Dziś piszemy m.in. o premierze karcianki Spellweaver, zawartości bogatego wydania pudełkowego Layers of Fear na PC, patchu 1.0.1 z nową mapą do Homeworld: Deserts of Kharak i o anulowaniu crowdfundingowego projektu Ant Simulator z powodu przepuszczenia budżetu przez twórców na głupoty. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wczoraj miała miejsce premiera gry Spellweaver – funkcjonującej w modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play) karcianki fantasy, za której stworzeniem stoi niezależne bułgarskie studio Dream Reactor. Tytuł dostępny jest na Steamie. Wyróżniają go cechy takie jak nacisk na warstwę strategiczną/taktyczną w rozgrywce (bez przesadnego wydłużania meczów), podział kart na sześć aspektów, które można ze sobą swobodnie łączyć, czy rozwój bohaterów stojących na czele talii.
Studio Blackbird Interactive wypuściło pierwszą łatkę do RTS-a Homeworld: Deserts of Kharak, opatrzoną numerem 1.0.1. Znalazła się w niej nowa zawartość w postaci dodatkowej mapy do rozgrywek wieloosobowych, nazwanej „The Boneyard”. Oprócz tego wyeliminowano kilka błędów i poprawiono balans jednostek. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.
Firma Techland przedstawiła szczegóły na temat ekskluzywnego polskiego wydania pudełkowego gry Layers of Fear, czyli pierwszoosobowego horroru od studia Bloober Team. Edycja Konesera będzie dostępna tylko dla wersji PC, a w jej skład oprócz samej gry wejdzie artbook, plakat oraz cyfrowy soundtrack i fankit (poniżej zamieszczamy wizualizację pakietu). Wydanie to będzie kosztowało 59,99 zł. Layers of Fear wyjdzie 16 lutego na PC, PS4 i XOne.
Ant Simulator został zapowiedziany przez studio ETeeski w 2014 roku i miał być realistycznym symulatorem mrówki, powstającym z myślą o PC i PS4. Piszemy „miał być”, gdyż produkcja została anulowana (dzięki, VentureBeat). Wiadomość tę przekazał programista Eric Tereshinski w filmiku na YouTube, informując o swojej rezygnacji z pracy w zespole po tym, jak odkrył, że pieniądze przeznaczone na stworzenie Ant Simulatora zostały przepuszczone przez jego kolegów na alkohol, striptizerki i inne „uciechy”. Jednak historia ta może nie byłaby warta wzmianki, gdyby nie fakt, że budżet omawianej gry w dużej mierze pochodził z finansowania społecznościowego. Na szczęście mowa tu o kwocie raczej nie większej niż kilkanaście tysięcy dolarów.
Ostatnimi czasy panowała cisza w temacie gry Mirror’s Edge Catalyst, ale wygląda na to, że niebawem ulegnie to zmianie. Studio DICE opublikowało na swoim twitterowym profilu poniższą grafikę, zapowiadając, że nowych materiałów z drugiej odsłony przygód Faith możemy spodziewać się jeszcze w tym tygodniu.

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
…jak również najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.