W sieci opublikowany został 15-minutowy film z rozgrywki, prezentujący drugą odsłonę marki Mafia. Produkcja ekipy 2K Czech (przemianowanej w 2008 roku z Illusion Softworks) prezentuje się na nim wyjątkowo dobrze. Tym bardziej smuci nas fakt, że przed kilkoma dniami dowiedzieliśmy się, że premiera gangsterskiej historii została przełożona dopiero na pierwszą połowę przyszłego roku.
W sieci opublikowany został 15-minutowy film z rozgrywki, prezentujący drugą odsłonę marki Mafia. Produkcja ekipy 2K Czech (przemianowanej w 2008 roku z Illusion Softworks) prezentuje się na nim wyjątkowo dobrze. Tym bardziej smuci nas fakt, że przed kilkoma dniami dowiedzieliśmy się, że premiera gangsterskiej historii została przełożona dopiero na pierwszą połowę przyszłego roku.
Na film składa się długa scena, przedstawiająca jedną z misji, które przyjdzie nam przetestować w przyszłym roku. Niektóre fragmenty mieliśmy już okazję zobaczyć przy okazji zwiastunów i prezentacji upublicznionych w przeciągu kilku ostatnich tygodni. Niemniej jednak film zawiera sporo ujęć, których do tej pory zwyczajnie nie znaliśmy. Widzimy tu wszystko, co w Mafii II będzie z pewnością wyjątkowe – świetnie zaprojektowane Empire City, będące tak naprawdę luźną wariacją na temat Nowego Jorku, fragmenty jeżdżone oraz efektowne strzelaniny, w których zazwyczaj towarzyszyć nam będą przyjaciele Vito Scalettiego, głównego bohatera historii.
Mafia II zostanie wydana jednocześnie w wersjach na komputery osobiste oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Część pierwsza, nosząca podtytuł City of Lost Heaven, została wydana pierwotnie na PC, a następnie przekonwertowano ją na PlayStation 2 i Xboksa. Spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony graczy, którzy od dłuższego czasu liczyli na powstanie dojrzałej, gangsterskiej przygody wzorowanej na największych hollywoodzkich produkcjach o mafii.
Więcej:Niespodzianka w kwestii premiery Borderlands 4. W Polsce zagramy już dziś
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.