Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

dystrybucja cyfrowa - newsy i ciekawostki (9)

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - League of Legends najsłabsze od 2014 r.
Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - League of Legends najsłabsze od 2014 r.

Adrian Werner, 26 września 2018, 13:12

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za sierpień tego roku. Największe zmiany zaszły na rynku pecetowym. League of Legends radzi sobie najgorzej od kilku lat. Wielkimi sukcesami okazały się za to premiery World of Warcraft: Battle for Azeroth i Monster Hunter: World.

Valve i Ubisoft ukarane we Francji za politykę zwrotów
Valve i Ubisoft ukarane we Francji za politykę zwrotów

Bartosz Świątek, 20 września 2018, 15:46

Francuska Dyrekcja Generalna ds. Konkurencji, Konsumentów i Kontroli Nadużyć Finansowych nałożyła na Valve i Ubisoft kary finansowe w wysokości 147 tys. i 180 tys. euro. Przyczyną jest stosowanie praktyk antykonsumenckich przez platformy Uplay oraz Steam.

Steam dalej walczy z deweloperami trollami i bierze pod lupę gry dla dorosłych
Steam dalej walczy z deweloperami trollami i bierze pod lupę gry dla dorosłych

Krzysztof Sobiepan, 7 września 2018, 12:18

Po ostatnich zmianach dotyczących treści dla dorosłych dopuszczalnych na platformie Steam, firma Valve postanowiła podzielić się postępami w rozwoju swojej cyfrowej platformy. Każdy użytkownik może teraz adekwatniej filtrować niechciane treści, a trollerskie gry mają być lepiej zwalczane.

GOG.com startuje z inicjatywą FCK DRM – wojny z zabezpieczeniami ciąg dalszy
GOG.com startuje z inicjatywą FCK DRM – wojny z zabezpieczeniami ciąg dalszy

Krystian Pieniążek, 21 sierpnia 2018, 16:23

Sklep GOG.com startuje z inicjatywą FCK DRM, której celem jest nie tylko edukacja użytkowników w zakresie zagrożeń związanych ze stosowaniem zabezpieczeń tego typu, lecz także rozpoczęcie dyskusji na temat sensu ich stosowania.

Discord niczym Steam? Platforma uruchamia własny sklep
Discord niczym Steam? Platforma uruchamia własny sklep

Krystian Pieniążek, 9 sierpnia 2018, 18:08

Discord rośnie w siłę. Aplikacja, którą znamy jako internetowy komunikator dla graczy, doczekała się własnego sklepu z cyfrowymi wersjami gier - Discord Store. Co więcej, w zamian za trzymiesięczną ekskluzywność swoich dzieł niezależne studia mogą liczyć na pomoc finansową od właścicieli platformy. Oferowany jest też abonament Discord Nitro.

GTA 5 zbliża się do 100 milionów kopii – wyniki finansowe Take-Two
GTA 5 zbliża się do 100 milionów kopii – wyniki finansowe Take-Two

Krzysztof Sobiepan, 3 sierpnia 2018, 14:47

Firma wydawnicza Take-Two podzieliła się wynikami finansowymi za 1 kwartał 2019 roku fiskalnego. Zaskoczeń jest niewiele, ale swoje wyniki ciągle poprawiają GTA V, GTA Online i NBA 2K18. Mimo ogólnego spadku przychodów w siłę rośnie dystrybucja cyfrowa, która zapewniła aż 81% przychodu firmy.

Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - dominacja League of Legends i Fortnite
Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - dominacja League of Legends i Fortnite

Adrian Werner, 26 lipca 2018, 13:45

Firma SuperData opublikowała obejmujące cały światowy rynek zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za czerwiec tego roku. Na PC liderem tradycyjnie było League of Legends, na konsolach triumfowało Fortnite: Battle Royale, a na rynku mobilnym bezkonkurencyjne okazało się Honour of Kings / Arena of Valor.

Koniec z cenzurą kontrowersyjnych treści na Steamie
Koniec z cenzurą kontrowersyjnych treści na Steamie

Jakub Mirowski, 7 czerwca 2018, 16:35

Jak wynika z wydanego przez firmę Valve Software oświadczenia, już niedługo zrezygnuje ona z cenzurowania kontrowersyjnych gier na Steamie. Z platformy będą znikać wyłącznie tytuły o treściach nielegalnych oraz będące „oczywistym trollingiem”.

Dystrybucja cyfrowa w kwietniu – ogromny sukces God of War i Fortnite
Dystrybucja cyfrowa w kwietniu – ogromny sukces God of War i Fortnite

Jakub Błażewicz, 25 maja 2018, 12:24

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport na temat dystrybucji cyfrowej w kwietniu. Miniony miesiąc okazał się wyjątkowo udany na konsolach, głównie za sprawą doskonałych wyników gier Fortnite: Battle Royale oraz God of War.

Norwegowie uważają, że Steam, Origin i PS Store łamią europejskie prawo
Norwegowie uważają, że Steam, Origin i PS Store łamią europejskie prawo

Kamil Zwijacz, 27 kwietnia 2018, 17:56

Norweska Rada ds. Konsumentów zgłosiła skargę organom rządowym na cztery cyfrowe sklepy z grami - Nintendo eShop, Steam, Origin oraz PlayStation Store. Według niej łamią one europejskie prawo do odstąpienia od umowy.

GOG.com – profile użytkowników już dostępne
GOG.com – profile użytkowników już dostępne

Krzysztof Sobiepan, 23 kwietnia 2018, 16:40

Platforma GOG.com zmienia nieco swoje oblicze i prezentuje graczom zupełnie nowe profile użytkownika. W odpowiednich zakładkach znajdziemy teraz opcje zarządzania aktywnością na swoim koncie, biblioteką gier oraz listą znajomych. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, warto też zainteresować się opcjami prywatności.

Valve musi zapłacić kilkumilionową karę finansową
Valve musi zapłacić kilkumilionową karę finansową

Jakub Błażewicz, 20 kwietnia 2018, 11:35

Australijski Sąd Federalny odrzucił apelację firmy Valve w sprawie grudniowego wyroku dotyczącego braku możliwości zwrotu gier zakupionych na Steamie przed 2015 rokiem. W efekcie koncern jest zobowiązany do zapłacenia kary w wysokości 3 milionów dolarów australijskich.

2017 był rekordowym rokiem platformy Steam
2017 był rekordowym rokiem platformy Steam

Karol Ryka, 23 marca 2018, 16:00

Serwis SteamSpy podzielił się na GDC zebranymi danymi nt. Steama w 2017 r. Za wygenerowanie 50% łącznego przychodu platformy w ubiegłym roku odpowiada zaledwie 0,5% oferowanych na niej gier. Był to zarazem najbardziej zyskowny rok w całej historii sklepu - łączny przychód wyniósł 4,3 miliarda dolarów. Zobaczyliśmy też listę najlepiej zarabiających gier - PUBG zdeklasował konkurencję, w tym Wiedźmina 3, który wylądował pięć lokat niżej.

Policja zabiera się za sprzedających szemrane klucze na Allegro?
Policja zabiera się za sprzedających szemrane klucze na Allegro?

Bartosz Świątek, 12 marca 2018, 13:48

W wyniku szeroko zakrojonego śledztwa, którego celem jest jeden z internetowych handlarzy, policja może przesłuchać nawet 47 tys. osób będących jego klientami. Sprawa może uderzyć rykoszetem w ludzi sprzedających w serwisach aukcyjnych klucze wątpliwego pochodzenia.

Dystrybucja cyfrowa w styczniu - duży sukces Dragon Ball FighterZ
Dystrybucja cyfrowa w styczniu - duży sukces Dragon Ball FighterZ

Kamil Zwijacz, 27 lutego 2018, 18:24

Firma analityczna SuperData opublikowała nowy raport, tym razem skupiający się na rynku cyfrowej dystrybucji w styczniu. Wśród największych wygranych znajduje się bijatyka Dragon Ball FighterZ.

Wydawcy zarabiają niemal 30% więcej na dystrybucji cyfrowej niż na pudełkowej
Wydawcy zarabiają niemal 30% więcej na dystrybucji cyfrowej niż na pudełkowej

Bartosz Świątek, 14 lutego 2018, 14:15

Wczorajszy raport finansowy Ubisoftu, poza szeregiem interesujących informacji, rzucił światło na różnicę pomiędzy przychodami generowanymi dla wydawcy przez tradycyjną i cyfrową dystrybucję.

