Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 czerwca 2011, 12:17

autor: Hed

Twórcy Call of Duty: Modern Warfare 3 bronią swojego silnika

Glen Schofield ze studia Sledgehammer Games wypowiedział się w sprawie silnika napędzającego Call of Duty: Modern Warfare 3 i zapewnił, że gra wyróżni się na tle konkurencji dzięki płynniejszej animacji. Kontynuacja jednej z najpopularniejszych serii na świecie będzie działała w 60 klatkach na sekundę, co obecnie na konsolach jest rzadkością.

Glen Schofield ze studia Sledgehammer Games wypowiedział się w sprawie silnika napędzającego Call of Duty: Modern Warfare 3 i zapewnił, że gra wyróżni się na tle konkurencji dzięki płynniejszej animacji. Kontynuacja jednej z najpopularniejszych serii na świecie będzie działała w 60 klatkach na sekundę, co obecnie na konsolach jest rzadkością.

Nie jestem pewien, czy jakikolwiek z naszych konkurentów, szczególnie na konsolach, będzie to oferował”, powiedział szef Sledgehammer Games w rozmowie z serwisem Ausgamers. W ten sposób Schofield wyraźnie odnosi się od doniesień z obozu EA DICE na temat Battlefielda 3, który na Xboksie 360 i PlayStation 3 będzie działał w 30 klatkach animacji na sekundę.

Twórcy Call of Duty: Modern Warfare 3 bronią swojego silnika - ilustracja #1

Producent Modern Warfare 3 zapewnia, że oskarżenia o korzystanie z tego samego silnika są nietrafione. Sledgehammer Games podobno odświeżyło produkcję i wprowadziło do niej nowy system dźwięku oraz inne narzędzia. Zdaniem Schofielda, technologię napędzającą serię można w łatwy sposób podrasować. Poza tym, jak mówi prezes, „nie wypuszcza się silnika, ale grę”.

Call of Duty: Modern Warfare 3 trafi do sklepów w listopadzie i najprawdopodobniej jeszcze raz zawojuje listy sprzedaży. W tym roku produkcja Activision będzie miała mocnego konkurenta w postaci wspomnianego Battlefielda 3, który ma szansę na ogromny sukces. Czy kwestia płynności klatek animacji na konsolach będzie miała znaczenie? Tego dowiemy się po wakacjach.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.