Wciąż możecie głosować w naszym plebiscycie na najlepsze Waszym zdaniem gry 2022 roku i najbardziej wyczekiwane nadchodzące produkcje. Dziś prezentujemy wyniki szczątkowe plebiscytu.
Przypominamy, że trwa plebiscyt, w którym Wy, nasi Czytelnicy, wybieracie najlepsze gry 2022 roku i wskazujecie najbardziej wyczekiwane produkcje kolejnych dwunastu miesięcy. Głosować można po zalogowaniu się na konto GRYOnline.pl do 16 stycznia. Wskazań dokonacie, klikając w poniższe przyciski.
Głosuj na najlepszą grę 2022 roku
Głosuj na najbardziej wyczekiwaną grę 2023 roku
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące plebiscytu znajdziecie na tej stronie. Dla jasności dodam tylko, że w każdej kategorii możecie wybrać po trzy tytuły. Ten, który umieścicie na pierwszym miejscu, zdobędzie największą liczbę punktów, natomiast ten, który trafi na trzecią lokatę – najmniej.
Pełne wyniki ogłosimy 20 stycznia. Czy jak w większości różnego rodzaju głosowań na świecie zwycięży Elden Ring? Niewykluczone – dzieło FromSoftware znajduje się obecnie w pierwszej dziesiątce najwyżej ocenianych przez Was gier 2022 roku. Pozostałe umieściłem w porządku alfabetycznym na poniższej liście.
Jeśli zaś chodzi o najbardziej wyczekiwane przez Was produkcje 2023 roku, obecna czołówka plebiscytu prezentuje się następująco (również porządek alfabetyczny):
Waszych faworytów nie ma na powyższych listach? Macie jeszcze ponad tydzień, aby to zmienić. Pamiętajcie również, że nawet jeśli oddaliście już głos, możecie zmienić swój wybór – wystarczy, że usuniecie wskazaną grę, co do której straciliście przekonanie, klikając w krzyżyk w prawym górnym roku jej miniaturki (patrz screen poniżej), a następnie zastąpicie ją innym tytułem.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
5

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.