W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P
W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P

Kamil Zwijacz, 30 stycznia 2018, 19:59

W najnowszym raporcie firmy SuperData opisano rynek cyfrowej dystrybucji w grach wideo w 2017 roku. Można go podsumować krótko - produkcje free-to-play rządzą, a królem wśród nich jest League of Legends. Z kolei w segmencie płatnych produkcji (premium) prym wiedzie Playerunknown's Battlegrounds.

Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele
Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele

Jakub Błażewicz, 24 stycznia 2018, 20:30

Firma SuperData podzieliła się kolejnym raportem dotyczącym rynku dystrybucji cyfrowej na świecie, która w grudniu 2017 roku przyniosła prawie 10 miliardów dolarów przychodu. Analitycy przypisują to przede wszystkim dobrej kondycji gier na PC oraz urządzenia mobilne.

Robot Cache - nowy konkurent Steama umożliwi odsprzedawanie gier
Robot Cache - nowy konkurent Steama umożliwi odsprzedawanie gier

Kamil Zwijacz, 17 stycznia 2018, 09:48

Brian Fargo, szef studia inXile Entertainment, pracuje wraz z innymi osobami nad nową platformą cyfrowej dystrybucji gier wideo. Robot Cache umożliwi m.in. kopanie kryptowaluty i odsprzedawanie zakupionych produkcji.

W 2017 roku na Steamie wydano 7672 gry
W 2017 roku na Steamie wydano 7672 gry

Kamil Zwijacz, 11 stycznia 2018, 10:14

Serwis Steam Spy policzył, ile gier wydano w 2017 roku na Steamie. Łącznie do oferty trafiło ponad 7600 produkcji.

Cyfrowe bestsellery 2017 roku na PlayStation 4 - Call of Duty: WWII na szczycie
Cyfrowe bestsellery 2017 roku na PlayStation 4 - Call of Duty: WWII na szczycie

Adrian Werner, 6 stycznia 2018, 14:05

Firma Sony ujawniła najlepiej sprzedające gry i dodatki w dystrybucji cyfrowej w 2017 roku. Listy objęły tytuły na PlayStation 4, PlayStation VR oraz PlayStation Vita. Najlepiej poradziło sobie Call of Duty: WWII, poza tym warto wspomnieć o sukcesie polskiego SUPERHOT VR.

Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer
Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer

Kamil Zwijacz, 2 grudnia 2017, 10:10

Analitycy z firmy SuperData udostępnili raport dotyczący rynku gier cyfrowej dystrybucji w październiku bieżącego roku. Wynika z niego, że gry singleplayer dalej cieszą się sporym zainteresowaniem. Do hitów sprzedaży zaliczają się Śródziemie: Cień wojny, Assassin's Creed Origins, a także Destiny 2.

Pudełkowe wersje gier znikną w przeciągu dwudziestu lat? Tak uważa prezes Take-Two
Pudełkowe wersje gier znikną w przeciągu dwudziestu lat? Tak uważa prezes Take-Two

Jakub Mirowski, 30 listopada 2017, 10:17

Karl Slatoff, prezes firmy Take-Two Interactive, stwierdził, że postępująca cyfryzacja branży doprowadzi w ciągu najwyżej dwudziestu lat do sytuacji, w której pudełkowe wersje gier wideo będą już przeszłością.

Złotówki już dostępne na Steamie
Złotówki już dostępne na Steamie

Kamil Zwijacz, 14 listopada 2017, 08:42

Stało się! Wczoraj w nocy na Steamie pojawiła się polska waluta. Od teraz kupujemy gry w złotówkach. W rozwinięciu wiadomości sprawdzamy, jak przełożyło się to na ceny poszczególnych tytułów.

Złotówki na Steamie już za kilka dni
Złotówki na Steamie już za kilka dni

Kamil Zwijacz, 9 listopada 2017, 19:53

Poznaliśmy dokładny termin udostępnienia polskiej waluty na Steamie. Złotówki pojawią się już za kilka dni, a dokładniej pisząc 13 listopada.

Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier
Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier

Adrian Werner, 8 listopada 2017, 11:19

Rola modelu „gier jako usług” na rynku nie przestaje rosnąć. Zakończony niedawno kwartał rozliczeniowy był dla firmy Ubisoft pierwszym, w którym mikropłatności, DLC i subskrypcje dały więcej przychodów niż sprzedaż cyfrowa pełnych wersji gier.

Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2
Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2

Kamil Zwijacz, 26 października 2017, 11:10

Poznaliśmy szczegóły dotyczące rynku cyfrowej dystrybucji we wrześniu bieżącego roku. Duży sukces zanotowały RPG Divinity: Original Sin II oraz strzelanka Destiny 2. Ponadto dalej świetnie radzi sobie Playerunknown's Battlegrounds.

GOG.com debiutuje w polskiej wersji - niższe ceny i darmowe gry
GOG.com debiutuje w polskiej wersji - niższe ceny i darmowe gry

Kamil Zwijacz, 24 października 2017, 14:48

Ze sklepu GOG.com mogliśmy korzystać od dawna, ale dopiero dziś oficjalnie wkracza on na rodzimy rynek. Oznacza to m.in. niższe ceny, polską wersję witryny, a także kilka darmowych gier.

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO
Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO

Kamil Zwijacz, 30 września 2017, 12:02

W najnowszym raporcie firmy analitycznej SuperData możemy wyczytać, że rynek darmowych gier MMO urósł w porównaniu do sierpnia 2016 roku aż o 28%. Natomiast przychody generowane w cyfrowej dystrybucji sięgnęły w zeszłym miesiącu blisko 8 miliardów dolarów. Pierwsze miejsca na listach hitów okupują League of Legends, GTA V i Arena of Valor.

Idą zmiany na lepsze? Valve usunęło ze Steama blisko 200 gier
Idą zmiany na lepsze? Valve usunęło ze Steama blisko 200 gier

Kamil Zwijacz, 27 września 2017, 11:17

Valve usunęło w ostatnim czasie blisko 200 śmieciowych produkcji, które okazały się bublami stworzonymi, by generować zyski z kart kolekcjonerskich. Czy oznacza to, że firma wreszcie zabrała się za tzw. crapy?

Złotówki na Steamie już wkrótce [news uaktualniony]
Złotówki na Steamie już wkrótce [news uaktualniony]

Grzegorz Chmielewski, 22 września 2017, 11:38

Jak donosi portal lowcygier.pl, do końca roku w niepamięć ma odejść pospieszne przeliczanie cen na Steamie z euro na złotówki - na największej platformie cyfrowej dystrybucji gier pojawi się polska waluta. Znamy już szczegóły i przelicznik.

Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Arena of Valor ponownie bezkonkurencyjne
Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Arena of Valor ponownie bezkonkurencyjne

Adrian Werner, 25 sierpnia 2017, 13:55

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za lipiec tego roku. Na PC wygrało League of Legends, na konsolach Grand Theft Auto V, a rynek mobilny zdominowało Arena of Valor (znane też jako Honour of Kings lub, do niedawna, Strike of Kings).

Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - League of Legends, GTA V oraz Honour of Kings na szczycie
Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - League of Legends, GTA V oraz Honour of Kings na szczycie

Miłosz Szubert, 25 lipca 2017, 12:10

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący dystrybucji cyfrowej gier w czerwcu bieżącego roku. Według danych, tytułem przynoszącym największe zyski na PC kolejny miesiąc z rzędu zostało League of Legends. Na konsolach pozycję lidera zajęło GTA V. Na rynku mobilnym natomiast króluje Honor of Kings.

Platforma G2A zmienia zasady transakcji - sprzedający będą musieli podać swoje dane kupującym
Platforma G2A zmienia zasady transakcji - sprzedający będą musieli podać swoje dane kupującym

Miłosz Szubert, 29 czerwca 2017, 11:00

Serwis G2A, umożliwiający sprzedawanie kluczy do gier, wprowadzi kilka zmian mających na celu ułatwienie walki z oszustami. Chodzi między innymi o konieczność udostępnienia przez sprzedających swoich danych personalnych wszystkim kupującym. Zmiany wejdą w życie 1 lipca.

Sprawdzanie gier w ramach Steam Direct nie działa zbyt dobrze
Sprawdzanie gier w ramach Steam Direct nie działa zbyt dobrze

Kamil Zwijacz, 24 czerwca 2017, 14:45

Niedawno na Steamie wprowadzono w życie system Steam Direct, mający ułatwić sprzedaż deweloperom, a jednocześnie wyeliminować część śmieciowych gier. Youtuber SidAlpha udowodnił jednak, że sprawdzanie przez Valve Software produkcji dopuszczanych do sprzedaży to nieporozumienie.

Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami
Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami

Kamil Zwijacz, 24 czerwca 2017, 11:05

Firma SuperData opublikowała raport za maj bieżącego roku, dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Największe przychody generowały gry League of Legends na PC, FIFA 17 na konsolach i Clash Royale na urządzeniach mobilnych.

Program Steam Direct oficjalnie wszedł w życie
Program Steam Direct oficjalnie wszedł w życie

Miłosz Szubert, 14 czerwca 2017, 10:15

Zgodnie z ubiegłotygodniowym ogłoszeniem, wczoraj w życie wszedł program Steam Direct, czyli następca Steam Greenlight. Od teraz niezależni twórcy będą mogli wydawać gry po weryfikacji ze strony Valve Software, a nie dzięki głosowaniom graczy.

Steam Greenlight oficjalnie przechodzi do historii; Steam Direct startuje 13 czerwca
Steam Greenlight oficjalnie przechodzi do historii; Steam Direct startuje 13 czerwca

Miłosz Szubert, 7 czerwca 2017, 08:55

Zgodnie z zapowiedziami z początku tego roku, firma Valve oficjalnie zakończyła program Steam Greenlight, który dzięki głosom społeczności umożliwiał wydawanie mniejszych gier niezależnych na platformie giganta z Bellevue. Jego następca, Steam Direct, wystartuje 13 czerwca.

Ustalono opłaty w Steam Direct - 100 dolarów za wydanie gry
Ustalono opłaty w Steam Direct - 100 dolarów za wydanie gry

Kamil Zwijacz, 3 czerwca 2017, 11:18

Valve ustaliło opłaty, jakie będą ponosić deweloperzy chcący sprzedawać swoje gry na Steamie. Wystarczy będzie wypełnić prosty wniosek i wpłacić sto dolarów. W ten sposób system Steam Direct zastąpi obecny Greenlight.

Zarzuty za nielegalne rozpowszechnianie gier na konsole PlayStation [AKTUALIZACJA]
Zarzuty za nielegalne rozpowszechnianie gier na konsole PlayStation [AKTUALIZACJA]

Krystian Pieniążek, 18 maja 2017, 15:18

W dzisiejszych czasach piraci i osoby zajmujące się nielegalnym rozpowszechnianiem cyfrowych wersji gier nie mają łatwego życia. Przekonał się o tym 41-latek, który trafił w ręce lubelskiej policji - za popełnione przestępstwo grozi mu do pięciu lat pozbawienia wolności.

Średnio prawie 60 tys. wniosków o zwrot na Steam dziennie
Średnio prawie 60 tys. wniosków o zwrot na Steam dziennie

Jakub Błażewicz, 8 maja 2017, 12:25

Firma Valve opublikowała raport dotyczący zapytań kierowanych do działu wsparcia technicznego Steam. Jak się okazuje, najwięcej próśb dotyczy zwrotu zakupionych gier - każdego dnia pojawia się średnio prawie 60 tysięcy tego typu wniosków.

Steam - duże zmiany w systemie prezentów
Steam - duże zmiany w systemie prezentów

Kamil Zwijacz, 4 maja 2017, 18:03

Valve Software postanowiło mocno odświeżyć system prezentów na Steamie, wprowadzając kilka ważnych zmian. Od teraz np. nie można wysyłać giftów mailem i nie da się przechowywać gier w ekwipunku.

CDP.pl - tylko do końca miesiąca masz czas na pobranie zakupionych towarów [news zaktualizowany]
CDP.pl - tylko do końca miesiąca masz czas na pobranie zakupionych towarów [news zaktualizowany]

Kamil Zwijacz, 22 kwietnia 2017, 08:13

Sklep CDP.pl poinformował w mailu rozsyłanym swoim klientom, że tylko do końca kwietnia można pobierać gry i filmy z cyfrowej półki. Jeżeli tego nie zrobicie, zakupiony przez Was towar przepadnie. [Aktualizacja: sprostowano wczorajsze oświadczenie, zapewniając, że wkradł się w nie błąd, a wirtualne półki wcale nie przestaną działać]

Spotkanie deweloperów z przedstawicielem G2A, czyli ciąg dalszy kryzysu wizerunkowego platformy
Spotkanie deweloperów z przedstawicielem G2A, czyli ciąg dalszy kryzysu wizerunkowego platformy

Krystian Pieniążek, 20 kwietnia 2017, 20:17

Jeszcze nie opadł pył po tym, jak współpracę z G2A zerwał Gearbox Publishing, a na platformę spadły kolejne gromy. Tym razem ze strony deweloperów zgromadzonych na konferencji Reboot w Chorwacji.

Cyfrowa dystrybucja zdominowała amerykański rynek gier

Kamil Zwijacz, 20 kwietnia 2017, 11:55

Według raportu stowarzyszenia Entertainment Software Association, w 2016 roku 74% przychodów z gier w USA zostało wygenerowanych w ramach cyfrowej dystrybucji (sprzedaż pełnych wersji, dodatków, subskrypcji itd.). Podano również wiele innych danych statystycznych na temat amerykańskich graczy, związanych np. z popularnością pecetów i konsol.

Firma Microsoft pozwoli na zwroty gier zakupionych w sklepach Windows 10 i Xbox
Firma Microsoft pozwoli na zwroty gier zakupionych w sklepach Windows 10 i Xbox

Krzysztof Sobiepan, 13 kwietnia 2017, 09:11

Informacje z programu beta-testowego platformy Xbox One sugerują, że firma Microsoft zacznie bardziej liberalnie podchodzić do kwestii zwrotu gier zakupionych w dystrybucji cyfrowej. Użytkownik będzie miał na to 2 tygodnie, jeśli nie testował produkcji zbyt długo.

Oświadczenie platformy G2A w sprawie afery z Gearbox Publishing
Oświadczenie platformy G2A w sprawie afery z Gearbox Publishing

Miłosz Szubert, 11 kwietnia 2017, 10:45

W ubiegłym tygodniu firma Gearbox Publishing zerwała współpracę przy sprzedaży gry Bulletstorm: Full Clip Edition z platformą G2A. Powodem tego było niedostosowanie się strony do ultimatum wydawcy. Włodarze G2A ustosunkowali się do wszystkich zarzutów.

Klient GOG Galaxy wychodzi z fazy beta – zapisywanie w chmurze i inne nowości
Klient GOG Galaxy wychodzi z fazy beta – zapisywanie w chmurze i inne nowości

Krzysztof Mysiak, 22 marca 2017, 15:01

Po długich beta-testach włodarze platformy dystrybucji cyfrowej GOG.com (CD Projekt) zapowiedzieli finalną wersję klienta GOG Galaxy (1.2). Przy tej okazji program doczeka się kolejnych ważnych funkcji, które staną się dostępne dla ogółu użytkowników w kwietniu (np. zapisywanie w chmurze).

Twitch z możliwością kupowania gier na wiosnę
Twitch z możliwością kupowania gier na wiosnę

Jakub Błażewicz, 28 lutego 2017, 10:35

Platforma Twitch zapowiedziała program Twitch Games Commerce, który umożliwi zakup oglądanych gier bezpośrednio z serwisu. Funkcja pozwoli streamerom na otrzymanie części zysku ze sprzedaży i wystartuje wiosną.

Orange umożliwia płacenie za zakupy w Xbox Games metodą
Orange umożliwia płacenie za zakupy w Xbox Games metodą "Dolicz do rachunku w Orange"

Kamil Zwijacz, 20 lutego 2017, 10:43

"Dolicz do rachunku w Orange" to znana od dłuższego czasu metoda płatności dla abonentów sieci Orange, umożliwiająca dokonywanie zakupów w sklepach Google Play i Windows Phone. Od niedawna można jednak także kupować gry w Xbox Games (Xbox One i Windows 10).