Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 marca 2002, 09:15

Nowy bohater i nowa gra z 3D Realms

Na serwisie Gamasutra pojawił się artykuł zatytułowany „Creating Characters, Storyboarding, and Design Documents”, w którym największe rekiny komputerowej branży rozrywkowej opowiadają o swych najlepszych grach i ich bohaterach. Wśród śmietanki kilkunastu autorów pojawili się m.in. Michel Ancel - twórca Raymana, Toby Gard - twórca Lary Croft oraz panowie Scott Miller i George Broussard z 3D Realms – twórcy Duke Nukem oraz Maxa Payne’a. Ci ostatni, przy tej okazji zdradzili, że firma 3D Realms pracuje nad całkowicie nową grą, której zapowiedź pojawi się na tegorocznych targach E3.

Na serwisie Gamasutra pojawił się artykuł zatytułowany „Creating Characters, Storyboarding, and Design Documents”, w którym największe rekiny komputerowej branży rozrywkowej opowiadają o swych najlepszych grach i ich bohaterach. Wśród śmietanki kilkunastu autorów pojawili się m.in. Michel Ancel - twórca Raymana, Toby Gard - twórca Lary Croft oraz panowie Scott Miller i George Broussard z 3D Realms – twórcy Duke Nukem oraz Maxa Payne’a. Ci ostatni, przy tej okazji zdradzili, że firma 3D Realms pracuje nad całkowicie nową grą, której zapowiedź pojawi się na tegorocznych targach E3.

Nie podano żadnych innych szczegółów. Oto fragment wypowiedzi pana Scotta Millera:

George [Broussard] and I have studied and discussed characters for almost a decade, and finally in the last 5–6 years we think we've put together the key pieces of the puzzle better than anyone else in this industry. A bold statement, maybe, but consider that we planned Max to be the next great male action character and franchise from day one of the games design, and guided Remedy (the developers) in the key ways to make it happen. And we're going to do it again with two more coming game characters, Bombshell (appearing first in Duke Nukem Forever before starring in her own games), and another game I can't announce yet (wait for E3 2002).

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej