Wyszukiwarka gier
Mirror's Edge Catalyst

Mirror's Edge Catalyst

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 7 czerwca 2016

Akcji, FPP, Science fiction, Sandbox, Dystopia, Parkour, Xbox Game Pass Ultimate, EA Play, Multiplayer, Singleplayer, Internet, PC Game Pass

Kontynuacja bestsellerowej gry akcji studia EA DICE z 2008 roku, która połączyła niezwykle dynamiczny charakter rozgrywki z wykorzystaniem elementów sztuki parkouru. Fabułę gry osadzono w quasi-totalitarnych realiach świata niedalekiej przyszłości, w którym nie ma rządów, a władzę sprawują potężne korporacje.

6.6

GRYOnline

7.0

Gracze

8.0

Steam

7.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Studio EA DICE znane jest dziś pecetowym graczom głównie jako twórca bestsellerowej serii Battlefield oraz nowej wersji osadzonej w świecie Gwiezdnych wojen sieciowej strzelaniny Star Wars Battlefront. Mało kto jednak pamięta, że zanim deweloper stał się formalnie częścią koncernu Electronic Arts, pod nazwą Digital Illusions stworzył wiele niezwykle udanych produkcji, jak choćby dwie niedoceniane serie wyścigowe. Spod ręki szwedzkich deweloperów wyszła także jedna z najoryginalniejszych gier akcji ostatnich lat, a mianowicie wydany w 2008 roku Mirror’s Edge.

Wydany na PC, PS4 itd. Mirror’s Edge Catalyst jest kolejną odsłoną wspomnianej wyżej marki, choć podkreślić należy, że gra nie była pomyślana jako oficjalna kontynuacja pierwowzoru, a raczej jako jej ulepszona i rozbudowana wersja – co podkreślać miał także roboczy tytuł gry: po prostu Mirror’s Edge. Produkcja ukazała się wiosną 2016 roku na pecetach oraz konsolach ósmej generacji, a poszczególne wersje – w przeciwieństwie do wielu współczesnych produkcji multiplatformowych – pod względem wizualnym praktycznie się nie różnią.

Fabuła

Pod względem fabularnym Mirror’s Edge Catalyst nie jest sequelem Mirror’s Edge, a zupełnie nową grą, wykorzystującą świat, bohaterów oraz elementy fabuły i mechaniki poprzedniczki. Akcję tytułu osadzono w Mieście Szkła, jednej z wielu metropolii futurystycznego, quasi-totalitarnego świata, w którym pełnię władzy sprawują potężne i wpływowe korporacje, zrzeszone w tzw. Konglomeracie. Żyjące w ciągłym strachu społeczeństwo poddawane jest nieustannej inwigilacji, a wszelkie przejawy nieposłuszeństwa wobec władzy są brutalnie tłumione.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 7 czerwca 2016

Xbox One

Xbox One 7 czerwca 2016

PlayStation 4

PlayStation 4 7 czerwca 2016

Xbox 360

Xbox 360 Anulowana

PlayStation 3

PlayStation 3 Anulowana

Gry z serii

Mirror's Edge Catalyst
Mirror's Edge Catalyst

2GRY

Gry z serii Mirror's Edge

Gry z serii Mirror's Edge

Publicystyka

7.5
dobra

Recenzja GRYOnline

Mirror's Edge Catalyst

Mirror’s Edge Catalyst to gra tylko i aż dobra. Szukanie innowacji i próba wzbogacenia sprawdzonej formuły z poprzedniego Mirror’s Edge poprzez wprowadzenie otwartego świata nie wyszło produkcji na zdrowie. Najlepiej jest gdy pokonujemy liniowe, oskryptowane poziomy, zaś samo eksplorowanie Miasta Szkła z czasem robi się strasznie monotonne. Innymi słowy – powinno być lepiej, ale fani Assassin’s Creed będą zadowoleni.

Recenzja gry Mirror's Edge: Catalyst - Faith podąża śladem Assassin’s Creed
Recenzujący:
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
6 czerwca 2016
Opinie

11 września 2022

Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować

Na powrót niektórych kultowych marek czekaliśmy całymi latami. Tylko po to, żeby na końcu poczuć rozczarowanie, złość i żal. Oto dziesięc takich przykładów.

Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
Opinie

15 maja 2022

Nieudane gry, które narobiły smrodu dobrym seriom

Sequeli powstaje dziś tak wiele, że trudno, by każdy z nich prezentował wysoką formę. Czasami jedna słaba produkcja może mocno zaszkodzić budowanemu przez lata wizerunkowi kultowej marki. Oto lista słabych kontynuacji bardzo dobrych gier.

Nieudane gry, które narobiły smrodu dobrym seriom
Nieudane gry, które narobiły smrodu dobrym seriom
Opinie

31 maja 2016

Gry czerwca 2016 - najciekawsze premiery i konkurs

Dla sporej grupy naszych Czytelników czerwiec upłynie pod znakiem delektowania się Krwią i winem, ale nie możemy zapominać, że poza Wiedźminem świat się nie kończy. Co ciekawego zaoferują nam wydawcy gier w czerwcu? Sprawdźcie sami.

Gry czerwca 2016 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry czerwca 2016 - najciekawsze premiery i konkurs
Opinie

14 kwietnia 2016

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

Wybraliśmy się do Szwecji, aby sprawdzić w akcji nadchodzącą wielkimi krokami, nową odsłonę cyklu Mirror's Edge. Co zmieniło się po ośmiu latach w pierwszoosobowym symulatorze parkouru?

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru
Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru
Opinie

7 sierpnia 2015

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

Mirror's Edge Catalyst zapewne nie odniesie wielkiego komercyjnego sukcesu, ale będzie jedną z gier, która odświeży portfolio EA i zapewni nam sporą porcję rozgrywki na poziomie.

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom
Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

Wiadomości

Mirror's Edge Catalyst za 7 zł - to ostatnia szansa, by ograć tę unikalną grę ze wszystkimi funkcjami

Mirror's Edge Catalyst za 7 zł - to ostatnia szansa, by ograć tę unikalną grę ze wszystkimi funkcjami

W ramach jesiennej wyprzedaży na Steamie o 90% przeceniono Mirror's Edge Catalyst. Warto skorzystać z okazji i zagrać w ten tytuł, zanim w grudniu straci on wszystkie funkcje sieciowe.

gry

Adrian Werner

25 listopada 2023

Mirror's Edge Catalyst za 7 zł - to ostatnia szansa, by ograć tę unikalną grę ze wszystkimi funkcjami
Porzuć nadzieję na Mirror's Edge 3. DICE: „Nie mamy czasu na nic poza BF”

Porzuć nadzieję na Mirror's Edge 3. DICE: „Nie mamy czasu na nic poza BF”

Nowa szefowa studia DICE udzieliła pierwszego wywiadu od objęcia stanowiska pod koniec zeszłego roku. Obiecuje dalsze wsparcie BF2042, ale też wprost informuje, że nie ma co liczyć na Mirror’s Edge 3 ani na Star Wars Battlefront 3.

gry

Marek Makuła

21 czerwca 2022

Porzuć nadzieję na Mirror's Edge 3. DICE: „Nie mamy czasu na nic poza BF”
FPS Boost przetestowany w BF5, Titanfall 2 i Mirror's Edge

FPS Boost przetestowany w BF5, Titanfall 2 i Mirror's Edge

Redaktorzy serwisu Digital Foundry przetestowali funkcję FPS Boost konsol Xbox Series X/S w sześciu kolejnych tytułach. Na liście znalazły się trzy odsłony cyklu Battlefield, dwa Titanfalle oraz Mirror’s Edge Catalyst.

gry

Bartosz Świątek

26 kwietnia 2021

FPS Boost przetestowany w BF5, Titanfall 2 i Mirror's Edge
EA nie pracuje nad kontynuacją Mirror's Edge; firma rozwiewa nadzieje fanów

EA nie pracuje nad kontynuacją Mirror's Edge; firma rozwiewa nadzieje fanów

Jeden tweet z konta EA France wystarczył, by fani serii Mirror’s Edge zaczęli zacierać ręce z myślą o kontynuacji. Firma zdementowała jednak rodzące się plotki o nowej części.

gry

Przemysław Dygas

13 kwietnia 2021

EA nie pracuje nad kontynuacją Mirror's Edge; firma rozwiewa nadzieje fanów
Electronic Arts jest zadowolone z osiągnięć Mirror’s Edge Catalyst

Electronic Arts jest zadowolone z osiągnięć Mirror’s Edge Catalyst

Według przedstawiciela Electronic Arts, gra Mirror’s Edge Catalyst, która zadebiutowała w sklepach w ubiegłym miesiącu, sprostała oczekiwaniom wydawcy pomimo mieszanych opinii krytyków oraz graczy.

gry

Michał Kułakowski

12 lipca 2016

Electronic Arts jest zadowolone z osiągnięć Mirror’s Edge Catalyst

Mirror’s Edge Catalyst – kompendium wiedzy [Aktualizacja #3: po premierze]

Niniejszy artykuł stanowi kompendium wiedzy nt. Mirror’s Edge Catalyst, na bieżąco uzupełniane kolejnymi informacjami na temat tej gry akcji studia DICE. W trzeciej aktualizacji, popremierowej, zestawiamy oceny przyznane przez krytyków.

gry

Krzysztof Mysiak

23 czerwca 2016

Mirror’s Edge Catalyst – kompendium wiedzy [Aktualizacja #3: po premierze]

Mirror's Edge Catalyst nie dogoniło Overwatcha. Top 10 UK (5 - 11 czerwca)

Overwatch trzeci tydzień z rzędu nie chce oddać prowadzenia na brytyjskiej liście przebojów handlu detalicznego. Zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem najchętniej kupowanych tytułów w ubiegłym tygodniu na terenie Zjednoczonego Królestwa.

gry

Przemysław Zamęcki

13 czerwca 2016

Mirror's Edge Catalyst nie dogoniło Overwatcha. Top 10 UK (5 - 11 czerwca)
Mirror’s Edge Catalyst wbiegło do polskich sklepów

Mirror’s Edge Catalyst wbiegło do polskich sklepów

Nadszedł wreszcie dzień, na który fani Mirror’s Edge czekali od ośmiu lat. Do sprzedaży w Polsce trafiła dzisiaj kontynuacja zatytułowana Mirror’s Edge Catalyst. Produkcja dostępna jest na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

gry

Adrian Werner

9 czerwca 2016

Mirror’s Edge Catalyst wbiegło do polskich sklepów
Sterowniki NVIDIA GeForce 368.39 WHQL - ulepszone działanie Mirror's Edge Catalyst i Edge of Nowhere

Sterowniki NVIDIA GeForce 368.39 WHQL - ulepszone działanie Mirror's Edge Catalyst i Edge of Nowhere

Najnowsze sterowniki dla kart grafiki firmy Nvidia poprawiają wydajność gier Mirror's Edge Catalyst oraz Edge of Nowhere. Ponadto zatroszczono się o wsparcie dla nadchodzącego GeForce'a GTX 1070 i nowe funkcje VR.

Tech

Kamil Zwijacz

8 czerwca 2016

Sterowniki NVIDIA GeForce 368.39 WHQL - ulepszone działanie Mirror's Edge Catalyst i Edge of Nowhere
Wydano sterowniki AMD Radeon Software Crimson Edition 16.6.1

Wydano sterowniki AMD Radeon Software Crimson Edition 16.6.1

Firma AMD wydała nową wersję sterowników do swoich kart grafiki. Oprogramowanie AMD Radeon Software Crimson Edition 16.6.1 dedykowane jest głównie wydanej niedawno grze Mirror's Edge Catalyst, oferuje jednak także szereg usprawnień w innych produkcjach.

Tech

Janusz Guzowski

7 czerwca 2016

Wydano sterowniki AMD Radeon Software Crimson Edition 16.6.1

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Mirror's Edge Catalyst.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Mirror's Edge Catalyst:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-3250 3.50 GHz/AMD FX-6350 3.9 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 650 Ti/Radeon R9 270x lub lepsza, 25 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-3770 3.4 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970/3 GB Radeon R9 280x lub lepsza, 25 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Sony PlayStation 4

PlayStation 4

Wspiera:
PlayStation Network

Microsoft XBOX ONE

Xbox One

Wspiera:
Xbox Live

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.6

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 15 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
7.0

Ocena Graczy

Średnia z 1440 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.0

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 13199 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
7.0

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 103 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.5
Krzysztof Mysiak
PC

Krzysztof Mysiak

Recenzent GRYOnline.pl

2016.06.06

Pierwsze Mirror’s Edge było grą niesamowicie intensywną, wizjonerską i niemal artystyczną – tymczasem Catalystowi trudno przypisać podobne cechy. Na szczęście nie oznacza to, że DICE zupełnie dało ciała, tworząc nowe przygody Faith.

7.0
Seep
PC

Seep

Ekspert

2022.05.28

Faith po raz kolejny w akcji i znów miło było przeżyć tą przygodę. Catalyst zainteresował mnie trochę mniej niż pierwsza odsłona, ale to wciąż Mirror's Edge. Fabularnie spoko, graficznie spoko, mimo, że mało tutaj zieleni, ale widoki zacne. Fabuła sama w sobie dość krótka bo tylko 6 godzin zajęło mi je zrobienie. System ulepszeń Faith jak najbardziej ciekawy, im dalej tym nam łatwiej poprzez uzyskanie nowych umiejętności. System walki bardzo fajny, ale przeciwnicy niekoniecznie wymagający, nasze uniki sprawiały, że mogliśmy walczyć nawet z hordą tych zwykłych ochroniarzy od Krugera. Typiara z Czarnego Listopada bardzo denerwująca, to chyba najgorszy moment w rozgrywce kiedy tam docieramy. Szczerze mówiąc odnośnie zieleni to dopiero na samym końcu gry widzimy ją w głównej siedzibie Krugera. I to chyba wszystko, polecam!https://www.youtube.com/watch?v=QPGWsXf-LRc&t=25s - mój gameplay z gry.

7.0
May_Day
PC

May_Day

Ekspert

2021.02.15

Po pierwszych kilku godzinach grania chodziła mi po głowie myśl, że jest to gra zepsuta przez otwarty świat, ale z czasem porzuciłem tę myśl. Nowy Mirror's Edge ma prawdopodobnie najlepszy system parkouru w historii gier, a estetyka miasta bije na głowę to, co widzieliśmy dotychczas w grach. Nie jest to jednak dzieło wybitne. Wciskana tu i ówdzie na siłę fabułka jest tylko po to, żeby była, a z bogactwem nowych postaci, historii i smaczków Miasto Szkła nie jest już tak tajemnicze, a szkoda.

9.0
PC

GeDo

Ekspert

2020.12.26

Udana kontynuacja Mirror's Edge.Największa nowosc względem jedynki to otwarte miasto po którym mozna sie swobodnie poruszac,wykonywac misje poboczne i zbierac rozne przedmioty cos na wzór serii Assassin's Creed.Grafika jest ładna,muzyka fajna,sam parkour bardzo przyjemny.Postac zdobywa nowe umiejetnosci i jest do odblokowania całkiem fajna encyklopedia zawarta w grze gdzie dowiadujemy sie informacji o roznych postaciach i wydarzeniach w swiecie gry.Fabularnie jest srednio,poprzednia czesc była liniowa i fabuła wypadała tam lepiej,tu jest masa czynnosci pobocznych które nas od niej odciągają i spowalniają akcje,dodatkowo mocno wydłuzajac całą gre.Klimat miasta przyszłosci jest bardzo dobry a i samo miasto bardzo fajnie sie prezentuje.Jedna z najlepszych gier o bieganiu i wspinaczce .Polecam.

9.0
PC

game _hunter

Ekspert

2017.04.07

Świetna gra. O wiele lepsza od poprzedniej części. Główne zalety: "otwarty świat", muzyka oraz bardzo dobra grafika.

5.5
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2016.10.07

W porównaniu do ME i Dying Light to ujma na honorze.-beznadziejna, nieinteresująca fabuła-nieprecyzyjne sterowanie (mysz) - jest problem z podstawowymi operacjami typu skok ze ściany na ścianę, skok w bok itp. Wszystko jest fajnie jak biegniemy do przodu lub mamy do wykonania odbicie do tyłu - skok, Q, skok. Ale jak mamy wbiec na ścianę i odbić się w bok - już jest problem, bo ruch myszą w bok nic nie daje - mamy ruch w prawo może z 15 stopni, na dalszy ruch jest blokada więc NIE DA SIĘ obrócić w bok. -bohaterka wielokrotnie wykonuje nie to co chcemy. Chcemy wbiec na ścianę, bohaterka przebiega obok niej, chcemy krótki przeskok, bohaterka robi wybicie, wyskakując w przepaść. Szczególnie widać to na małych przestrzeniach gdzie precyzyjne manewrowanie jest niezbędne, a bohaterka zachowuje się jak rozpędzony pociąg.-czasy wczytywania po kilkanaście sekund po każdej śmierci (częstszej niż w Dark Souls)-fatalny level design. Wielokrotnie oznaczenia na czerwonych barierkach sugerują, że mamy z nich skoczyć, tymczasem prowadzą prosto w przepaść. W ME 1 była przyjemność z samodzielnego znajdowania drogi, tutaj musimy polegać na autopilocie, bo inaczej zabłądzimy. Do celu zazwyczaj prowadzi tylko 1 droga, a jak chcemy kombinować i przykładowo obiegniemy przeszkodzę nie z tej strony okazuje się, że trafiamy na ślepy zaułek i i tak musimy wracać do trasy narzuconej przez grę-zbugowany autopilot. Regularnie się przywiesza i przestaje pokazywać trasę w połowie biegu. Biegniemy wyzwanie czasowe, strzela do nas ochrona i nagle nie wiemy gdzie biec bo się autopilot wstrzymał.........-nierówny poziom trudności. Niektóre misje poboczne są banalne i kończymy je za 1 podejściem ze sporym zapasem czasu, inne są NIEMOŻLIWIE trudne. Szczególnie upierdliwe były dla mnie misje dywersji które robiłem po KILKADZIESIĄT razy i nie dałem rady do tej pory większości z nich ukończyć. Co gorsza to nie jest gra na skill - bo "granie" sprowadza się tutaj do skoku w odpowiednim momencie i nie da się tego zrobić inaczej lub szybciej. Mimo tego gra narzuca ekstremalnie krótkie limity czasowe i pomimo powtarzania trasy nie jesteśmy w stanie jej fizycznie pokonać w takim czasie.-backtracking. Regularnie biegamy tymi samymi trasami i po kilku godzinach rzygać się chce gdy biegniemy tym samym korytarzem. 1 część może i była liniowa, ale przynajmniej każdy poziom i korytarz były inne. Tutaj ciągle wracamy na te same tereny i biegamy w kółko po znanych poziomach.-kupa niepotrzebnych, wybijających z rytmu gadżetów np. wciągarka, huśtawka na linie czy też całkowicie zbędna moim zdaniem wciągarka do niszczenia słabszych ścian. W czasie biegu musimy się zatrzymać, żeby zerwać lub "wyciągnąć" ścianę niczym jakiś mięśniak!Podsumowując - gra nie daje żadnej frajdy - ciągle giniemy, fabuła nas nie pcha do przodu, co chwilę musimy się zatrzymywać by zebrać znajdźkę poboczną. Levele są tak małe, że zazwyczaj jest jedna skrzynka obok drugiej, a zaraz za nimi gridleak do zebrania. Jest to po prostu śmieszne. W porównaniu do precyzji dying lighta, gdzie nie było ŻADNYCH problemów z nawigacją nawet w ciasnych uliczkach ta gra to jeden wielki przereklamowany gniot. Kupcie za 20zł, to sobie pobiegacie kilkanaście godzin, ale nic więcej.P.S. Full HD, GTX1070 + i5 @4.4Ghz = spadki do 50 klatek na hiper, poza tym w miarę stabilne 60.

5.0
SULIK
PC

SULIK

Ekspert

2016.06.07

Jak zobaczyłem, że ME2 jest dostępne demo dla EA access to się ucieszyłem, że ponownie zakup EAA był dobrym wyborem.... niestety dość szybko się rozczarowałem. Może jestem zmęczony - nie wiem, ale jakoś ta część zupełnie mi nie "siada" w porównaniu do części pierwszej.Grafika w pierwszej części była dobra jak na swoją archaiczność, tutaj już jest przesada z archaicznością, nie mówiąc już właśnie o tym co wspomnieli poprzednicy - słabe tekstury w wielu miejscach i pustka.Trzecia sprawa - po co pchać się w "otwarty" świat ?

3.5
xKoweKx [stalker.pl]
PC

xKoweKx [stalker.pl]

Ekspert

2023.03.06

8.0
Mikołaj Baran
PC

Mikołaj Baran

GRYOnline.pl Team

2021.09.14

6.5
ereboss
PC

ereboss

Ekspert

2020.05.27

5.5
kęsik
PC

kęsik

Ekspert

2017.07.28

6.0
Michał Grygorcewicz
PC

Michał Grygorcewicz

GRYOnline.pl Team

2017.06.17

7.0
Butryk89
PC

Butryk89

Ekspert

2016.10.12

7.5
Patrick Homa
PC

Patrick Homa

GRYOnline.pl Team

2016.08.05

5.0
Mateusz Kapka
PC

Mateusz Kapka

GRYOnline.pl Team

2016.06.07

Ocena STEAM

8.0

Bardzo pozytywne (13 199)

[title]

Główne zalety gry

  • Mechanika parkouru: Rozgrywka parkourowa jest szeroko chwalona za płynność, satysfakcję oraz poprawę w stosunku do oryginalnej gry. Gracze cieszą się wolnością ruchu i dreszczykiem emocji związanym z nawigowaniem po otoczeniu.
  • Projekt wizualny: Grafika i styl artystyczny są uważane za oszałamiające, z futurystyczną estetyką, która wzbogaca całe doświadczenie.
  • Eksploracja otwartego świata: Przejście na format otwartego świata umożliwia eksplorację i różnorodne wyzwania, co daje poczucie wolności, które niektórzy gracze doceniają.
  • Atmosfera i ścieżka dźwiękowa: Wiele osób cieszy się dynamiczną atmosferą i projektem dźwiękowym, a ścieżka dźwiękowa (choć niektórzy wolą oryginał) przyczynia się do immersyjnego doświadczenia.

Główne wady gry

  • Fabuła i rozwój postaci: Narracja jest krytykowana za słabość, przewidywalność i brak głębi, a niektórzy czują, że ignoruje wydarzenia z pierwszej gry.
  • Powtarzalne misje: Użytkownicy wspominają, że projekt otwartego świata prowadzi do powtarzalnej rozgrywki, z misjami i środowiskami, które mogą wydawać się monotonne.
  • Problemy techniczne: Zgłaszane są błędy, problemy z wydajnością oraz problemy z odblokowywaniem osiągnięć, co wpływa negatywnie na ogólne doświadczenie.
  • Mechanika walki: Walka jest postrzegana jako słaby punkt, a starcia opisywane są jako frustrujące z powodu ograniczonej różnorodności przeciwników i zbyt częstych scenariuszy walki.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Zależność od serwera: Wymóg posiadania konta EA i poleganie na serwerach online, które zostały zamknięte, doprowadziło do znacznego frustracji, ponieważ niektóre funkcje są już niedostępne.
  • Nagrody za kolekcjonowanie: Gracze wyrażają rozczarowanie, że ukończenie kolekcjonerskich przedmiotów nie odblokowuje nic specjalnego, co zmniejsza zachętę do angażowania się w nie.
  • Szczegółowe opowiadanie historii: Wiele osób czuje, że gra brakuje przekonującej narracji i rozwoju postaci, które mogłyby wzbogacić doświadczenie.
  • Różnorodność w rozgrywce: Wzywa się do większej różnorodności w projektowaniu misji i wyzwań, aby zapobiec stagnacji rozgrywki.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Mirror's Edge™ Catalyst ma swoje mocne strony, szczególnie w mechanice parkouru i projekcie wizualnym, spotyka się z krytyką za fabułę, powtarzalną rozgrywkę oraz problemy techniczne, które utrudniają ogólne doświadczenie.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

7.0

44% rekomendacji (103)

Opecritic
78 / 100

PC Gamer

Samuel Roberts

PC Gamer
3,5 / 5

Hardcore Gamer

Matt Whittaker

Hardcore Gamer
2,5 / 5

Digital Trends

Mike Epstein

Digital Trends
3 / 5

GamesRadar+

Leon Hurley

GamesRadar+
8 / 10

Polygon

Arthur Gies

Polygon

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2022-08-17
01:18

soulstealer_ Legionista

soulstealer_

Oprawa graficzna oraz system wspinaczki zostały wykonane wyśmienicie, i osobiście nie mam się jak do nich przyczepić. Widoki na drapaczach chmur zapierają dech w piersiach, a sterowanie sprawia dużo frajdy, i satysfakcji.

Walka przyjemna i wymaga od gracza zastosowania różnych kombinacji by pokonać dany rodzaj przeciwnika. Z pomocą przychodzą umiejętności, które pozwalają urozmaicać ataki, wspinaczkę, a także przekazują cenne rady na temat wrogów. Oczywiście nie oczekuje tutaj olbrzymiego drzewa jak w Path of Exile, bo nie do każdej gry to pasuje, ale mimo wszystko osobiście dałbym trochę większy wybór.

Bohaterowie są za to dobrze zarysowani i różnorodni, każda postać zachowuje się na swój sposób, i działa według swoich poglądów.

Misję natomiast są powtarzalne i z czasem nużące. Idź tam, zrób to, i tyle ma gra do zaoferowania - zdecydowanie za mała różnorodność. Ilość dostaw do wykonania potrafi przytłoczyć, a co za tym idzie, także ciągłe powracanie do tych samych miejsc. Jeśli chodzi zaś o samą fabułę to jestem odrobinę rozczarowany i mam wrażenie, że twórcy mogliby pozwolić sobie na trochę więcej.

Optymalizacja świetna - przy najwyższych ustawieniach, licznik FPS rzadko spadł poniżej 60.
Długość gry - przejście zajęło mi niecałe 15h wraz z wykonaniem wszystkich pobocznych misji oraz dostaw.

Fajna giera, lecz po dłuższej przerwie może być ciężko ze zmuszeniem się do powrotu do gry.

Komentarz: soulstealer_
2022-09-28
22:27

Martin von Carstein Pretorianin

Jako dodatek do mego poprzedniego komentarza:

https://www.youtube.com/watch?v=yJAN9SMcXzM&t=72s

Soundtrack, kawałki "ambient". Twórca - Solar Fields.
Jeden z najlepszych, a może najlepszy, soundtracków jakie w życiu słyszałem.

Komentarz: Martin von Carstein
2023-01-27
14:58

remag Konsul

Spoko gra. Aczkolwiek wyśmienitej (moim zdaniem) pierwszej części nigdy nie dorówna.
P. S.: Jakie znowu polskie napisy i dialogi skoro gra w Polsce została wydana tylko z polskimi napisami?

Komentarz: remag
2025-02-17
20:28

kupczyndas Centurion

kupczyndas

Nie rozumiem hejtu na tą grę nie grałem w starszą część ale tą mi się podobała fabuła okej mogłaby być lepsza ale nie jest źle kupiłem za parę złoty w ps store i nie żałuję bo grało mi się przyjemnie polecam

Komentarz: kupczyndas
2025-02-17
20:29

Admin Senator

Admin

Mirror's Edge Catalyst - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl