Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 marca 2019, 10:55

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 nie będzie ekskluzywne dla żadnego sklepu

Twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 obiecali, że pecetowa wersja gry nie zostanie dotknięta jakimikolwiek umowami o ekskluzywności. Tego samego dnia tytuł trafi na najważniejsze serwisy dystrybucji cyfrowej, a nie tylko na Epic Games Store.

Na grę poczekamy do 2020 roku. - Vampire The Masquerade Bloodlines 2 nie będzie ekskluzywne dla żadnego sklepu - wiadomość - 2019-03-25
Na grę poczekamy do 2020 roku.
VAMPIRE: THE MASQUERADE – BLOODLINES 2 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Hardsuit Labs
  2. Wydawca: Paradox Interactive
  3. Gatunek: RPG
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 2020 r.

Firma Epic Games szasta ostatnio pieniędzmi tak ochoczo, że przy zapowiedzi każdej nowej produkcji jednym z pierwszych pytań graczy pecetowych staje się kwestia dostępności w serwisach innych niż Epic Games Store. Nie inaczej było w przypadku zapowiedzianego w zeszłym tygodniu Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Tutaj na szczęście deweloperzy mieli dla fanów tylko dobre wiadomości.

Na oficjalnym koncie twitterowym autorzy poinformowali, że w przypadku ich gry nie ma mowy o żadnych umowach na wyłączność. Pecetowa wersja Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ukaże się równocześnie w sklepach Steam, GOG, Epic Games Store oraz Paradox Store.

Fanów ucieszyć powinna także nowina, że głównym kompozytorem muzyki w sequelu jest Rik Schaffer, czyli artysta, który odpowiadał za soundtrack Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Ponadto twórca zdradził, że w listopadzie do sprzedaży w iTunes trafi ścieżka dźwiękowa pierwszej części.

Przypomnijmy, że Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na przyszły rok. Gra zaoferuje wsparcie dla modów, a po wydaniu będzie także rozwijana przez samych autorów za pomocą płatnych dodatków. Na razie potwierdzono dwa małe DLC i jeden duży dodatek. Na PC produkcja obsłuży technologie ray tracingu i DLSS.

Projekt powstaje w znanym z sieciowej strzelanki Blacklight Retribution studiu Hardsuit Labs. Autorzy podkreślają, że gra będzie pełnokrwistym RPG. Za fabułę odpowiada Brian Mitsoda, czyli człowiek, który pełnił tę samą rolę przy produkcji pierwszej części.

  1. Oficjalna strona gry