Oficjalne informacje tekstowo-graficzne, dotyczące Need for Speed: Underground 2

Za około sześć miesięcy, dzięki korporacji Electronic Arts, zmaterializuje się sequel Need for Speed: Underground - hitowej gry wyścigowej, którą w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery (listopad 2003) nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi w skali całego globu ziemskiego. Zainteresowanych tematem posiadaczy jakiejkolwiek z pięciu docelowych platform sprzętowych (PC, Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox oraz Nintendo GameCube i GameBoy Advance) zachęcamy do lektury rozszerzonych wiadomości tekstowych i obejrzenia debiutanckiego zrzutu ekranowego.

Radosław Grabowski

Za około sześć miesięcy, dzięki korporacji Electronic Arts, zmaterializuje się sequel Need for Speed: Underground - hitowej gry wyścigowej, którą w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery (listopad 2003) nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi w skali całego globu ziemskiego. Zainteresowanych tematem posiadaczy jakiejkolwiek z pięciu docelowych platform sprzętowych (PC, Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox oraz Nintendo GameCube i GameBoy Advance) zachęcamy do lektury rozszerzonych wiadomości tekstowych i obejrzenia debiutanckiego zrzutu ekranowego.

Niniejszy produkt nawiąże do bardzo popularnego zjawiska tuningu samochodowego i filmowych przebojów o tytułach: The Fast and the Furious (Szybcy i wściekli) i 2 Fast 2 Furious (Za szybcy, za wściekli). Jednakże wydatnie zmodyfikowana zostanie forma zabawy, gdyż developerzy zwrócą ją w pewnym sensie w stronę serii Grand Theft Auto i Driver. Albowiem użytkownik ma dowolnie eksplorować skąpaną w nocnym mroku metropolię, złożoną z pięciu odmiennych dzielnic o dość dużej powierzchni. Podczas zwiedzania można będzie napotkać kierowców, stanowiących np. potencjalnych rywali w starcie z linii najbliższych świateł lub kluczowe źródło informacji nt. miejsc zbiórek typowych entuzjastów prędkości. Wirtualne rozmowy przyniosą również wiadomości, dotyczące lokalizacji sklepów z artykułami motoryzacyjnymi. Trzydzieści licencjonowanych maszyn czterokołowych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda) wraz z bogatym katalogiem części (felgi, oświetlenie neonowe, spoilery etc.) spowoduje, że ogólna liczba unikalnych kombinacji sięgnie siedemdziesięciu miliardów.

Oficjalne informacje tekstowo-graficzne, dotyczące Need for Speed: Underground 2 - ilustracja #1

Oprawa wizualna zaprezentuje pierwszorzędny poziom, ukazując przykładowo realistycznie połyskujące karoserie pojazdów, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy ekstremalnej szybkości z wykorzystaniem dopływu podtlenku azotu. Warstwa dźwiękowa znakomicie dotrzyma kroku szczegółowej trójwymiarowej grafice, oferując sugestywne efekty akustyczne i dynamiczną ścieżkę muzyczną.

Need for Speed: Underground

Need for Speed: Underground

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 17 listopada 2003

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
11
12

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl