardziej szokujących!
Spis treści
- 10 zakończeń gier, które zszokowały graczy
- „Byłbyś łaskaw...?” – BioShock
- „Jeśli prawdzie nie da się zaprzeczyć, kreujesz swoją własną” – Spec Ops: The Line
- „Nie zapuszczaj włosów” – The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One
- „Cena, jaką za to zapłacisz, może być wielka” – Shadow of the Colossus
- Gdzie diabeł nie może... – Metroid
- Nazywam się Snake, Snake... a zaraz, nie... – Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
- „Promieniowała furią” – Braid
- „Trzymałem go za rękę, gdy tonął” – Heavy Rain
- Dołącz do mnie, do... jakieś strony Mocy! – Star Wars: Knights of the Old Republic
„Nie zapuszczaj włosów” – The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One
- Rok produkcji: 2012
- Gatunek: przygodówka point-and-click
- Oceny w serwisie Metacritic: 94/100 (recenzenci), 8,8/10 (gracze)
Widzieliśmy to wcześniej w serialach telewizyjnych – w Grze o tron i w The Walking Dead, ale w 2012 roku oglądaliśmy dopiero ich początkowe sezony i efekt wciąż jeszcze szokował. Mowa oczywiście o powszechnej w tych cyklach zasadzie „anyone can die”, czyli „każdy może zginąć” – nawet ten ulubiony, pozytywny bohater. W grach coś takiego było nie do pomyślenia. Najwyżej księżniczka mogła czekać w innym zamku lub po prostu wczytywało się kolejne życie, zapisany save.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie