Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 kwietnia 2016, 14:30

autor: Draug

Wieści ze świata (Leonard Boyarsky, Far Cry Primal, The Division, Overwatch, Fear Effect Sedna) 13/4/2016

Dziś piszemy o przejściu Leonarda Boyarskiego z Blizzarda do studia Obsidian Entertainment, patchu z trybem survivalowym do Far Cry Primal, znikających postaciach w The Division na XOne, weekendowych beta-testach Overwatch i o starcie kickstarterowej zbiórki pieniędzy na Fear Effect Sedna. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Leonard Boyarsky przechodzi z Blizzarda do Obsidianu

Leonard Boyarsky zapisał się w historii branży, tworząc styl artystyczny pierwszego Fallouta w firmie Interplay, potem współzakładając studio Troika Games (Arcanum, Świątynia Pierwotnego Zła, Vampire: The Masquerade - Bloodlines), a ostatnio – od 2006 roku – pracując w Blizzard Entertainment jako czołowy projektant świata w Diablo III. Teraz zaś Leonard Boyarsky dołączył do zespołu Obsidian Entertainment (dzięki, RPGCodex). Nie wiadomo jeszcze, czym zajmuje się słynny deweloper u nowego pracodawcy.

Przejście Leonarda Boyarskiego do studia Obsidian Entertainment potwierdził na Facebooku jego kolega z Troika Games – Tim Cain. „Nowy współpracownik. Mam nadzieję, że nie gada za dużo”. - Wieści ze świata (Leonard Boyarsky, Far Cry Primal, The Division, Overwatch, Fear Effect Sedna) 13/4/2016 - wiadomość - 2016-04-13
Przejście Leonarda Boyarskiego do studia Obsidian Entertainment potwierdził na Facebooku jego kolega z Troika Games – Tim Cain. „Nowy współpracownik. Mam nadzieję, że nie gada za dużo”.

The Division – patch 1.1 usuwa postacie na XOne

Grę Tom Clancy’s The Division znowu trapią poważne problemy, choć tym razem tylko na konsoli Xbox One, jak się zdaje. Po zainstalowaniu wczorajszego patcha 1.1 niejeden użytkownik konsoli Microsoftu odkrył, że jego postać wyparowała (dzięki, Destructoid). Studio Massive podjęło natychmiastowe kroki w celu zbadania sprawy i znalezienia rozwiązania problemu, ale na tę chwilę twórcy jeszcze nie są w stanie określić, kiedy kryzys zostanie zażegnany i czy dotknięci nim gracze odzyskają straconych agentów. W nocy stwierdzono jedynie, że trudności są na tyle poważne, iż nie rozwiąże ich jutrzejszy hotfix (związany z innym skutkiem ubocznym łatki 1.1 – brakującym trybem codziennych wyzwań).

Far Cry Primal otrzymał patch z trybem survivalowym

Zgodnie z zapowiedzią, Ubisoft wypuścił patch z trybem survivalowym do gry Far Cry Primal (na PC, PS4 i XOne). Funkcja ta znacząco zwiększa realizm i poziom trudności zabawy, m.in. wprowadzając pasek kondycji bohatera (po jego wyczerpaniu postać staje się słabsza, dopóki nie zazna odpoczynku), osłabiając oswajane zwierzęta i usuwając minimapę z interfejsu. Można też włączyć opcję permanentnej śmierci. Ponadto łatka eliminuje szereg błędów oraz dodaje opcje pokazywania celownika tylko wtedy, gdy gracz napina łuk, i konfiguracji czasu trwania Wzroku łowcy – pełną listę zmian znajdziecie tutaj. Oprócz tego na PC udostępniono pakiet z teksturami w rozdzielczości 4K (do pobrania ze Steama lub Uplaya).

Wieści ze świata (Leonard Boyarsky, Far Cry Primal, The Division, Overwatch, Fear Effect Sedna) 13/4/2016 - ilustracja #2

Overwatch – obciążeniowe beta-testy w najbliższy weekend

Overwatch doczeka się otwartej bety w dniach 5-9 maja (na krótko przed premierą zaplanowaną na 24 maja), ale to nie jedyna okazja, by wypróbować ów tytuł przed debiutem. W najbliższy weekend – od 15 kwietnia (godz. 18:00) do 17 kwietnia (godz. 6:00) – odbędzie się jeszcze jedna tura obciążeniowych beta-testów sieciowej strzelanki Blizzarda dla zaproszonych graczy, wyłonionych spośród osób, które wysłały zgłoszenie na stronie gry. Do dyspozycji oddane zostaną trzy mapy i kompletna pula 21 postaci.

Fear Effect Sedna – start zbiórki pieniędzy na Kickstarterze

Zgodnie z pierwotnym planem, zapowiedziany w minionym tygodniu Fear Effect Sedna – izometryczna strategia taktyczna, która stanowi kontynuację produkcji action-adventure Fear Effect z konsoli PSX – doczekał się zbiórki pieniędzy na Kickstarterze. Twórcy ze studia Sushee Games walczą o 100 tysięcy euro i udało im się zgromadzić już mniej więcej ćwiartkę tej kwoty, więc akcja wydaje się mieć duże szanse na sukces. Warto podkreślić, że wbrew wcześniejszym porównaniom do Shadowrun Returns, omawiany tytuł nie reprezentuje gatunku RPG, a ponadto akcja toczy się w nim nie w turach, lecz w czasie rzeczywistym (z aktywną pauzą). Fear Effect Sedna ma wyjść w 2017 roku (wstępnie w maju) i powstaje przede wszystkim z myślą o PC, ale niewykluczone są także edycje konsolowe – o ile uda się zdobyć odpowiednio dużo pieniędzy. Niestety, nie ujawniono jeszcze konkretnych celów dodatkowych zbiórki.

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier:

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.