Mamy dobre wieści dla fanów gier przygodowych, którzy stęsknili się za policyjnym duetem złożonym z psa i królika. Telltale Games wreszcie podzieliło się ze światem informacjami na temat trzeciego sezonu.
Mamy dobre wieści dla fanów gier przygodowych, którzy zdążyli się już stęsknić za policyjnym duetem złożonym z psa i królika. Telltale Games wreszcie podzieliło się ze światem informacjami na temat trzeciego sezonu.

Sezon nosi tytuł The Devil's Playhouse i rozpocznie się już 15 kwietnia. Przygotowywane są wersje na PC, Mac oraz PlayStation 3. Warto tu podkreślić, że będzie to debiut tej serii na konsoli Sony. Na trwającej obecnie imprezie GDC odbył się pokaz pierwszego epizodu zatytułowanego The Penal Zone. Jeśli chodzi o poziom zakręcenia, demo nie odstawało od poprzednich części cyklu i zawierało elementy takie jak żywy mózg bez ciała czy gigantyczne małpy z kosmosu. Do tego regularnie pojawiały się czarnobiałe sceny inspirowane starym serialem telewizyjnym Twilight Zone (w Polsce emitowany był jako Strefa Mroku), w których narrator przejętym głosem tłumaczył sekrety fabuły.
Podczas dema grający zbierali specjalnie zmodyfikowane zabawki, które wyposażały Maxa w zestaw mocy parapsychicznych, pomocnych przy rozwiązywaniu zagadek. Ponadto, twórcy obiecują grafikę bardziej szczegółową niż to, co mogliśmy oglądać w poprzednich sezonach. Zainteresowanym polecamy udanie się na oficjalną stronę, gdzie znaleźć można galerię screenów oraz zapowiedź filmową.

Cały sezon składać się ma pięciu epizodów:
Podano również, jakiego kalibru sprzętem będziemy musieli dysponować, by bezstresowo cieszyć się grą.
Można już składać zamówienie przedpremierowe na cały sezon. Zapłacimy za niego niecałe 35 dolarów (około 97 zł). Dodatkowo, wszyscy którzy zdecydują sie na pre-ordera będą mogli za darmo pobrać jeden dowolny epizod, wchodzący w skład poprzednich gier autorstwa Telltale Games.

Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain
Sam & Max: Season 1
Data wydania: 1 sierpnia 2007
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.